30 שנים אחרי הרצח

רצח ניסים שטרית: המשטרה פיענחה את כל פרטי הרצח

לאחר חקירה מאומצת וממושכת שהתפרסה לאורך למעלה משנתיים המשטרה פענחה את פרטי רצח הנער ניסים שטרית לפני יותר מ-30 שנים, למרות פעולות מאומצות טרם אותרה גופתו (חדשות, חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרטים נוספים מחקירת רצח הנער שטרית נחשפים, החקירה שהחלה כבר לפני כשנתיים בעקבות מידע מודיעני שהתקבל בימ"ר ירושלים, למשטרה היה חשוב להביא את שטרית לקבר ישראל, בכדי שלמשפחה יהיה להיכן להגיע ולומר קדיש.

בעקבות המידע החדש חודשה החקירה ברצח ניסים שטרית אך התעכבה בגלל התפשטות נגיף הקורונה, חלק מהחשודים חלו ואחד מהם אפילו נפטר מקורונה, העובדה שמרבית החשודים מעל גיל 70 הקשתה גם היא על פעולות החקירה

בחודשים האחרונים היחידה המרכזית של מחוז ירושלים עסקה בעיקר בחקירה הזו והשקיעה מאמצים גדולים שלבסוף הובילו לכתבי אישום, כעת, לאחר פעולות הפיענוח יודעים במשטרה במדוייק את סדר השתלשלות האירועים באותו הלילה.

כמה חודשים לפני הרצח שטרית נלקח לירושלים שם נתנו לו מכות, שטרית היה מתנדב במשטרה, שבועיים לאחר ששטרית הותקף בפעם הראשונה הוא זיהה ברחוב את האחד האנשים שתקף אותו, עיכב אותו לתחנת משטרה, אך אותו אדם הצליח להימלט.

ביום הרצח אחד מראשי משמרת הצניעות ביקש מאישה להתקשר לשטרית על מנת לפתותו, לאחר 20 דקות מהבקשה היא התקשרה אל שטרית, פרק זמן קצר לאחר מכן החלו חסידים להגיע לתקוף ולהכות את שטרית בדירה, בעת שנתנו לו מכות נשמע רעש מהדירה ובכדי שהשכנים לא ישימו לב שטרית נלקח ברכב למקום אחר שם המשיכו בתקיפה עד למותו.

בעקבות פעולות החקירה יודעים כיום במשפחתו של שטרית את יום מותו האמיתי, המשטרה ערכה פעולות איתור במקום בו נקבר שטרית לאחר התקיפה בכדי לאתר גם את גופתו, אך טרם הצליחה לאתר את הגופה.
כמו כן במשטרה יודעים את תפקידו של כל אחד בפרשה הזו, במשטרה יודעים גם באילו רכבים עשו שימוש ופרטים רבים נוספים,

על פי הפרטים, תיק הנרצח השני, אבי אדרי עדיין בשלבי חקירה כשהוא אף יותר מסובך, בשלב זה המשטרה יודעת מה קרה ברצח ומי רצח, אך אחד החשודים המרכזים ברצח אבי אדרי נפטר לפני מספר ימים מקורונה מה שעוד יותר מקשה על פעולות החקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר