הזכרונות אבדו

טלפונים מסוננים קרסו: "עברתי לפלאפון בלי הכשר"

תקלה נרחבת בשעות האחרונות באחד משירותי סינון הסמארטפונים שגרמה לפירמוט המכשיר • אחד המשתמשים ל'כיכר': "קיבלתי הודעה אדומה, הפלאפון מת, נמחק" (דיגיטל)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
(צילום: נתי שוחט פלאש 90)

מאות משתמשים זועמים: תקלה נרחבת בשעות האחרונות באחד משירותי סינון הסמארטפונים גרמה לפירמוט המכשיר ומחיקת כל החומר שעליו.

שירותי סינון הסמארטפונים השונים מציעים סינון על תכנים לא ראויים, אך לשם כך הם זקוקים לקבלת אישורים מקיפים ורגישים מתוכנת ההפעלה מה שיכול לגרום במקרה של קריסה להריסה מוחלטת של הפלאפון, חלקן אף מתקינות תוכנה מיוחדת שלא מאפשרת את פרמוט המכשיר, כך שבקרה של קריסה אין אף דרך לשחזור.

"הייתי באמצע שיחת טלפון, פתאום התנתקה לי השיחה והגיעה הודעה אדומה שיש שגיאה", מספר אחד המשתמשים ל'כיכר', "משהו בין המספר טלפון לעדכון התוכנה - לא מבין במה מדובר".

"יש לי פה חבר שמבין קצת בדברים והוא טען לי שהוא לא רואה הרבה אפשרויות מלבד לפרמט את המכשיר ולהתקין את כל תוכנות ההפעלה מחדש, תכל'ס גם את זה הוא לא הצליח לעשות ופעם אחר פעם הוא ניסה לעשות עדכון וזה נכשל", הוא מספר, "בינתיים הפלאפון ההוא מת ועברתי לפלאפון אחר בלי השגחה ובלי כלום, אבל לפחות יש לי פלאפון".

"הכול נמחק, כל מה שלא היה לו גיבויים נעלם, כלום, לא נשאר שום דבר", הוא מוסיף בעצב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר