השייח' המסית

ממשלת בנט; ח"כ גנאים מרע"מ נפגש עם ראאד סאלח

ח"כ מאזן גנאים נועד עם השייח' ראאד סלאח, ראש הפלג הצפוני בתנועה האסלאמית, לאחר שחרורו מהכלא, בו ישב בגין עבירות הסתה לטרור; נתניהו: "ממשלה כזו לא מסוגלת להילחם בטרור" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
גנאים וסאלח (צילום: לפי סעיף 27א)

ח"כ מאזן גנאים, חבר מפלגת רע"מ החברה בקואליציה, נפגש היום (שני) עם ראש הפלג הצפוני בתנועה האסלאמית, השייח' ראאד סלאח. גנאים הגיע לבית סאלח בעקבות שחרורו מהכלא לפני כשבוע, עונש שניתן לו בגין עבירות הסתה לטרור, בהרצאות שנשא בפני מאמיניו.

ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו התייחס לנושא בחשבון הטוויטר, וטען כי ביטחון ישראל נפגע: "חבר הקואליציה של בנט ושקד, ח"כ מאזן גנאים מרע"מ, נפגש היום עם ראאד סאלח שהסית לרצח ישראלים. ממשלה שתלויה באחים המוסלמים לא מסוגלת להילחם בטרור ולשמור על בטחונם של אזרחי ישראל".

גנאים וסאלח (צילום: לפי סעיף 27א)

‏ח"כ משה ארבל הגיב גם הוא, ותקף את בכירי ימינה: ״פגישתו המחויכת של ח״כ מאזן גנאים עם הטרוריסט המסית לאלימות ראאד סלאח היא אות קלון לכל מי שחושב עצמו לציוני בממשלה הזו. איילת שקד וניר אורבך, תמשיכו לעבוד בשביל השותפים תומכי הטרור מרע״מ ולרקוד על דם משפחות נפגעי הטרור״.

יו"ר מפלגת נעם, ח"כ אבי מעוז, מסר: "חבר הקואליציה בממשלתם של בנט שקד, סער ואלקין, ח"כ מאזן גנאיים מרע"מ, נפגש היום עם ראאד סאלח שהסית לרצח ישראלים ואף השתחרר לאחרונה מהכלא. ממשלה שתלויה באחים המוסלמים לא מסוגלת להילחם בטרור ולשמור על בטחונם של אזרחי ישראל. אני קורא לאיילת שקד, לנפתלי בנט ולניר אורבך - תתעוררו! הנזק שאתם עושים הוא בל ישוער".

  • תמונה זו מופצת ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בתמונה נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר