אחרי שסבלו ממכת"ז

המשטרה תפצה משפחה חרדית באלפי שקלים

‏משטרת ירושלים תפצה ב-3,800 שקלים משפחה חרדית שחלונות ביתה נופצו על ידי מכת״ז משטרתי במהלך פיזור מחאה שהתקיימה נגד עבודות הרכבת הקלה בבר אילן (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מכת"זית (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ההפגנות בבר אילן: ‏משטרת ירושלים תפצה ב-3,800 שקלים משפחה חרדית שחלונות ביתה נופצו על ידי מכת״ז משטרתי במהלך פיזור מחאה שהתקיימה נגד עבודות הרכבת הקלה בבר אילן.

בכתב התביעה תואר המקרה שהוביל לפיצויים. "בסביבות השעה 1:00 בלילה נשמע בבית פיצוץ חזק. מסתבר שנהג של המכת"זית לא ידע גבולות ופשוט התיז לכיוון החלון של הבית שלי, מה שגרם לפיצוץ החלון, לקריעת הווילון ואף לחור בתמונה המוצגת על קיר הבית".

"כל הבית התמלא מים וזכוכיות", הוא מוסיף לתאר, "רק כפסע היה מפציעה של מישהו אם היה יושב באיזור".

כעבור מספר ימים פנה התובע בכתב למשטרה, ובפנייתו הוסיף לנזקים שפורטו בפניית אשתו גם טענה על כך שריפוד הספה נקרע, שריטות על שולחן הסלון, ומשחקי ילדים שהיו עליו ונרטבו.

המשטרה הסכימה לפצותו בגין הנזקים שפורטו בפנייה הראשונית, אולם לטענתה, אין מקום לפיצוי בגין ריפוד הספה והשריטות על השולחן, אשר לא הוזכרו בפניה הראשונה".

השופטת מוריה צ'רקה קבעה בפסק הדין פיצוי של 1,300 ש"ח, כשבנוסף, בגין הנזק הלא ממוני שנגרם לבני המשפחה עקב האירוע: הבהלה הכרוכה בניפוץ החלון באישון ליל, עוגמת הנפש הכרוכה בלינה בבית פרוץ לרוחות והטרדה הכרוכה בתיקון הנזקים, קבעה גובה הנזק הלא ממוני של 2,500 שקלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר