הוירוס המסתורי בישיבות

דאגה בישיבה: בחור נדבק ומאושפז במצב קשה

בחור ישיבה מבני ברק הסובל מנכות, מאושפז בימים אלו בבית החולים כשהוא מורדם ומונשם, לאחר שנדבק בוירוס המסתורי שתוקף את עולם הישיבות • חבריו מתחננים: 'התפללו' (חרדי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
היכל ישיבת קרית מלך בבני ברק (צילום: דוד קשת)

דאגה בישיבת קרית מלך בבני ברק: אחד מטובי בניה של הישיבה, נדבק אף הוא בוירוס המסתורי הפוקד את עולם הישיבות, וכעת הוא מאושפז במצב קשה בבית החולים שיבא שבתל השומר.

חבריו לישיבה מספרים ל'כיכר השבת': "מדובר בבחור הסובל מנכות והוא גם התייתם מאביו בגיל צעיר מאוד. לפני מספר ימים, הוא נדבק יחד עם עוד עשרות בחורים בישיבה באותה שפעת מסתורית".

"ביום שישי האחרון", מספרים החברים בדאגה, "חברנו אושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים שיבא בתל השומר במצב קשה מאוד, כשהוא מורדם ומונשם, כאשר הוא סובל מדלקת ריאות חריפה".

הבחורים מוסיפים, כי הרופאים אמרו להם שהבחור זקוק לרחמי שמים מרובים בכדי להתגבר על הוירוס, והם מתחננים מכל מי שיכול שירבה בתפילות ובמעשים טובים להחלמתו של חיים מרדכי יוסף בן ליזה מיכל.

"בישיבת קרית מלך", מוסיפים החברים, "נושאים כל העת תפילות ומקבלים חיזוקים לרפואתו השלמה וכן חיזוק בלימוד שעות רצופות ועוד".

כזכור, ביום חמישי האחרון, נערך דיון בוועדת החוקה, שם ביקש חבר הכנסת אורי מקלב לברר מול משרד הבריאות את פשר ההתפרצות המסתורית של הוירוס הקשה בישיבות רבות.

מקלב שאל בדיון: "כרגע יש התפרצות של וירוס בעולם הישיבות, מגיע עד לכשמונים אחוזים מהתלמידים במקומות רבים, האם יש קשר? החיסונים מביאים להתפרצות של שפעת חזקה יותר?".

דבריו של מקלב ביום חמישי (וידאו: ערוץ כנסת)

נציגת משרד הבריאות השיבה לחבר הכנסת מקלב וטענה כי "אין קשר, בשנה שעברה לא הייתה התפרצות בגלל שהיינו בסגר, היה ריחוק חברתי אזי אנשים לא נדבקו בשפעת, אמרה וציינה כי כרגע הם עומדים על פחות משלושים אחוזים בהתחסנות לשפעת."

"תחלואת שפעת מאוד מקשה עלינו מאוד קשה להבדיל בין תחלואה נשימתית של שפעת לקרונה" ציינה הנציגה והוסיפה כי הדבר "מעמיס מאוד על מערך הבדיקות. ההמלצה שלנו לעשות בדיקת קרונה. זה מעמיס על בתי החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר