בפגישה בביתו

נשיא המועצת לח"כ שיקלי: "הקב"ה אוהב אותך יותר מכולם"

הח"כ המורד מימינה מחזק את קשריו עם המפלגות החרדיות, והערב נפגש עם הגר"ש כהן, שבירכו על מאבקו בממשלה והתנגדותו לתקציב: "שאחרים ילמדו ממעשיך" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

ח"כ עמיחי שיקלי נועד הערב (שני) עם נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס, חכם שלום כהן. עבור שיקלי, שהודיע השבוע כי יתנגד לתקציב המדינה של ממשלת בנט-לפיד והרחיק עוד יותר את מקומו ממפלגת ימינה, זו פגישה שנייה תוך שבוע עם גדולי הרבנים בש"ס וביהדות התורה, אחרי שנפגש עם הגר"ח קנייבסקי במעונו שבבני ברק.

בתיעוד שהגיע לידי 'כיכר השבת' נצפה הגר"ש כהן מברך את ח"כ שיקלי ואומר לו: "הקדוש ברוך הוא אוהב אותך יותר מכולם, תמשיך במעשיך ושאחרים ילמדו ממעשיך", זאת בשל העובדה ששיקלי יתנגד לתקציב.

עבור שיקלי זה צעד חשוב פוליטית להיות מקורב לבתי הרבנים המכריעים במפלגות החרדיות, על צד שיחליט להקים מפלגת לווין בגוש הימין, שתרוץ לצד הליכוד של בנימין נתניהו והציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ'.

הח"כ, שהיה אנונימי עד ימי הרכבת הממשלה, רוצה לקלוט - אם אכן ירוץ במפלגה נפרדת - את קולות אנשי הימין שחשו נבגדים מפעולת נפתלי בנט, גדעון סער ואיילת שקד להרכיב ממשלה עם יאיר לפיד, מרב מיכאלי וניצן הורוביץ.

בסקרים שבוצעו בשבועות האחרונים, בהם סקרים שיצאו ממצודת זאב, זוכה שיקלי לחמישה מנדטים, אם ירוץ עם איש ימין מוכר נוסף. אחד השמות שעלה הוא של יעקב ברדוגו, פרשן גלי צה"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר