"חובשי הכיפות רחוקים מכם"

ח"כ חיים ביטון: בנט נלחם על קולות רודפי הדת

ח"כ חיים ביטון נאם הערב במליאת הכנסת ותקף בחריפות את סיעת 'ימינה' על החלק שלה ברמיסת הדת במדינת ישראל: "אתם הם המובילים את הביצוע ובגאווה" • צפו בנאום (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת)

"אתם שותפים למהלך של מחיקת השבת עם ליברמן ומכוונים להיות שותפים איתו גם על הקולות של רודפי הדת", כך תקף הערב (שני) ח"כ חיים ביטון בנאום שנשא במליאת הכנסת.

ביטון פתח את דבריו בפניה לחברי 'ימינה': "אני קורא כאן מעל בימת הכנסת לניר אורבך, יום טוב כלפון, ולכלל חברי ימינה חובשי הכיפה הקוראים לעצמם דתיים.

"היום השרה מיכאלי הסירה את המסכה מעל פניכם , לדבריה בהמשך להצלחות הממשלה לפגוע בדת ברפורמת הכשרות, שבע"ה גם כן לא תעבור, הממשלה בדרכה 'לכבוש' את השבת ותבטל את ה"מצור" בשבת ע״י פתיחת התחבורה הציבורית והרכבת בשבת".

"מראש", תקף ח"כ ביטון: "היה חמור להיות שותפים לכזאת ממשלה, אבל כעת כאשר ליברמן מיכאלי והורביץ אומרים במפורש כי יהפכו את ארץ הקודש למדינת כל אזרחיה, ופועלים לשם כך צעד אחר צעד, אז שיהיה ברור אתם הם המובילים את הביצוע ובגאווה.

"לרגע חשבנו שתתחבאו, תתביישו, והנה זה עובר גם לשבת. שבת קודש היא ששמרה עלינו לאורך הדורות, רבים מעם ישראל עלו על המוקד כדי לשמור את , השבת ואתם עם כיפות לראשכם מרשים לעצמיכם להיות שותפים פעילים למהלך".

ביטון הוסיף: "אבותינו נלחמו להגיע לפה כדי כדי לקיים את השבת, כדי לקיים את המצוות, ועכשיו אנחנו במצב שמוחקים אותם בתואנות ותירוצים. כנראה שאתם בימינה מבינים שכבר לא נותר מי שיבחר בכם. חובשי הכיפות כבר רחוקים מכם. אתם שותפים למהלך הזה עם ליברמן ומכוונים להיות שותפים איתו גם על הקולות של רודפי הדת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר