רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: הח"כ שנשאר בלי בגדים לשבת; מעשה בשגריר ושני ח"כים; כשאבישי בן חיים ביקר ב'כיכר'; הצלם שהשיג את המכת"ז; הרשמים והשמועה; דודי אמסלם וההערינג; עמית סגל בקבלת שבת; מאחורי הקלעים בהפגנת גור; כשהאורחים לא זיהו את אבי הבן; הסרט החדש של ישי לפידות; התינוקת של ישי ריבו; החברותא של ינון מגל ו-5 הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': אחד מראשי הסיעות החרדיות שביקר בחודש האחרון בחו"ל יחד עם דמות רבנית בכירה, ביקש מחברי סיעתו לשמור על חשאיות הביקור. אלא שכאשר הוא נחת במדינת היעד, משום מה המזוודה האישית שלו - לא הגיעה. הח"כ, שגם כך טרוד כבש את זעמו ומיהר לרכוש בחנות מקומית בגדים לשבת.

חשיפת 'זופניק': בצל האיומים, ההטרדות וההסתה נגד מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, מצד מתנגדי החיסונים ההזויים, אחד מנאמני הבית - חלה השבוע בנגיף הקורונה, למרות שחוסן. בחסדי שמים מצבו טוב.

שאלת 'זופניק': שגריר ארה"ב בישראל הנכנס תומאס ניידס הגיע למעונם של גדולי ישראל, מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין, אלא שבעוד לרשב"ם הוא הגיע מלווה בח"כ יצחק פינדרוס הרי שלראב"ד הוא הגיע עם ח"כ מאיר פרוש – רגע לפני שנשלח לבידוד בגלל המאבטח החולה. ויהי לפלא.

בליל שישי האחרון, חלק מחברי מערכת 'כיכר השבת' התארחו במסעדה החדשה והנהדרת של אלי דייויס, שהיתה עמוסה וגדושה לרגל הפתיחה. דייויס אומנם נאלץ להשיב ריקם את פניהם של ההמונים, לאחר ההסתערות שחיסלה הכל מוקדם מהצפוי, אך מי שזכה וישב סביב השולחן, התפנק והזדפנק.

ברחבת העישון בכניסה למסעדה תפס 'זופניק' את חברי המערכת – חיים אילוז, שלומי מלוביצקי, ציקי ברנדוין, ישי כהן ויוחנן בלייך, עסוקים כאחד האדם.

הפרשן לענייני חרדים ד"ר אבישי בן חיים הגיע למשרדי 'כיכר השבת', לצלם כתבת עומק על החברה החרדית; בין לבין הוא הצטרף לחלק מחברי המערכת ויחד פצחו בשירת "עוצו עצה ותופר" לצלילי נגינתו של המבקר נתנאל לייפר.

'זופניק' המשיך משם למשכן הכנסת, ובעוד מחפש להכניס אוכל לפיו, תפס את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן כשהוא מפריע לח"כ מאיר פרוש באמצע הארוחה שהביא מהבית, רגע לפני שנכנס לבידוד בשל החשיפה למאבטח שנדבק באומיקרון.

לאחר שהסתדר על ארוחה טובה, 'זופניק' תפס במזנון הח"כים את ח"כ צחי הנגבי בשיחה עם ישי כהן.

את חיים גולדברג שלנו תפסנו השבוע שועט בריצה במקביל למכת"זית המשטרתית בכדי לתפוס את התמונה המנצחת הבאה.

(צילום: מיכאל מנס)

זאת בעוד יקיר המדור העורך חנני ברייטקופף נצפה על מטוס בדרך לשליחות קצרה, לא להנאת גופו כמובן.

הרב יוסף שווינגר, ששוב חזר לכותרות, נצפה ברגע מחויך לאחר הדברים החדים שנשא באחת הוועדות בכנסת. 'זופניק' תהה מה הסגולה בג'קט הנוסף ששווינגר סחב בידו.

במוצאי השבת האחרונה תיעד 'זופניק' את האדמו"ר מויז'ניץ יחד עם בן הנגיד שמואל שטיינר, שחגג שבע ברכות שערך הרב סיני הלברשטאם, רב שיכון ג' בבני ברק.

'זופניק' ששמע על כינוס הוועדה למינוי דיינים מיהר להגיע לבניין הרבנות הראשית, שם תפס את הרב הראשי הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף בשיחה עם הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו.

את הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו ראינו השבוע בתפילת מנחה בבית כנסת מקומי בירושלים.

הרב שמעון אזרזר והרב אורי זלזניק, בכירי הרשמים של עולם הישיבות, נצפו בהסתודדות. השמועה שהגיעה ל'זופניק': צפויה טלטלה ב'זמן קיץ'.

את הרב אורי שרקי, אביו של העיתונאי יאיר שרקי, לכד 'זופניק' בדרכו לעוד שיעור בירושלים.

חבר הכנסת דודי אמסלם מ'הליכוד' הגיע לביקור בבית מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי בליווי איש התקשורת ישראל כהן והנכד הרב יעקב קנייבסקי.

(צילום: שלמה מרציאנו)

לאחר מכן המשיך דודי אמסלם לטעום אוכל יהודי במעדני 'זהבה' בבני ברק. 'זופניק' מברך שאין פיליבסטר אחרת המליאה היתה מריחה כמו שטיבלך.

(צילום: ש. כהן)

את חבר-הכנסת אוריאל בוסו מש"ס ראינו נערך לשבת ב'אושר עד', כאחד האדם.

(צילום: שמואל קורייב)

לאחר הביקור ב'כיכר השבת' הגיע הפרשן אבישי בן חיים לכנסת שם תפסנו אותו בשיחה לבבית עם מנכ"ל 'אל המעיין', הרב משה אילוז.

רגע אחרי תפס 'זופניק' את אבישי בן חיים מנסה לשכנע את יו"ר סיעת 'יהדות התורה', ח"כ יעקב ליצמן, להתראיין לסדרת כתבות על המאבק החרדי נגד גזירות הממשלה.

את חיים יוסטמן, עוזרו הבכיר של ח"כ יעקב ליצמן, תפסנו ברגע של מנוחה במבואות הכנסת.

ביציאה מישיבת הסיעה תפסנו את ח"כ אורי מקלב בשיחה ערה עם מנכ"ל משרד הבריאות נחמן אש. ל'זופניק' נודע כי שניהם מאותו גזע משפחתי.

רגע לפני שבת קודש במיאמי ראינו את איש התקשורת הבכיר עמית סגל ושגריר ישראל באיטליה דרור אידר בקבלת שבת עם חברים; על התיעוד: מגישת הטלוויזיה מירי מיכאלי.

ואילו איש התקשורת והיועץ המיוחד שמעון ברייטקופף תפסנו ברחובות ירושלים כשהוא ממהר לפגישה.

ח"כ אורי מקלב הגיע לבית החולים כדי לבקר את פצוע הדקירה בכותל הרב אהרון יהודה בן טובה אימרגין, אך קודם לכן נפגש עם יו"ר מגן לחולה בני פישר כדי לשמוע על מצבו הבריאותי.

את הסופר טוביה טננבוים, שפקד את השבוע את אולם בית המשפט בתל אביב בתביעה שהסעירה את חסידות גור, ראינו מתפנק במסעדה עם אשתו. 'זופניק' מחכה לראות אם התמונה תיכנס לספר הבא.

רגע לפני הפגנת אלפי חסידי גור בבני ברק במחאה על הגשת התביעות המשפטיות נגד בן האדמו"ר ונגד שורה של בכירים בחסידות - ראינו את הסגל הפיקוד הבכיר של מרחב דן בתדרוך מיוחד: ממ"ר דן נצ"מ דני חדד, קצין אג"מ במרחב דן סנ"צ שי תירם, סממ"ר דן סנ"צ יצחק מנשי, סמת"ח בני ברק רפ"ק ליאור עוזר, רפ"ק רועי בעדני ויועץ ממ"ר דן למגזר החרדי קובי פרטיג.

בזמן המחאה ההמונית, בחסידות גור הקימו חפ"ק על גג מוסדות סערט ויז'ניץ - שם לכד 'זופניק' את חנוך זייברט, ממלא מקום ראש עיריית בני ברק, בשיחת סיכום עם מפקדי המשטרה; ישראל דרנגר, יוסי צימט ובונים נאגל מבכירי חסידות גור מסופקים מכמות האלפים שבאו למחאה; ואברהם דוב גרינבוים עורך עיתון 'הדרך' וישראל גרובייס עורך עיתון 'משפחה' בתפילה נרגשת.

את הפקח של גדולי ישראל אדיר מעטו, אשר מחזיק בוותק נכבד בארגון עצרות ואירועים בעיר התורה, סיכם בקצרה את העצרת הגוראית בבני ברק.

בהמשך השבוע ראינו את מזכה הרבים הרב יגאל כהן מברך במאור פנים ובחום את פקחם של גדולי ישראל אדיר מעטו.

משעשע: השבוע נערכה שמחת בר המצווה לבנו של איש התקשורת מנדי ריזל הכתב הצבאי של רדיו 'קול ברמה' - רבים מהאורחים התבלבלו בין אבי הבן לבין האח-הדוד, שלמה ריזל, הכתב המדיני של התחנה המתחרה רדיו 'קול חי'.

(צילום: מנדי הכטמן)

בין שלל הפוליטיקאים שהגיעו לאחל מזל טוב ראינו את בכיר 'הליכוד' חבר הכנסת אמיר אוחנה והשר לשעבר עמיר פרץ ב'לחיים' של מזל טוב.

(צילום: מנדי הכטמן)

איש התקשורת מנדי גרוזמן נצפה כשהוא משמש כשליח ציבור בבית כנסת בכפר חב"ד - בתוך שנת החיוב על אמו ע"ה.

(צילום: לוי נוישטט)

את שרת הפנים איילת שקד והרב בן ציון נורדמן בעל טור שבועי ב'כיכר השבת', ראינו בסוד שיח בשמחת השבע ברכות לבנה של השרה לשעבר עומר ינקלביץ במגדלי עזריאלי.

ראש עיריית רחובות רחמים מלול, איש התיירות והרדיו אפרים קמיסר והעסקן החב"די איציק שמואלי, נצפו מתפנקים באוכל לשבת במעדניית 'להתענג' בעיר רחובות.

אבינועם קוטשר, יועצו הסרוג של שר הדתות מתן כהנא, נצפה מתפלל בבית כנסת בסמוך לביתו בירושלים; מבדיקת 'זופניק' עולה כי זהו מקום תפילתו הקבוע.

חשיפת 'זופניק': הזמר והיוצר ישי לפידות ואיש הרדיו אסף קליין לוהקו השבוע לקסט של הסרט החדש בהפקתם של יהודה ודיני גרובייס. מדובר בדרמה חסידית תקופתית שתצטלם בפולין בחודש הבא.

אפרופו סרט חרדי - אמן החושים החרדי מני הולנדר לוהק כשחקן בסרט קולנוע נחשק של הבמאית הילה ארציאל בהפקת ישראל סלנט ושניאור אנטבי (הגל היהודי - שינובי מדיה). הצילומים יחלו בקרוב לצד סלבס וידוענים.

גדול הזמר היהודי מרדכי בן דוד, מקהלת 'מלכות' ותזמורתו של יהודה גלילי הנעימו את האירוע הסגור שנערך בסביון, ל-100 נגידי ותומכי ישיבת 'גאון יעקב', על ההפקה היוקרתית הופקה חברת 'אבסולוט הפקות'.

בשולי האירוע ראינו את מרדכי בן דוד ומנצח מקהלת 'מלכות' פנחס ביכלר, בסוד שיח מוזיקלי.

השבוע ביקרו גדול הזמר מרדכי בן דוד והשדרן האגדי מנחם טוקר באולפני 'סינטי מיוזיק' של עדי נתנאלי המוכשר.

במסגרת שיעור חודשי בביתו של איש הנדל"ן יהודה עמר - ראינו את המוזיקאים: מרדכי בן דוד, משה דוויק ומשה לוק בתפילת ערבית.

לאחר המופע בהיכל התרבות של ראשון לציון, גדול הזמר אברהם פריד מיהר לשדה התעופה כדי לתפוס את הטיסה בזמן, מי שלקח את האחריות בחצי הדקה האחרונה של המופע היה האיש הצמוד לפריד, שבדרך כלל עומד עם הגב לקהל - המנצח והמעבד יובל סטופל שנעמד יחד עם מקהלת 'מפתח סול' ופצח בשירה.

(צילום: אלעד פרידמן)

ברכת מזל טוב לזמר והיוצר ישי ריבו ורעייתו יעל לרגל הולדת הבת אחרי שלושה בנים.

המעבד והמאסטרו יואלי דיקמן נצפה בשעת לילה מאוחרת ברכב 'אאודי' שברשותו ברחובות בני ברק בחזור מעוד אירוע.

(צילום: איתמר קירשבוים)

הזמר המזרחי חיים ישראל נכנס למסעדה מקומית באתונה שביוון והאורחים ביקשו ממנו לשיר את שירו המיתולגי: 'בום פם' באידיש.

המוזיקאים אריק דביר, אבי דרור ומאיר ויינר בילו בחופשה במילאנו, התכרבלו במעיל פרווה ונהנו מהיונות המקומיות.

הזמר יונתן רזאל וחברים נצפו השבוע בשירי רגש במלון מקומי באומן עם דרבוקה וגיטרה.

(צילום: חזקי ברומר)

בחתונה חרדית שנערכה בקרית ספר ראינו את הזמר קובי גרינבוים בסוד שיח עם איש התקשורת קובי אריאלי. (צילום: פנחס בן יאיר)

ואילו את הזמר רולי דיקמן ראינו בסוד שיח עם יצחק שיינין מ'איצקוביץ' במהלך חתונה.

(רשת הנקודה)

את הזמר אבי אילסון תפסנו בנתב"ג בדרכו לסיבוב הופעות בברזיל.

גם הזמר החסידי יענקי היל נצפה בדרך לסבב הופעות בחו"ל.

הקלידן לייבלה ליפסקר נצפה מתחדש במשקפיים לוהטות ב'אופטיקה 280' באלעד.

(צילום: א.ר.)

והנה קצת נוסטלגיה: הגיטריסט העולמי ניר מוסקוביץ' שחזר בתשובה לפני שנים רבות, חשף השבוע כי בזכות הסולו 'לולי תורתך' שניגן בהופעה עם הזמר מרדכי בן דוד בשנת 1999, הוא הפך לקובע עיתים בתורה מדי בוקר עד השעה 13:00.

(באדיבות: נוסטלגיק הפקות)

במוצאי שבת הוזמן 'זופניק' לאירוע בדטרויט שבארה"ב, שבו הופיע הזמר יהודה גרין לצד מקהלת 'שירה'. ל'זופניק' נודע כי בשבת האחרונה נערכו שתי שמחות של דמויות מרכזיות בקהילה החרדית בעיר, האחת של העסקן הרב בונים פרידמן והשנייה של העסקן הרב בנצי אסרוף. במוצאי שבת נערך אירוע משותף בהשתתפות גרין ו'שירה' - שהוזמנו בנפרד, כל אחד לאירוע אחר, ובסוף נתנו יחד בקולם.

(צילום: שייע מרגוליס)

במהלך ריאיון שהעניק יונתן רזאל בתוכנית של ינון מגל ובן כספית ברדיו '103' לרגל צאת הסינגל החדש "לב אל הנשמה", חשף מגל כי לפני 20 שנה הוא למד בחברותא עם רזאל והשניים אף גרו בשכנות זה לצד זה.

(באדיבות: 'רדיו 103')

‏מאחורי הקלעים בחתונת בתו של הגאון רבי בערל לאזאר רבה של רוסיה ראינו מפגש מעניין בין המוזיקאים: בני פרידמן, איצ'ה מאיר הלפגוט וחברי מקהלת 'מלכות'.

(צילום: לוי גודמן)

את אלי שמחיוף, הזכור לכולנו מעיריית ירושלים ומפרשת 'הולילנד', ראינו השבוע במסעדת 'ציפורה' בירושלים.

(צילום: א.ד.)

יועץ התקשורת אפרים דוד שפרש לאחרונה מדברורה של חברת-הכנסת מיכל וולדיגר - נצפה שקוע באייפון במגדלי ב.ס.ר בבני ברק.

ברכת מזל טוב לעסקן הרפואי ראובן שראבני מ'רחשי לב' לרגל שמחת הברית לבנו בשעה טובה.

(צילום: שמוליק קרויזר)

ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה כיום בנימין נתניהו ורב הסלבס מרדכי חסידים כתבו השבוע אות בספר תורה שתרם איש העסקים ישראל חזות.

(צילום: חנן ביטון)

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר