רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: מה אמר הגר"ד כהן על משה ליאון, מה הגיב הפוליטיקאי על חיקוי דרעי, משרד הפרסום והעתירה, הח"כ שניסה להקליט, הריקוד של ר' שלום בער, הכרית של אריק דביר, כוכב 'ברדק' והחיילים, הביקור של אביב גפן, הזמר שכמעט החליף תינוק בבית חולים, התיקון מול ארון הקודש ו-5 הכתבות הנצפות של השבוע (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

מוצאי שבת, רגע לפני מסיבת העיתונאים של לפיד, בנט וליברמן, שנועדה להלל ולשבח את תקציב הגזירות, יאיר לפיד והצוות מגיעים ופוגשים בכניסה את הפרשן והמגיש ישי כהן - דקות לפני שהרס לבנט וליברמן את השקרים על החרדים. "צלמו ל'זופניק'", העיר אחד מהצוות והעלה חיוך של נחת גם בפניו של 'זופניק'.

חשיפת 'זופניק': אחד הנושאים היותר מדוברים השבוע בחדרי הקפה בכוללים בירושלים היה בעניין דברי חבר 'המועצת' וראש ישיבת חברון הגר"ד כהן במהלך כנס החינוך שערכה עיריית ירושלים.

הכל החל כאשר עיתון 'המבשר' הכניס כתבה ביום ראשון על הכנס, בה הופיע 'חבר המועצת' בכותרת משנה, וזאת בנוסף לציטוט שבו אמר: "אנחנו יודעים שראש העיר משה ליאון מסור לילדי ירושלים בכל נפשו. ביום ובלילה הוא עסוק כל הזמן במחשבה איך אפשר לקדם חינוכית את ילדי הת"תים ואיך אפשר לעזור להם", כאשר למחרת עיתון 'יתד נאמן' בחר לפרסם כתבה על סיקור הכנס ללא כל הקטע שבו 'חבר המועצת' משבח את ראש העיר.

היו אברכים שטענו שמדובר באופן מכוון כחלק מהיחסים הפושרים מול ראש העיר, בעוד אחרים טענו בלהט ש'חבר המועצת' כלל לא התבטא את מה שצוטט בשמו, ולכן 'יתד' הכניס רק ציטוטים מדויקים. 'זופניק' נזכר שזו לא הפעם הראשונה שמחקים את הגר"ד כהן. ויהי לפלא.

חשיפת 'זופניק': מסתבר שלא כולם אהבו את החיקוי של אריה דרעי שעשה יהודה שוקרון בתוכנית של מנחם טוקר, במתיחה לבעלה של עידית סילמן. אחד הפוליטיקאים אף התבטא כי "זה לא מכובד ולא חברי". את 'זופניק' זה ממש ציער.

חשיפת 'זופניק': משרד פרסום חרדי גדול עתר לערכאות נגד תוצאות מכרז בו הפסיד לאחד מהגופים הגדולים במדינה.

אל לשכת אחד מחברי הכנסת החרדים הגיע השבוע ח"כ 'ימני' מהקואליציה וביקש שיחה ב-4 עיניים בעניין התקציב. יודעי דבר מספרים כי עלה החשד שהח"כ מצויד במכשירי הקלטה ונרשמה זהירות מופלגת.

'זופניק' נדהם לראות את ח"כ אורי מקלב משוחח עם השר זאב אלקין, עליו הכריזו ראשי הסיעות החרדיות מלחמה פוליטית. מאחור נראה יוסף שבתאי, ממהר לדווח לבוס, אריה דרעי.

את הגאון הרב שלום בער סורוצקין, ראש מוסדות 'עטרת שלמה', ראינו מפזז ורוקד בחתונת בנו של הרב דוד סנדרס מחשובי העיר בני ברק.

"יבגני, אתה גבר לעניין" • הרב שלום ארוש, מבכירי רבני ברסלב, שיגר ברכה בווידאו לכוכב הרשת יבגני זרובינסקי, לאחר שזה הפיץ בדיחה שנאמרה בשיעור תורה שמסר הרב וכבש את הרשת.

‏בצל המאבק החריף ביניהם על קבורה חינם לתושבי בני ברק, ראש העיר אברהם רובינשטיין ומנכ"ל חברה קדישא תל אביב אברהם מנלה נצפו מחויכים בסוד שיח באירוע פרטי. בקרוב, השניים יתייצבו זה מול זה בדיון בבית הדין בנושא.

את הרב הראשי לשעבר הגאון הרב ישראל מאיר לאו ראינו במהלך בדיקת קורונה בנתב"ג עם שובו מחו"ל.

(צילום: אליהו אהרונוב 'פליי קורונה')

'זופניק' שהגיע לחפש קרקר שומשום במסעדת 'בערלה' בגבעת שאול בירושלים, הבחין בחלק מצוות 'כיכר השבת' יושב לסכם את השבוע על צלחת טשולנט. בין המסובים: חיים אילוז, ישי כהן, חנני ברייטקופף, שלומי מלוביצקי ועוד כמה שפספסו את התמונה.

בבית שני בבית הכנסת 'לדרמן' ראינו את הפרשן החרדי ישראל כהן ושלומי פולק מנכ"ל החברה הכלכלית בני ברק - בשיעור 'הדף היומי' הקבוע עם הרב יעקב קנייבסקי.

ימים ספורים לאחר מכן ראינו את הרב יעקב קנייבסקי במהלך הכנת השיעור היומי בחדרו של סבו הגדול, מרן שר התורה.

במרפסת הכנסת השבוע תפס 'זופניק' את פרשן 'כיכר' ישי כהן בשיחה עם ח"כ ישראל אייכלר.

את הפוליטי של 'כיכר', רפאל כהן, מגיש 'התוכנית הכלכלית', ראינו השבוע עסוק וטרוד ברחובה של עיר הקודש.

זאת בעוד המגיש השותף לתוכנית הכלכלית, איש 'כיכר השבת', משה מנס, נצפה באמצע העבודה של הבוקר עם העיתונאי מנחם קולדצקי, בקפה בצומת שילת.

(צילום: אפרת קולדצקי)

את מוטי בבצ'יק של יענק'ל ליצמן ויעקב מורגנבסר של מוישה גפני, פגשנו בשיחה דביקה במיוחד במסדרונות הכנסת.

בעודו משוטט במסדרונות הכנסת מצא 'זופניק' את שקית מפות התצ"א של אחד מחברי הכנסת החדרים במשכן ומיהר לתעד את הסוד הכמוס. מזהים של מי השקית? טקבקו...

'זופניק' שהגיע כמידי שבוע להתפלל תפילת מנחה בחדר סיעת ש"ס, הופתע לגלות אורח חדש ישן בחדר: חבר הכנסת לשעבר אמנון כהן. 'זופניק' כאן כדי להזכיר שכלל התיקים נגדו נסגרו.

בדרך לצילומים לעונה החדשה של 'שובר מסך', הזמר אריק דביר נצפה מגיע עם הכרית. המגיש שוקי סלומון, העיר אותו בריקוד נלהב במיוחד.

את עורך 'בקהילה' שלמה קוק ראינו עושה שטייגען עם בניו ב'אבות ובנים' בביהמ"ד 'אבי עזרי' בפתח תקווה.

עורך 'משפחה' יוסי אליטוב נצפה תופס שיחה עם מבקר המדינה מתניהו אנגלמן במהלך ארוחת בוקר.

(צלם: ברק שלוש)

בחתונת בתו של ח"כ לשעבר יוסי טייב, נצפה העיתונאי ארי קלמן בשיחה צפופה בפינת האולם עם השרה לשעבר עומר ינקלביץ המועמדת לתפקיד יו"ר הסוכנות היהודית.

(צילום: מאיר לוין)

בבית הכנסת של עיריית ירושלים ראינו את יועץ התקשורת אבי אבוחצירא נושא תפילה.

בישיבת מועצת העירייה בירושלים, נצפה הפרשן הפוליטי של 'ידיעות ירושלים' רפי פרלשטיין, עוקב באדיקות אחרי ההצבעות והדיונים כשהוא יושב אחרי גזבר העירייה אלי זיטוק שישב אחרי סגן ראש העיר יעקב הלפרין שתועד בדיוק בעת נאומו.

(צילום: ישראל מימון)

במרפסת הכנסת ראינו את חבר הכנסת איתמר בן גביר מ'הציונות הדתית' ובנצי גופשטיין עם טופז לוק יועצו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו.

את אלעד זמיר - היועץ של חבר הכנסת שלמה קרעי מ'הליכוד' ויהודה גוטמן - היועץ המשפטי של 'דגל התורה', תפסנו באמצע שיחה עם הפרשן הבכיר יעקב ריבלין מ'בקהילה'.

(צילום: דודי בן חמו)

קובי בורשטיין, הכתב לענייני חרדים של 'ערוץ 20', נצפה בהפסקת סיגריה בכנסת.

טיסה נעימה: הצלם החרדי שלומי כהן נעמד לסלפי עם השחקן שלום מיכאלשווילי בשדה התעופה בארצות הברית, לאחר שבוע עבודה, בדרכם חזרה לישראל.

כוכב הרשת החרדי מלך זילברשלג עבר בשעה טובה את מבחן התאוריה לקראת התחלת שיעורי הנהיגה. 'זופניק' מצדיע.

השחקן החרדי אפי סקקובסקי, כוכב 'ברדק', פגש חיילים בצומת גוש עציון וגילה כי גם הם יודעים לצעוק "געוואלד".

רגע אחרי ביקור בזק בפריז, קפץ עיתונאי 'משפחה' יעקב אמסלם לתפילה בציונו של הבעש"ט במז'יבוז'.

הצלם דוד זר תיעד את הקצין סגן ניצב גיא לוי מאגף התנועה הארצי במשטרה יחד עם יועץ המשרד לביטחון פנים אליהו ארנד ואברהם רוזנברג המשרת באחת היחידות המסווגות בכוחות הביטחון במדינה.

הזמר הישראלי אביב גפן וילדיו ערכו סיור בעיר התורה והחסידות בני ברק, יחד עם כוכב הרשת שוקי סלומון ואיש 'כיכר השבת' איציק אוחנה; והרי אין סיור בבני ברק בלי אוכל יהודי אז הפמליה התיישבה לסעוד במסעדת 'קורניק' המיתולוגית.

את הזמר והיוצר ישי ריבו תפסנו כשהוא מתברך מפי 'הינוקא', הרב שלמה יהודה בארי, לאחר חלאק'ה שנערך בסמוך לכותל המערבי לבנו של רב חשוב מארצות הברית.

(צילום: אריאל יפת)

גדול הזמר היהודי אברהם פריד ומנהלו המוזיקלי יובל סטופל צולמו יחד עם הצלם חיים טויטו באירוע יוקרתי שנערך ב'יקבי ברקן'.

אחר ששימח בשמחת רבו - אמן הרגש החסידי מוטי שטיינמץ התברך מפי האדמו"ר מלעלוב ניקלשבורג בשמחת נישואי בנו המוז'יניק.

(צילום: שמואל דריי)

הזמר והיוצר פיני איינהורן נצפה מתפנק בסעודת מלווה מלכה משובחת בוינה - מסעדת מאה שערים.

ואילו הזמר יהודה גרין נצפה בתפילת שחרית בבית כנסת 770 בניו יורק.

(צילום: מ. ובר)

הזמר אבי מן נצפה עם רעייתו בדרך לנופש בפאפוס שבקפריסין.

(צילום: יוחאי)

זאת בעוד הזמר חיים חדד התארס עם בתו של הרב המזמר רונן בוסתן מ'קול ברמה'. השדכן: יחצן המוזיקה אסף משיח.

טוב, כזה סיפור עוד לא שמעתם; לזמר בריו חקשור נולד בימים האחרונים בן במזל-טוב, אלא שבאחד הלילות הוא הרגיש שהתינוק שלו רוצה לאכול. הוא ניגש לתינוקיה, וראה את האחות מאכילה את התינוק, היא הביאה לו אותו שיוציא אוויר. אלא שאז הוא חיפש את המיטה של התינוק שלו וגילה – שיש שם תינוק! "מפה ומשם ומתברר שזה היה הכפיל שלו שממש דומה לו והבייבי שלנו היה במיטה שלו", חתם בריו את הסיפור.

בברכה חמישית בחופת הזמר והיוצר שולי רנד עם מגישת הטלוויזיה אשת התקשורת צופית גרנט, כובד מנהלו האישי, המפיק דוד פדידה שחתום על המהפך האדיר שעבר שולי רנד בשנים האחרונות. עוד במברכים, הטוען הרבני הרב מרדכי שיינין, איש העסקים הברסלבי ערן הוכברג ועוד...

בין מעגלי הרוקדים הסוערים, נצפה יח"צנו של שולי רנד יועץ התקשורת ארי המניק בסוד שיח עם החתן.

גם הזמר יונתן רזאל הגיע לחתונה וזכה לברכה מיוחדת מהחתן רגע לפני שעלה לבמה להופעה מיוחדת.

לאחר מכן ראינו את הזמרים והיוצרים ישי ריבו וחנן בן ארי משמחים את החתן הטרי ושמחים בשמחתו.

"לא זוכרים חתונה כזו מרגשת, אם היה אפשר להוציא צילומים זה היה מטורף" • הצלמים אריאל רבינסקי ויוני צור שתיעדו את חתונתם של שולי רנד וצופית גרנט מסכמים את האירוע המרגש בראיון לסטורי באינסטגרם של הזמר קובי ברומר.

הרב יוסף חיים אוהב ציון, מגדולי מגידי השיעורים בבית הכנסת 'מוסיוף', זכה להיכנס השבוע למעונו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי בכדי לקבל עצה וברכה.

את רב הסלבס מרדכי חסידים ראינו עם הדיין הבכיר הגאון הרב ציון בוארון לאחר תיקון מיוחד שערכו לאדם מפורסם - מול ארון הקודש.

ואילו את השחקן החרדי חיים אליעזר פונפנדר ראינו השבוע על סט הצילומים עם מגיש הטלוויזיה רוני קובן.

אלוף הקפוארה החרדי, מיקי חייט, המגיש את 'מתעמלים' ב'כיכר קידס', נצפה בצילומים לצד אוכל יהודי במסעדת 'מוטיס' בבני ברק.

(צילום: דוד קשת)

מזל טוב כפול ליועץ התקשורת ישראל מאיר, לרגל אירוסיו עם אביגיל קושלבסקי ולרגל מעבר הדירה שכונת אחיסמך בלוד.

(צילום: אריה לייב אברמס)

יחיקם גמליאל, מבכירי עיריית אלעד ומנהל מחלקת הנוער בעיר - נכנס השבוע להתברך עם בנו אצל מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי והרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו לקראת שמחת בר המצווה.

לכבוד בר המצווה לבנו, הבמאי והמפיק יהודה גרובייס חזר לתחביבו הישן - שירה; ל'זופניק' הגיע תיעוד מאחורי הקלעים בצילומים לקליפ שישודר באירוע. על התופים: חתן בר המצווה יונתן גרובייס.

(צילום: דניאל גרובייס)

המשנה לראש העיר י-ם ומחזיק תיק הרווחה יעקב הלפרין שנכנס לתפקידו לפני כמה חודשים, יצא מכיכר ספרא לסייר בשטח והגיע לדבר עם הילדים המתגוררים ב'בית סנהדריה'.

חבר הכנסת מיקי זוהר מ'הליכוד' וראש עיריית קרית גת אבירם דהרי נצפו בחתונת ‏איש החסד והעסקן הרפואי הרב אברהם בלושטיין.

בהילולת רבי יוסף מרימנוב שבפולין, ראינו את נכדו צבי פרנקל, ממנהלי השיווק בעיתון 'המבשר' העומד מאחורי ארגון ההילולא והבאת המתפללים, כשהוא נושא תפילה חרישית.

(צילום: videotom)

שר התקשורת יועז הנדל הפועל רבות למען קידום סיבים אופטיים הגיע השבוע לביקור במרכז 'עדי ירושלים' והתפעל מהמסירות של הצוות המקצועי.

האדמו"ר מסקולען ירושלים קבע מזוזה בחנות הנעליים 'סטייל שיך' בניהולו של שמעון דוד דוידוביץ שזכה לעמוד לצד האדמו"ר בעת קביעת המזוזה.

בצל עליית המיסים בישראל: מגיש הטלוויזיה שי שטרן הגיע השבוע לעיר בני ברק יחד עם אנשי התקשורת אלי ביתאן ומענדי גרוזמן ואשת היח"צ מירי ביילין - לצלם כתבה ל'כאן 11' על המחירים הזולים בעיר התורה והחסידות.

הרב שמואל ביסטריצקי, רבה של סביון, נצפה בחגיגות יום הולדת של תלמידו - הזמר ליאור נרקיס, יחד עם הזמר עומר אדם.

ואילו בתפילת ערבית בשטילבך איצקוביץ' הבני-ברקי ראינו את הזמר קובי פרץ כאחד האדם.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר