סערת הריאיון ב'כיכר'

ח"כ מלכיאלי נגד פרוש: "שחצן, מגלומן ויהיר"

בעקבות דבריו באולפן 'כיכר השבת' על התנהלות סיעת ש"ס בעיריית אלעד, יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ מיכאל מלכיאלי, יוצא להתקפה נגד ישראל פרוש: "פוער פיו, מחוצף" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מלכיאלי ופרוש באולפן 'כיכר' (צילום: כיכר השבת)

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ מיכאל מלכיאלי, יוצא להתקפה חריפה נגד ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש, בעקבות דבריו באולפן 'כיכר השבת' על התנהלות סיעת ש"ס בעיר אלעד: "פעור פיו, מחוצף".

במהלך הריאיון באולפן 'כיכר השבת', שישודר במלואו מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע', התבטא פרוש על יו"ר ש"ס באלעדף יהודה בוטבול: "הוא יושב ראש סיעת ש"ס, הוא צריך להבין שהוא צריך לכבד את כל המגזר החרדי, בוא נתחיל עם זה כך, ישראל פרוש בקדנציה השנייה באלעד, בקדנציה הראשונה מצאו סיבות למה לא להיות טוב איתו אבל הם קיבלו הכל, בקדנציה השנייה - גם קיבלו הכל, צריך למצוא את הסיבה למה שרוליק פרוש לא טוב, כי אם כן למה שלא יתמכו בו...

"יש פה איזו תקלה מסוימת, צריך ללמוד את התקלה הזאת, אני אשמח לשבת עם אריה דרעי ולתת לו טיפים או לשמוע ממנו, אני דרך אגב חייל שלו.

המתקפה של ישראל פרוש באולפן 'כיכר'

"בוטבול צריך להבין שהמרא דאתרא שהרב עובדיה מינה זה הרב מלכה, אי אפשר כל יומיים לשנות דעות. יש מרא דאתרא בעיר, יש סיעה בעיר - אם הם יעבדו ביחד הכל יהיה בסדר, לא יגיע אלי בחיים יושב ראש סיעה ויגיד לי 'אתה לא עובד עם המרא דאתרא', או לא נותן למרא דאתרא את מה שהוא צריך לקבל, יש למרא דאתרא שלושת אלפים ילדים שמה, לא יכולים לעשות על הגב שלי הון פוליטי".

בתגובה, תוקף הערב ח"כ מיכאל מלכיאלי ואומר: "בשחצנות בלתי מוסברת יושב ראש עירייה מגלומן באולפן כיכר השבת ופוער את פיו בגסות וביהירות רבה נגד שלוחא דרבנן, ועוד הגדיל לעשות ובחוצפה מקוממת הוא מחלק הוראות לנציגי תנועת ש"ס הכפופים אך ורק למרנן ורבנן חברי מועצת חכמי התורה שליט"א, ומכתיב לנציגי התנועה הקדושה למי הם צריכים להקשיב.

"וכאילו לא די בכך, הוא אפילו מסכים לתת טיפים בניהול ליו"ר התנועה הרב אריה דרעי. חצוף מחוצף שכמותך, תתבייש. מי אתה שתחלק ציונים ותיתן עצות למרנן ורבנן מועצת חכמי התורה שליט"א?!.

"מכתב התמיכה והחיזוק של גדול הדור, מרן ראש הישיבה חכם שלופ כהן שליט"א ליו"ר סיעת ש"ס באלעד הרב יהודה בוטבול, מדבר בעד עצמו ואינו זקוק לפירושים מיותרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר