עולם הישיבות כמרקחה

חום, חולשה וכאבים: וירוס מסתורי הדביק מאות בני ישיבות

כאבים עזים, מלווים בחולשה גדולה, דלקות גרון וחום - אלו חלק מהתסמינים של וירוס חדש ומסתורי שהשבית מאות תלמידי ישיבות, מרביתם - נבדקו לנגיף הקורונה וקיבלו תשובה שלילית (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י' בטבת תשפ"ב | 14.12.21
אילוסטרציה (צילום: Nati Shohat/FLASH90)

מאות תלמידי ישיבות ברחבי הארץ מדווחים בימים האחרונים על כאבים שונים מהם הם סובלים, החל מכאבי בטן ועד דלקות גרון, כשאצל חלקם יש גם חום וצינון.

מרבית הבחורים שסובלים מיהרו להיבדק מחשש שנדבקו בנגיף הקורונה, אך כולם קיבלו תשובה שלילית.

ל'כיכר השבת' נודע כי בישיבת "באר התלמוד", שבנשיאות הגאון רבי יהודה כהן, כמאה וחמישים מהתלמידים חלו בימים האחרונים ונשלחו למנוחה בביתם.

גורם בישיבה מספר כי "עשרות מבחורי הישיבה חלו בווירוס מסתורי. שחררנו את כל החולים לביתם. הישיבה דואגת לכל צרכי הבחורים שהעדיפו להישאר מפני ביטול תורה וסדרי הישיבה מתנהלים כרגיל".

יצוין כי גם ראש הישיבה, הגאון רבי חנוך כהן, חש בימים האחרונים בחולשה גדולה וטרם ברורה הסיבה לכך, אך למרות זאת מסר היום את 'השיעור הכללי' בהיכל הישיבה. כאמור, טרם ברור מה הוביל לתחלואה ההמונית בישיבה.

בתוך כך, ישיבות נוספות מדווחות בימים האחרונים על הווירוס שתוקף את עשרות תלמידים שנשלחו לביתם. כך למשל בישיבת 'אורחות תורה' בבני ברק מדברים הערב על כ-150 בחורים חולים. מרביתם, עשו בדיקת קורונה מהירה ונמצאו שליליים לנגיף.

בנוסף, באחת הישיבות בשכונת רמות, למעלה מ-70 בחורים חלו בווירוס המסתורי - כולם נבדקו ויצאו שליליים לקורונה.

כמו כן, בישיבת "תורה בתפארתה" בעיר אלעד, חלו מעל 200 בחורים. חלקם סובלים מחולשה קשה ואחרים מחום וצינון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר