גרסת הבטא

כוח נוסף למנהלים; עדכון מסקרן לוואטסאפ

בוחני גרסת הבטא של אפליקציית המסרים הפופולארית וואטאפ - מדווחים על אפשרות חדשה ומסקרנת שתעצים את הכוח של מנהלי הקבוצות וייתכן ותגיע בקרוב לכולנו (דיגיטל)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

עוד עדכון בדרך: הבלוג הפופלארי wabetainfo שבוחן את גרסאות הבטא של אפליקציית המסרים הפופולארית וואטסאפ מדווח על עדכון חדש ומעניין בדרך.

מחיקת הודעות היא תכונה שהגיעה לוואטסאפ באיחור משמעותי ביחס למתחרות, התכונה הכה חשובה מאפשרת למשתמשים למחוק הודעות עד שעה אחרי שליחתן ובזכותה נמנעו רגעים מביכים רבים, כשכמובן גם סכסוכים פרצו על רקע מחיקת הודעות מסקרנות.

אך לא תמיד מחיקת הודעות מספקת, כמו במקרים בהם חשבונות וואטסאפ של משתמשים נפרצו וכך קבוצות רבות זכו לקבל הודעות בעייתיות במיוחד מן המספר הפרוץ, עד להוצאתו מהקבוצה, מה שלא תמיד הועיל כיוון שההודעות עדיין נותרו מיותמות בקבוצה וללא אפשרות למחיקתן.

כעת, על פי הדיווח, וואטסאפ בוחנת אופציה לאפשר למנהלי קבוצה למחוק הודעות של שאר המשתמשים. על פי צילום מסך שהוצג באתר wabetainfo נראית הודעה מחוקה כשעליה מופיעה הכיתוב "מנהל הקבוצה מחק הודעה זו".

כך יראו מחיקות של מנהלים (צילום מסך מתוך אתר wabetainfo)

מנהלי הבלוג הסבירו: "כפי שניתן לראות בצילום מסך זה, יצרנו קבוצה חדשה בה שנינו הוגדרנו כמנהלי הקבוצה, מחקתי את ההודעה הראשונה שנשלחה מ-"Test WBI" והמנהל השני מחק את ההודעה שלי, כאשר הודעה נמחקה על ידי מנהלי הקבוצה, היא תתעדכן ויצויין כי היא "הוסרה על ידי המנהל".

בבלוג ציינו כי עדיין אין תאריך השקה לאפשרות הייחודית וכי היא כעת מופיעה רק לבודקי הבטא של האפליקציה.

האפשרות צפויה להוביל לכוח נוסף למנהלי הקבוצות, זאת בנוסף לעדכון הצפוי שדווח עוד קודם, במסגרתו קבוצות יוכלו לפתוח תתי קבוצות על ידי המנהלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר