המשטרה: מתקדמים לכתב אישום

פרשת רצח הנער ניסים שטרית: חשוד נוסף הודה במעשה

פרשת הרצח והיעלמות ניסים שטרית לפני 30 שנים: חשוד נוסף הודה במעורבות ברצח • המשטרה הודיעה בדיון להארכת מעצרו כי הם מתקדמים במהירות לקראת הגשת כתב אישום (חדשות חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אחד מהעצורים (צילום: חיים גולדברג כיכר השבת)

פרשת רצח הנער ניסים שטרית לפני יותר מ-30 שנים: בדיון בבית המשפט היום (שני) להארכת מעצר אחד מהחשודים במעשה, אמר נציג המשטרה כי הם "מתקדמים במהירות לכתב אישום".

העיתונאי יוסי אלי פרסם הערב כי חשוד נוסף הודה במעורבות בהיעלמות ורצח של הנער נסים שטרית לפני 35 שנה. זאת בנוסף לחשוד אחר שסיפר ותיאר במלואו את כל השתלשלות האירועים.

עוד אמר נציג המשטרה כי הם צריכים לפחות עוד שבוע וחצי שבועיים לסיום החקירה. "יותר מ-15 חוקרים בפרשה המורכבת והמסועפת הזאת אנחנו עובדים לילות כימים בפרשה המורכבת הזאת, אנחנו מגיעים לעררים תוך כדי ביצוע פעולות חקירה גם בימי שישי וזה מעכב ופוגע בחקירה."

השופט אמר כי "אין מקום לשחרורו של המשיב".

נציג המשטרה הוסיף ואמר כי "המשיב קשר קשר עם אחרים בכוונה לחטוף ולרצוח את ניסים שטרית. הגשתי ראיות המחזקות את החשד נגד המשיב".

במענה לשאלת השופט מתי תסתיים להערכת המשטרה החקירה אמר הנציג כי "כבר בישיבה עם הפרקליטות, נגיש בקשה ליועמ"ש להארכה של יותר מ-30 ימים." השופט השיב - "צריך לדעת איך להערך כי לא רוצה לדחוק בכם ומצד שני מדובר בהארכת מעצר שלישית".

השופט רמז לגבי המשך צו הפרסום ואמר כי "ככל שהחשדות מתחזקים ההצדקה יורדת לאיסור הפרסום.. לכל דבר יש סוף."

נציג המשטרה סירב לומר את חלקו של החשוד, אך אמר כי "חלקו לא קטן ביחס לאחרים". עורך הדין של החשוד שאל האם חלקו זהה לחלקה של החשודה. הנציג השיב ואמר "לא, היא לא עדת מדינה."

עורך הדין הוסיף ושאל "האם יש אנשים שאתם מייחסים להם רק מעורבות בחטיפה? המשטרה: לא.

יש אנשים שאתם מייחסים להם רק את הרצח?" נציג המשטרה השיב: "לא יכול להשיב. כולם חברו בצוותא כשהמטרה הייתה רצח שטרית."

עוד אמר עורך הדין כי "איך שלא יהפכו את זה בלי גופה יש פה ספק סביר. בינתיים זה לא קורה, אין מי שמצביע על מיקום הקבר. אם התיק הזה אם היה לו אופק זה כבר היה תופרים קצוות. הספק הסביר משנת 1986 עדיין מרחף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר