רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: המיליונרים שיבואו לבני ברק; הצייצן שהפסיק לצייץ בחינם; ראש הכולל שהזמין טוסט; כשביבי נתן מרפק לגפני; דמי החנוכה של מוטקה בלוי; העורך המסלסל; העיתונאים החייכנים; כשקובי אריאלי נתקע בבני ברק; הריקוד הויראלי; "אמן על הילדים" באידיש; תפילת השופרות של MBD וחמש הכתבות הנצפות של השבוע (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': איש העסקים האמריקאי קני רוזנברג בעל השליטה בחברת התעופה 'אל-על' צפוי להגיע לארץ בתחילת השבוע הבא; ל'זופניק' נודע כי יחד עם רוזנברג צפויים להגיע עוד אנשי עסקים ונגידים חרדים. הסיבה: שמחת חתונה לבתו של אחד מראשי 'הכוללים' הגדולים בארץ שתתקיים בבני ברק.

חשיפת 'זופניק': אחד הצייצנים החרדיים המוכרים הודיע בדרמטיות לכל רבבות היח"צנים המגזריים כי נגמרה החגיגה החינמית. "אני לא גמ"ח", הבהיר בתוקף לכל מי שדרש ציויח"צ בחינם. 'זופניק' מקווה שהדבר יגרום לקצת סינון בכל הציוצים המיותרים.

‏הגאון רבי יצחק זילברשטיין, חבר מועצת גדולי התורה ורבה של שכונת רמת אלחנן בבני ברק, הגיע השבוע יחד עם איש החסד אלי ברונר מ'עזר מציון', לבקר חולים בבית החולים 'תל השומר'.

הרב יחזקאל אתרוג, ראש רשת הכוללים 'מגדל עוז' נצפה מזמין טוסט במאפייה בעיר מודיעין עילית.

(צילום: איתמר קירשבוים)

כאחד מגדולי האדמו"רים: האדמו"ר ממז'יבוז' הפגין כישורי נגינה על כינור לאחר הדלקת נרות של חנוכה.

פרשן 'כיכר השבת', ישי כהן, זכה להיכנס השבוע למעונו של מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי ולצאת עם ברכה ובקבוק שמן מבורך.

גם איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה הגיע השבוע להתברך אצל מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, יחד עם רב הסלבס מרדכי חסידים, וקיבל שמן זית זך להדלקת נרות חנוכה.

במסעדה היהודית בבני ברק לכד 'זופניק' את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן, עורך 'המבשר' בנימין ליפקין, מנכ"ל 'קול ברמה' אריאל דרעי ועורך 'בשבע' עמנואל שילה בפאנל מיוחד לכל דוברי משרדי הממשלה. ראש לשכת העיתונות הממשלתית, ניצן חן, נצפה מאזין בשקיקה.

בהמשך השבוע, בצל חוק הגיור וסערת השופט אורי שוהם, נצפה ישי כהן יחד עם ילדיו בהדלקת נרות במעונו של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף.

כעבור מספר ימים נצפה הרב ברוך דרעי, חתנא דבי נשיאה, בהדלקת נרות אצל חמיו הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף.

שלומי,מלוביצקי,האדמו"ר,ממיאלען

שלנו, כוכב 'התוכנית הכלכלית' ולא רק... נצפה השבוע כשהוא מקבל את ברכתו של "לשמירה עליונה". 'זופניק' ימשיך לעקוב ולעדכן על ההשפעות.

(צילום: שולם סנדרס)

במהלך השקת 'ערוץ 14' תפס 'זופניק' את ‏ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה כיום בנימין נתניהו בלחיצת מרפקים עם יו"ר 'יהדות התורה' חבר הכנסת משה גפני. "בהצלחה" איחלו השניים זה לזה בלבביות.

רגע לפני הריאיון של גפני - ראינו את בנו אליהו גפני ושלומי פולק מנכ"ל 'החברה הכלכלית' בעיריית בני ברק, בסוד שיח עם איש התקשורת הבכיר יהודה שלזינגר.

בשמחת שבע ברכות לבת זקוניו של חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף בביתו של הרב ישראל מאיר יונה, נצפה ח"כ יצחק פינדרוס מנצל את הרגעים לפני תחילת השמחה ומתפלפל עם הרב בהלכה.

אותו חבר-הכנסת יצחק פינדרוס נצפה בהפסקת סיגריה בכנסת. שיהיה לבריאות.

(צילום: פיני רבי)

זמן קצר לאחר מכן ראינו את חבר הכנסת יעקב אשר מ'דגל התורה' גם כן בהפסקת סיגריה בכנסת. גם זה שיהיה לבריאות.

(צילום: פיני רבי)

יאיר גולן, איש מרצ, המכהן כסגן שרת הכלכלה והתעשייה, נצפה בהדלקת נר חנוכה בבית חב"ד בקוריאה, עם השליח הרב אשר ליצמן ושגריר ישראל בקוריאה.

(צילום: שבועון 'כפר חב"ד')

ביום ראשון הקרוב יציין ארגון "ארחות יושר" של ר' אריה קנייבסקי, נכדו ונאמנו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, עשור להקמתו, באירוע ענק ויוקרתי באולמי 'אווניו'. על החלק האומנותי תופקד תזמורת ענקית בליווי מקהלה וזמרים, ויש שמועות על דואטים מפתיעים בדרך... 'זופניק' קיבל הזמנה לשולחן VIP כמובן וממתין לראות מה התשורה שתחולק.

הרב מרדכי בלוי, יו"ר 'משמרת הקודש והחינוך', נצפה מחלק דמי חנוכה לנכדיו; על התיעוד: הבת הפרסומאית רחלי גרינוולד שכתבה: "אושר תקציב המדינה".

הפרשן הפוליטי ישראל כהן כובד השבוע בהדלקת נרות חנוכה במשרדי הרדיו כשלצידו מנהל מחלקת האקטואליה יעקב גרודקה, המנכ"ל אריאל דרעי, השדרן עמי מימון וצוות התחנה. לרוע מזלו הוא התבקש להדליק עם מצית בלבד, לאצבעותיו שלום.

באחד מלילות חנוכה ראינו את הפרשן יעקב ברדוגו והפרשן ישראל כהן, בסוד שיח פוליטי באירוע הדלקת חנוכה בביתו של איש העסקים מוטי זוננפלד ברעננה לטובת 'בוני עולם'.

עורך 'משפחה' יוסי אליטוב והפייטן משה דוויק נצפו השבוע בשירה מרגשת לשיר 'ונפשי שפכי כמים ליבך' באירוע הכנסת ספר תורה שתרם איש העסקים הנדל"ן יוסי עמוס.

(צילום: אבי סבג)

בסעודה ראינו את בעל השמחה, איש העסקים יוסי עמוס כשלצידו הגאון רבי אליהו קצביאן רבם של יהודי משאהד ואיש הנדל"ן צחי אבו.

(צילום: שניאור שיף)

‏בכירי וותיקי העיתונאים החרדים, יעקב ריבלין, יצחק נחשוני ובנימין ליפקין נצפו מחויכים בפה מלא בברית לבן מנכ"ל 'המבשר' משה פרוש.

איש התקשורת ידידיה מאיר נצפה בסוד שיח עם רב הסגולות עידו ובר-ארליך בשמחת הברית לבן הרב יעקב מצרפי.

את יוסי בלוך יד ימינו של רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ, ראינו מצלם את הבוס לסרטון ברכה לשוטרי משטרת ישראל.

אמן החושים החרדי מני הולנדר הצליח לגלות את קוד הטלפון של בחור חרדי, במהלך מופע פרטי. אימת הדין!

(צילום: פיני גולדברג)

העיתונאי קובי בורנשטיין מ'ערוץ 14', המתנדב בשעות הפנאי לסייע לילדים חולים נצפה בשיחה צפופה עם מנכ"ל "רחשי לב" שימי גשייד.

מני וקשטוק, האיש וה'ברדק', הכניס השבוע במזל-טוב את בנו בבריתו של אברהם אבינו ע"ה. ויקרא שמו: שמעון מיכאל.

(צילום: דוד מור יוסף)

השווער, איש התקשורת קובי אריאלי, נתקע אחרי הברית ברחובות קרית ויז'ניץ בבני ברק, בעקבות שיפוצים ומשאית שחסמה את הרחוב, וזכה לתיעוד מקרוב של כוכב 'ברדק' אפי סקקובסקי.

רב המשטרה הרב רמי ברכיהו נצפה בתפילה בכיכר ספרא בירושלים.

בעוד איש היח"צ יוסי רוזנבוים נצפה בפגישה חפוזה מחוץ לכיכר ספרא בירושלים.

צוריאל קריספל מנכ"ל מועצת בתי העלמין בירושלים, נצפה במסעדה בבודפשט.

(צילום: נחי שטרן)

בשמחת בר המצווה לנכדו נצפה חבר מועצת הרבנות הראשית ורבה של מגדל העמק הגאון הרב יצחקדודגרוסמן בריקוד עם האדמו"ר מספינקא.

(צילום: דובי גרוסמן)

יו"ר ש"ס חבר הכנסת אריה דרעי והצדיק רבי משה אבוחצירא השתתפו בשמחת האירוסין לבנו של רב העיר בית שאן הרב יוסף יצחק לסרי.

באותה שמחה השדרן אבי מימרן מ'קול חי' התברך מהראשל"צ הגאון הרב שלמה עמאר.

את המפיק יונתן בן טוב והיועץ האסטרטגי גואל ועקנין ראינו באירוע 'ועתה כתבו לכם' שנערך ע"י איחוד רבני הקהילות בהרצליה אותו הם ניהלו והפיקו במשותף.

(צילום: יעקב כהן)

איש התקשורת מנדי ריזל נצפה מנחה את אירוע הדלקת הנרות עם משפחות שיקיריהן נפגעו מרקטות, ב"חנוכיית הקאסמים" בבית חב"ד בשדרות. באירוע השתתף והדליק את הנרות מפקד אוגדת עזה תא"ל נמרוד אלוני.

(צילום: צבי לבנהרץ)

בימים האחרונים הופץ ברשתות החברתיות סרטון של הזמר ליפא שמלצר בו הוא נראה רוקד ומפזז בהתלהבות באירוע פרטי, בזמן שהוא שר את שירו הישן של אברהם פריד 'ומניח בקדושה'. בתוך זמן קצר הפך התיעוד לוויראלי וזמרים חרדים ביצעו באירועים בהם הופיעו חיקוי משלהם לטרנד שכבש את הרחוב החרדי. 'זופניק' הופתע מכך שלראשונה טרנד שבחל ברשתות החברתיות תפס כל-כך במגזר החרדי.

נתחיל כמובן עם גדול הזמר אברהם פריד - המבצע המקורי של השיר 'מניח בקדושה' - שהצטרף לטרנד במהלך מופע שלו ב'ארנה' בירושלים.

(צילום: אלי ביטון)

והנה הזמר פיני איינהורן והקלידן שמחה אברמצ'יק בביצוע משלהם לטרנד 'מניח בקדושה'.

(צילום: יוסי ארשטר)

גם הזמר רולי דיקמן פינק בביצוע משלו לטרנד 'מניח בקדושה', באירוע של ישיבת 'נהרדעא' בו כ-70 בחורי ישיבה סיימו מסכתות.

(צילום: מוישי ביכלר)

ואיך אפשר בלי הזמר והקלידן איציק וינגרטן שנתן בביצוע קצבי משלו לטרנד 'מניח בקדושה'.

(צילום: שלומי כהן)

השבוע, אגב, נצפה איציק וינגרטן בשדה התעופה בדרכו להופעה בניו יורק וצילומי קליפ לשיר חדש.

גם הזמר יששכר דרור נצפה בביצוע משלו לטרנד 'ומניח בקדושה'.

לאחר שהזמר החסידי מנדי וייס ביצע באידיש בחתונה חסידית, את השיר: "אני מתפלל על הילדים שלי, שלא יירשו את השריטות שלי", של הזמר חנן בן ארי - חסידי 'תולדות אהרון' התחברו לביצוע והחליטו לשיר אותו אף הם באידיש בשמחת שבע ברכות לחתן והכלה. התיעוד, הגיע לידי 'זופניק', כמובן.

"אמן על הילדים" באידיש

גדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד נצפה בשדה התעופה בן גוריון אחרי שהקדים את טיסתו עקב סגירת השמיים בעקבות התפרצות הוריאנט החדש.

(צילום: חיים נמירובסקי)

קודם לכן נראה מרדכי בן דוד עם הזמרים אברהם פריד ושמילי אונגר במחלקת ה-VIP במטוס.

‏בין מופע למופע גדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד נצפה נושא תפילה במהלך תיקון השופרות בקבר 'רחל אמנו'.

(צילום: מוסדות רחל אמנו)

גדול הזמר היהודי אברהם פריד שהגיע לסבב הופעות חנוכה בארץ, נצפה מסתדר כאחד האדם בקבלה במלון וולדורף אסטוריה.

(צילום: אבי טולדנו)

רגע לפני המופע בארנה ראינו את אברהם פריד והצוות בהדלקת נרות חנוכה.

(צילום: נתי שיש)

הזמר והיוצר ישי לפידות עשה את דרכו להדלקת נרות חנוכה בלוס אנג'לס תחת אבטחה כבדה.

המוזיקאים שמילי אונגר, שלוימי גרטנר, פיני איינהורן, שמחה אברמצ'יק ונפתלי קמפה נטלו חלק באירוע הכנסת ספר תורה של ישיבת "אורייתא" בירושלים שתרם המפיק שלום ווגשל.

הזמר חיים ישראל נצפה בהדלקת נרות חנוכה יחד עם מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי.

(צילום: שגיא נתן)

זמן קצר אחרי הסערה סביב המופע המעורב של הזמר מרדכי שפירא מארצות הברית, ראינו אותו בהופעה בהפרדה מלאה בנתניה עם שוקי סלומון, כוכב הרשת וממגישי תכנית 'שובר מסך' ב'כיכר השבת'.

כשצלם החתונה כובד בברכה; הצלם הוותיק אריאל רבינסקי שכובד בברכה בחופת חברו הטוב צולם על-ידי החתן בכבודו ובעצמו. כך זה נראה...

(צילום: דודו שגב)

סגן ראש העיר אלעד אבי דיין קיבל תעודת הוקרה מהגאון הרב מאיר מאזוז ראש ישיבת 'כסא רחמים' בחנוכת סמינר 'אור אסתר' בעיר.

את השחקן המתחזק אביב אלוש ראינו בריקוד של שמחה בשמחת הברית לנכד הראשון למשה שילת, מ'צמאה'.

רבנים בהם הגר"מ בן שמעון, הגר"ש שטיינמן והגר"ח פיינשטיין ואישי ציבור השתתפו השבוע בשמחת בר המצווה לבנו של אלדד אשורי מנהל מחלקת נוער בעיריית בני ברק.

את עורך הדין ישראל ענדען תפסנו בשיחת רחוב עם והחזן העולמי יצחק מאיר הלפגוט.

מתנדבי ארגון 'מתחברים לשמחה' בראשות נתן רבני ומוישי פרוש יחד עם מוריה תשובה מ'הליכוד' נצפו מחלקים סופגניות ומשחקים לחולים בבית החולים 'הדסה'.

מגישת הטלוויזיה צופית גרנט נצפתה בהופעה של בעלה הזמר והיוצר שולי רנד; מהצד נראה גם הרב נחמיה רוטנברג, רבה של סביון.

(צילום: ש. אדל)

המיליארדר יצחק תשובה בסוד שיח עם חברו רב הסלבס מרדכי חסידים; לדברי נוכחים שהיו במקום, השניים שוחחו על האירועים בבית הכנסת 'שערי תשובה' שתרם תשובה בכותל המערבי.

את הידוענים הישראלים, משה פרץ וליאור נרקיס, ראינו במסיבת חנוכה עם הרב שמואל ביסטריצקי, רבה של סביון.

כוכב הרשת והפעיל החברתי סמיון גרפמן נצפה השבוע בתפילת שחרית בכותל המערבי כשהוא עטור בטלית ותפילין, כזכור, 'כיכר השבת' חשף כי גרפמן קיבל על עצמו להניח תפילין מידי יום.

ברכת מזל טוב חמה ולבבית לאיש 'כיכר השבת' אברומי לינשה לרגל הולדת בתו הבכורה. הרבה נחת ושמחה.

ברכת מזל טוב לרב יהודה ויינברג, מנכ"ל 'אש התורה', לרגל שמחת בר המצווה לבנו.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר