במהלך השבת

4 ערבים נעצרו בחשד לתקיפה על רקע לאומני

המשטרה עצרה ארבעה ערבים תושבי מזרח ירושלים בחשד שתקפו ברקע לאומני בשבת חרדי שעבר בשער שכם. למרבה המבוכה הארבעה השתחררו ממעצרם לפני זמן קצר (ביטחון)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לנאמר (צילום: פלאש 90)

ארבעה ערבים תושבי מזרח העיר נעצרו במהלך השבת אחרי שתקפו על פי החשד יהודי חרדי שעבר באזור שער שכם. אתמול (מוצ"ש) האריך בית המשפט את מעצרם. ארבעת החשודים בתקיפה השתחררו ממעצרם לפני זמן קצר.

נציג המשטרה אמר בדיון כי "התקבל דיווח על ארבעה חשודים בני מיעוטים כאשר הם תוקפים בחור דתי יהודי, המשיבים זוהו כאשר הם תוקפים ונכנסים לעיר העתיקה. צוות שנכח במקום ביצע עליהם מעצר. יש לציין כי המשיבים בחקירתם קשרו את עצמם לאירוע אך הכחישו את עניין התקיפה".

שופט בית המשפט השלום נמרוד פלקס אמר כי הוא החליט להאריך את מעצרם רק את הבוקר מכיוון "שיש לצפות שהמבקשת (המשטרה) תבצע את האמור בשקידה ראויה ובמהירות".

עורך הדין של החשודים אמר כי "להציג לבית המשפט את הסרטון שרואים אם מישהו תקף או היה ניסיון תקיפה, דבר שלא היה. אין תלונה בתיק, זה לא עולה על הדעת שעד עכשיו אף אחד לא הגיש תלונה בעניין והמשטרה עושה פעולות חקירה כדי לאתר את המותקף כביכול על סמך לחזק את המידע שיש למפאת קדם. זה לא מקובל, הם היו צריכים להשתחרר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר