מתקפה נגד 'ימינה'

מלכיאלי לעבאס: "אל תתנו יד לרמיסת הדת"

יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ מיכאל מלכיאלי, נאם הלילה במליאה ותקף את 'ימינה': "אתם שמתיימרים לייצג את הציונות הדתית, האם גלעד קריב ויוליה מלינובסקי הם השותפים שלכם?" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות הכנסת)

יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ מיכאל מלכיאלי, נאם הלילה במליאת הכנסת ותקף את 'ימינה': "אתם שמתיימרים לייצג את הציונות הדתית, האם גלעד קריב ויוליה מלינובסקי הם השותפים שלכם?".

בפתח נאומו, פנה ח"כ מלכיאלי לחברי 'ימינה': "אורבך, כלפון, אתם שמתיימרים לייצג את הציונות הדתית, האם גלעד קריב ויוליה מלינובסקי שמצהירים על כוונתם לפורר את הרבנות הראשית הם השותפים שלכם? כל פעם שאתם מביעים אמון בממשלה, אתם מביעים אמון בכל אחד ואחד מהם,

בהמשך דבריו הוסיף מלכיאלי: "כך אתם מייצגים את הצינות הדתית? מי עוד השותפים שלכם? מיכאלי שפורצת את גדרי השבת ומכריזה על תח"צ בשבת?

"גם גלעד קריב שאתם מביעים בו אמון פעם אחר פעם, אתם בעצם מביעים אמון גם בהשקפת עולמו המאיימת על מוסד הרבנות הראשית כמו גם ברצונו לבטל את פסיקות הרבנות הראשית ולאפשר כאן מדינת כל אזרחיה" עדיין לא מאוחר ואפשר להתנגד לרפורמות הזויות שפוגעות בכל דבר שבקדושה".

בסיום דבריו, פנה מלכיאלי לסגן יו"ר הכנסת יו"ר רע"מ, ח"כ מנסור עבאס, שניהל את הישיבה: "אתם כן יודעים כמה הדת חשובה! אל תתנו יד להפיכה ורמיסה דתית במדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר