פרסום ראשון

נחתם הסדר טיעון עם "הפירומן" החרדי מירושלים

יעקב ביבס בן ה-21, חתם היום על הסדר טיעון, לאחר שהודה במספר הצתות, ביניהן - ההצתה הגדולה ברחוב סורוצקין בירושלים • הנאשם הורשע ב-3 עבירות הצתה בנסיבות מחמירות (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הנאשם בבית משפט (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יעקב ביבס, צעיר חרדי בן 21 מירושלים, הורשע היום (חמישי) בבית המשפט, לאחר שהודה בשלוש הצתות שביצע בירושלים.

השופטת תמר בר אשר, הרשיעה אותו בשלוש עבירות הצתה בנסיבות מחמירות, זאת במסגרת הסדר הטיעון. הפרקליטות תנהל טיעונים לעונש זאת מכיוון שהיא מעוניינת שהוא יקבל עונש משמעותי, אך כל זה יתנהל בבית המשפט, שם יוחלט איזה עונש הוא יקבל על ההצתות.

מעצרו של ביבס בשנה שעברה (צילום: י.ש.)

ההצתה המרכזית בה מואשם ביבס היא שריפת הענק ברחוב סורוצקין בשכונת רוממה בירושלים, בשנה שעברה, מפרטי החקירה שפורסמו ב'כיכר השבת', ביבס, לקח דפים של ספרי קודש - ככל-הנראה דפי גמרא, שפך עליהם אלכוג'ל, וכך הצית את השריפה הגדולה.

בשריפה הגדולה שפרצה באמצע הלילה, 88 משפחות נאלצו לפנות את בתיהם שנפגעו בשריפה. בחסדי שמים, לא היו נפגעים בנפש, למעט מספר פצועים קל.

אירוע ההוקרה בסורוצקין ללוחמי האש, אמש (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

עורכת דינו אמרה היום בבית משפט: "אני רוצה להודיע לבית המשפט שלאחר שלוש ישיבות גישור הגענו להסכמה דיונית. במסגרת ההסכמה, אנחנו נגיש בהסכמה כתב אישום מתוקן. הנאשם יודה ויורשע בכתב האישום המתוקן. בהתאם להסדר, ההגנה תגיש חוות דעת של פסיכיאטר מטעמנו. אין ברשותי את חוות הדעת עכשיו ואני מבקשת להגיש את זה באמצעות המערכת".

החשוד (משמאל) על אופניו בזירת אחת השריפות (צילום: דוברות 'צוות הצלה')

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר