רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: ראש הישיבה שביטל מנוי ל'יתד'; חבר המועצה 'המנובל'; הרב שהתחסן כדי לטוס; מאחורי הקלעים במופע של 'צמאה'; ליצמן כמאבטח; קוד האשראי של הגביר נחשף; הפרגון של עבאס; מה ביקש ישי ריבו מפריד; מי מאזין לשטיינמץ ו-5 הכתבות הנצפות של השבוע (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': אחד מבכירי הרבנים הליטאים בירושלים, ראש הישיבה הרב ברוך סולובייצ'יק, החליט לבטל את המנוי לביטאון התנועה הליטאית, 'יתד נאמן' יחד עם שורת אברכים ירושלמים; הסיבה: זעם מצטבר והולך על הפרגון לראש העיר משה ליאון, וההתעלמות ממצוקת השכונות המעורבות.

חשיפת 'זופניק': המאבקים בין חברי המועצה החרדים בעיריית ירושלים לשיא חדש. במהלך אירוע חתונה לבתו של רב מפורסם מאוד, אחד מחברי המועצה דיבר מילים חריפות ביותר נגד חברו לסיעה. "הוא אדם מנובל", התבטא. בתגובה לכך, רב שחלף במקום נזף בחבר המועצה: "מי שאומר ככה על חבר המועצה הוא מנובל בעצמו".

חשיפת 'זופניק': ועידה של רבנים ושועי עולם שתוכננה להשבוע, בוטלה בשל הקורונה באירופה. אמממה, אחד הרבנים הבכירים שהתחסן רק כדי שיוכל להשתתף בוועידה, התאכזב כפליים כשנאלץ להישאר בארץ.

‏הגאון רבי דוד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה, הגיע השבוע לביקור מיוחד אצל נשיא המדינה יצחק הרצוג.

בכניסה לבית המדרש גור בירושלים ראינו את חבר-הכנסת יעקב ליצמן מ'אגודת ישראל' יושב כאחד המאבטחים.

(צילום: מ.פ.)

יוסי שווינגר מהמרכז הארצי למקומות הקדושים לא מבזבז זמן ופתח את השבוע במסעדה בבית שמש עם אנשי העסקים חיים בוים ואריה זולטי. 'זופניק' מרחרח עסקת נדל"ן בדרך, ומאחל בהצלחה.

את הרבנית יפה דרעי, רעייתו של יו"ר ש"ס חבר-הכנסת אריה דרעי, ראינו השבוע בקביעת מזוזה בחנות החדשה של 'הומ'ס' במתחם 'דיסיטי', מהצד נראה יו"ר ש"ס בצפת ומבעלי העסק - הרב רונן גנון.

(צילום: שלום אלבז)

אביו של ראש העיר החרדי שנעצר בחשד למעורבות בפרשת הרצח ב'שובו בנים', נצפה השבוע מודאג בחתונה מקומית.

(צילום: איתמר קירשבוים)

לאחר שבוע עמוס פרובוקציות בוועדה שבראשותה, תפס 'זופניק' את ח"כ יוליה מלינובסקי בשיחה סוערת עם פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן. יוליה, רק בלי ידיים.

בבית המשפט המחוזי בבירה ראינו את צלם 'כיכר' המוכשר, חיים גולדברג, בשיחה עם... טוב, קשה לזהות עם מי, אבל הן כנראה מכת השאלים או משו כזה.

(צילום: יאיר לוי)

כל המי ומי פקדו השבוע את בנייני האומה בירושלים במסגרת מופעי 'צמאה' של חב"ד. את הפרשן הבכיר עמית סגל מ'ערוץ 12' ראינו תופס שיחה עם בני הזוג שילת מנהלי ומפיקי המופע.

את עורך 'כיכר השבת' חיים אילוז והפרשן הבכיר ישראל כהן ראינו מאחורי הקלעים באירועי 'צמאה' עם השחקן אביב אלוש כשהם מתחברים לניגוני חב"ד ואהבת ישראל.

אנשי התקשורת חיים אילוז, ישראל כהן, יצחק פלדמן, אריה ארליך ומנחם קולדצקי נצפו בריקוד משותף באירוע 'צמאה' בבנייני האומה, תוך איחוד בין מחנות ניצים ומפולגים.

(צילום: לוי נוישטט)

עם סיום המופע של 'צמאה' בליל י"ט כסליו, מבקר המוזיקה של 'כיכר השבת', נתנאל לייפר, הלך להודות לאיש ש'צמאה' בלעדיו זה לא אותו הדבר - גדול הזמר החסידי אברהם פריד. השניים החליפו חוויות ורשמים, 'זופניק' רצה להיות זבוב על הקיר, אבל אז שמע על הקינוחים בחדר ה-VIP והעדיף להשלים קלוריות.

מאחורי הקלעים ב'צמאה' ראינו את הזמרים אביב אלוש, ישי ריבו, עקיבא תורג'מן, שי צברי וברי סחרוף יחד עם הצלם חיים טויטו.

גם החייל הטרי ישכר זלמנוביץ תועד עם הזמר ישי ריבו מאחורי הקלעים באירוע 'צמאה', במסגרת הופעה לחיילים חרדים.

קריאתו של מרן הגר"ח קנייבסקי לחסן את הילדים, עוררה הדים רבים, עד שראש הממשלה נפתלי בנט ושרת הפנים איילת שקד, צייצו מחדש את הדיווח של הפרשן ישראל כהן. 'זופניק' שמח שבנט עוד לא חסם את כהן.

בשמחת נישואי בת זקוניו של הגאון הרב דוד יוסף, כובד רבה של 'הרובע היהודי' בירושלים הגאון הרב אליהו מדינה - בברכה בחופה והאריך בסלסולים במנגינה מרוקאית. נשיא מועצת חכמי התורה הגאון חכם שלום כהן התענג על המנגינה והנעים בקולו במרוקאית.

(צילום: יעקב כהן)

בחתונת נתן גרוסמן, נכד הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן רבה של 'מגדל העמק' וחבר מועצת 'הרבנות הראשית', 'זופניק' תפס רגע של מפגש הרל"שים - יוסי רואש והחתן נתן גרוסמן העוזרים כיום של הרב, וישראל ירט העוזר הבלתי נשכח.

"גור אריה הלא אתה" • בצל הקלחת המשפטית סביבו - החתן והסבא הרב גרוסמן פצחו בריקוד סוער עם יו"ר ש"ס חבר הכנסת אריה דרעי וחיזקו אותו. 'זופניק' ציפה לראות את טרנד הריקוד החדש.

(צילום: דובי גרוסמן)

'זופניק' הסתובב בין השולחנות בשמחת גרוסמן ולפתע ראה את המיליונר מיכאל צ'רנוי יושב בשולחן האורחים בחתונה כאחד האדם.

בהמשך ראינו את החתן והסבא הרב גרוסמן, בתמונה משותפת עם חבר הכנסת ניר ברקת, ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה, חבר המועצה יוסי רואש ואיש 'כיכר השבת' איציק אוחנה. קודם לכן הגיעו לאחל מזל טוב בכירי הפוליטיקאים מכל גווני הקשת.

הגאון הרב ישראל מאיר לאו, רבה של תל אביב-יפו, נצפה קורא ספר במהלך טיסת 'אל-על' מניו יורק לישראל.

(צילום: ישי לפידות)

חבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' הגאון רבי אברהם יצחק הכהן קוק בקביעת מזוזה השבוע לפנימייה הישנה של ישיבת 'מאור התלמוד' לאחר שהיתה בסכנת קריסה.

(צילום: משה וינמן)

אמן החושים מני הולנדר הופיע אצל גביר ידוע מארצות הברית, אלא שבמהלך המופע גילה הולנדר את קוד האשראי של הגביר והותיר אותו ואת בני המשפחה בהלם מוחלט.

(צילום: פיני גולדברג)

ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה כיום בנימין נתניהו הגיע לרכוש משקפיים חדשות באופטיקה 'עינית' בירושלים.

(צילום: הלל כהן האופטמטריסט)

חבר הכנסת אורי מקלב מ'דגל התורה' נצפה יחד עם דוברו יהודה מנדלוביץ והעוזר דוד וורצמן כשהם ממתינים לאוכל בכנסת, לא להנאת גופם כמובן.

את יהודה מנדלוביץ תפסנו השבוע באחד הדיונים בוועדות בכנסת כשהוא ממהר להתיישב ולהסתיר את האישה מאחורי ח"כ אורי מקלב כדי שלא תהיה בעיה לביטאון התנועה להכניס תמונה.

חבר הכנסת לשעבר אליהו ברוכי מ'דגל התורה' והאיש החזק ב'אגודת ישראל' מוטי בבצ'יק, נצפו מסתודדים בחתונה בבני ברק.

(צילום: אלי פ)

במרפסת הכנסת ראינו את יוני משריקי, מנהל סיעת ש"ס בירושלים וממקורבי יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי, כשהוא עסוק בנייד, כנראה בסיוע לעוד יהודי.

את הצלם האגדי יעקב כהן ראינו השבוע מתרוצץ בין רבנים לפוליטיקאים שהגיעו לאחל מזל טוב לחבר המועצת הגר"ד יוסף בחתונת בת הזקונים.

ואילו הצלם הוותיק שוקי לרר נצפה בתור בנתב"ג בדרך ליעד בחו"ל.

מהודו שבמזרח הרחוק - עד לאקוודור שבמערב הרחוק, זו הדרך שעשה מומחה הכשרות הרב יוסף דורפמן, בכדי לייצר ליין כשר של דג הטונה; בתפריט: מסע בספינת הדיג במצוד אחר הדג הכשר.

איש התקשורת הוותיק, יצחק נחשוני, מזקני השבט כמו שאומרים, השתתף בשמחת הכנסת ספר התורה להיכל ישיבת "עטרת ישראל". 'זופניק' תיעד אותו באהל השמחה מביט בהערצה על המתרחש.

(צילום: רשת הנקודה)

מי שעוד השתתף בשמחה הגדולה הוא לא אחר מר' אריה אלישיב, נכדו ונאמנו של מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל, שמאז הסתלקותו, אפעס, נעלם מהזירה הציבורית.

(צילום: רשת הנקודה)

את מגיש תכנית 'המבדיל' זלמן שטוב ראינו סועד מתחת למשרדי 'כיכר השבת' דקות לפני עלייתו לריאיון באולפן.

אנשי התקשורת מיכאל שמש ועקיבא ווייס מ'כאן 11' נצפו סועדים בסינמה סיטי בירושלים. בתיאבון.

(צילום: שימי רוזנברג)

זאת בעוד הפרשן החרדי יקי אדמקר מ'וואלה' נצפה מוציא את הילדים מהגן. אבא למופת.

האסטרטג גואל ועקנין ויועץ התקשורת ארי גלהר נצפו מריצים הומור ובדיחות בחתונת בת חבר מועצת חכמי התורה הגאון הרב דוד יוסף.

(צילום: יעקב כהן )

השדרן דודי שוומנפלד נצפה ברגע של התעלות במהלך התוועדות של חסידות חב"ד ב'חג הגאולה' שנערכה בכולל 'מגדל אור' שבנשיאות הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן.

(צילום: אבי זגורי)

‏את איש הרבנות הראשית עו"ד קובי אלתר ראינו חוגג בהכנסת ספר תורה לבית הכנסת 'מנחת חינוך' בשערי חסד בירושלים. 'זופניק' תפס את הרגע בו הרב אליאב מאיר מסר לו את ספר התורה.

ואילו הרב הראשי הגאון הרב דוד לאו נצפה בשיחה עם היועץ הרפואי משה שלזינגר מקופת חולים 'מכבי'.

העיתונאי דודי בן חמו נצפה השבוע בדין ודברים עם אלעזר מן העוזר המסור של יו"ר 'יהדות התורה' חבר הכנסת משה גפני.

(צילום: נועם נסימי)

במהלך השקת פרויקט הדגל לתקציב הממשלתי למגזר הערבי בכפר קאסם - ראינו את יו"ר 'רע"מ' חבר הכנסת מנסור עבאס מפרגן למפיק מיכאל כפלין שהפיק אירוע שהמגזר לא מכיר.

מקורבם של גדולי ישראל הרב יהודה חזן התברך השבוע במעונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי וזכה לחביבות מיוחדת כשהגר"ח העניק לו סוכרייה מידו הקדושה.

מאחורי הקלעים של מופעי 'צמאה' בבנייני האומה ראינו את הזמרים ישי ריבו ועקיבא תורג'מן מתפרקים מול המופע של גדול הזמר אברהם פריד, עד שריבו ביקש מפריד שיברך אותו שיזכה לאנרגיות דומות.

עקיבא, מיהר לשלוף את הסמארטפון כדי לתעד את שולי רנד בשירת "עוד ישמע" עם בני הישיבות.

בתחנת דלק באישון לילה ראינו את המפיק דוד פדידה מתדלק את רכבו, כשברכב המתין בסבלנות המיוצג הזמר שולי רנד.

את ח"כ בצלאל סמוטריץ, יו"ר 'הציונות הדתית' תפסנו בשיחה עם בעל המנגן מוטי שטיינמץ. "אתה הפלייליסט שלי", בישר סמוטריץ' לשטיינמץ המרוגש.

הזמר והיוצר ישי לפידות רק חזר לפני יומיים מניו יורק וכבר המריא הבוקר ללוס אנג'לס להופעות חנוכה בחוף המערבי.

את בעל המנגן זאנוויל ויינברגר ראינו בחתונה לבתו של איש החסד צביקה שלזינגר ממודיעין עילית כשהוא נעמד לתמונה וריקוד עם בחורי ישיבת 'מאור התלמוד'.

(צילום: איתמר קירשבוים)

אמן הרגש ארי היל נפצה בטרקליני 'ברודווי' מתחדש בביגוד חסידי.

(צילום: דוקי)

הזמר פיני איינהורן נצפה סועד במסעדת 'רימון' בירושלים.

ואילו הזמר אריק דביר ורעייתו נצפו יחד עם חברים סועדים במסעדת 'נינה ביאנכה' היוקרתית.

(צילום: חני אדרי)

הזמר מרדכי שפירו נצפה בתפילת נץ בארה"ב.

הזמר איציק וינגרטן ואלחנן אלחדד נצפו השבוע בהקלטות לשיר חדש. יש למה לצפות?!

הזמר יונתן רזאל אירח את הזמר אמיר דדון בהיכל התרבות בראשון לציון. רגע לפני העליה לבמה, נצפו השניים משוחחים בענייני פרשת השבוע והקשר לחג החנוכה.

מזל טוב לשחקן והבמאי מני וקשטוק, האיש וה'ברדק', לרגל הולדת הבן לאחר 8 שנים; מזל טוב גם לסבא קובי אריאלי.

שי רייכנר, ראש המועצה הנבחר של מועצה אזורית נחל שורק, נצפה במעמד רישום הצ'ק בבר מצווה לבנו של הזמר קובי וינר במושב בית חלקיה.

(צילום: איתמר קירשבוים)

את שר הדתות מתן כהנא ויועצו אבינועם קוטשר ראינו בסוד שיח עם חברת הוועדה ח"כ גילה גמליאל ורב הסלבס מרדכי חסידים, סמוך ללשכת ראש הממשלה.

הרב לוי דוכמן, שליח חב"ד לאיחוד האמירויות תועד בפגישה עם יועץ התיירות דודי רובינשטיין, באבו דאבי. ל'זופניק' נודע כי בשורה גדולה תצא משם בקרוב.

סוכן הנסיעות הניו יורקי הוותיק וניצול הקורונה המפורסם, שמוליק קרביצקי, שקפץ לביקור מולדת בישראל, נתפס בעדשת 'זופניק' על סט צילומי קליפ 'תיירות VIP'.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר