"ותחיינה את הילדים..."

כבר 3,500 שנה ש'אפרת' פשוט מצילה חיים

ב-44 שנות פעילותה, הצליחה אגודת “אפרת” להציל למעלה מ-80 אלף תינוקות שאמהותיהן שקלו להפסיק את חייהם בעודם עוברים • תורמים עכשיו ומצילים עוד ילד! (משפחה)

ב-44 שנות פעילותה, הצליחה אגודת “אפרת” להציל למעלה מ-80 אלף תינוקות (צילום: שאטרסטוק)

מידי יום נפסקים בישראל, חייהם של כמאה תינוקות בממוצע. מנתוני הלמ"ס לשנת 2019 עולה כי בישראל בוצעו 20,000 הפלות חוקיות וישנה הערכה גסה כי מספר ההפלות הלא חוקיות עומד כיום בישראל על כ-10,000 בשנה.

כעמותה הדוגלת בזכות האישה לחופש בחירה וקבלת מידע, אגודת 'אפרת' רואה חובה אנושית ומוסרית לספק לכל אשה הרה את המידע הרלוונטי עבורה, מידע הנוגע להריון והזכות להחליט נותרת בידיה בלבד זאת בהתאם לשיקול דעתה ורגשותיה.

>> תורמים עכשיו ומצילים עוד ילד! >>

לאורך השנים צברה אגודת 'אפרת' נתונים רבים המעידים שהסיבה המרכזית להפסקת הריון הינה כלכלית. הסיוע והתמיכה ש'אפרת' מעניקה, מהווים קרש הצלה לאמהות ששקלו לבצע הפלה בניגוד לצו מצפונן האמיתי.

ב-44 שנות פעילותה, הצליחה אגודת “אפרת” להציל למעלה מ-80 אלף תינוקות שאמהותיהן שקלו להפסיק את חייהם בעודם עוברים. אגודת “אפרת” תמכה בהן, סוציאלית, פסיכולוגית וכלכלית, והיום הן מקיימות אורח חיים נורמטיבי ומגדלות משפחות מאושרות.

אגודת "אפרת" מעניקה לאם המתלבטת לגבי המשך ההריון בשל מצוקה כלכלית, חבילת סיוע שעלותה 4,500 ש"ח. היא כוללת: מיטה, עגלה, אמבטיה, ציוד ראשוני לתינוק וכן חבילות חודשיות של טיטולים ומגבונים, מזון לבית או לתינוק למשך 24 חודשים.

לאחר הלידה מקבל התורם תעודת הוקרה עם שמו ותאריך לידתו של התינוק שניצל בזכותה התרומה.

כמו כן, ניתן להקדיש את התרומה לרפואה של קרוב משפחה או להבדיל לעילוי נשמת אחד מיקיריו שהלך לעולמו, בבחינת "נפש תחת נפש". לתורם תוענק תעודה מיוחדת בה יצויין שם התינוק/ת ותאריך לידתו/ה ובנוסף שם הנפטר ותאריך הפטירה.

אפרת, הלא היא מרים אחות משה, היתה אחת מהמיילדות העבריות עליהן ציווה פרעה "כל הבן היילוד, היאורה תשליכוהו". "ומפני מה נקרא שמה אפרת? מפני שפרו ורבו ישראל על ידה". מרים לא איפשרה לגזירת פרעה לצאת על הפועל והצילה את תינוקות בני ישראל. לפי דברי המדרש מרים גם הוסיפה לעזור ולתמוך במשפחות ובנשים שילדו זה עתה.

3,500 שנה אחרי גזירת פרעה על התינוקות, אנו באגודת 'אפרת' ממשיכים בדרכן של המיילדות ועושים כל שביכולתנו להציל תינוקות נוספים.

תרמו עכשיו להצלת תינוק>>

אפרת עם הפנים קדימה

אמהות בעולם העבודה החדש

מתוך צורך הולך וגובר של אמהות 'אפרת', השקנו החודש שירות חדש: 'אמא עובדת'. במסגרת השירות מקבלות האמהות הכוונה ויעוץ תעסוקתי המסייע להן להשתלב במעגל העבודה.

את הפרויקט מרכזת עובדת סוציאלית תעסוקתית, אשר נפגשת עם הנשים ויחד נבנית תכנית אישית לחזרה למסלול העבודה. בנוסף פתחנו באפרת קרן סיוע ותמיכה במימון מסגרות לתינוקות עד הכרה לזכאות ע"י הרשויות, זאת על מנת לאפשר לנשים עצמאות כלכלית מירבית.

ייעוץ רפואי והלכתי

מאז הקמתה, אגודת אפרת מעניקה מענה רפואי חינמי לנשים שקיבלו המלצה לעבור הפלה בשל המצב הבריאותי של האם או העובר ומעוניינות בחוות דעת נוספת.

בחודשים האחרונים הורחבה המחלקה גם למתן ייעוץ הלכתי- רפואי בראשותו של ד"ר יונתן שוסהיים, מומחה ברפואת פיריון, מיילדות וגניקולוגיה, לצד רופאים ורבנים נוספים. המחלקה עומדת לרשות הפונות ללא עלות!

תרמו עכשיו להצלת תינוק>>

בואו לבקר ולהתנדב אצלנו

בכל שבוע מגיעים עשרות צעירות וצעירים להתנדב במרכז המבקרים שלנו הנמצא בירושלים. הקבוצות אורזות סלי מזון ותמיכה ליולדות ולמשפחתן. בחודש שעבר ציינו בהתרגשות את הצלת הילד ה-80 אלף שאגודת אפרת סייעה לאימו לשמור את ההריון, מאז הקמתה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר