מת ראשון בארה"ב

טראמפ הודה שהתחסן ב'בוסטר'; הקהל קרא: "בוז"

נשיא ארה"ב לשעבר טראמפ, הודה בקרב תומכיו מתנגדי החיסונים, כי נטל את הבוסטר וספג קריאות בוז • בארה"ב מת הלילה גבר מטקסס שנדבק ב'אומיקרון' ולא התחסן (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
טרמפ. הודה שהתחסן (צילום: שאטרסטוק)

התפשטות האומיקרון בארה"ב: נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, הודה אתמול (שני) כי נטל את מנת החיסון השלישית של החיסון נגד נגיף הקורונה וגרף קריאות "בוז" מהקהל.

במסגרת צילומי תוכנית, הודה המראיין ביל אוריילי, כי נטל את מנת הדחף נגד נגיף הקורונה, ושאל את טראמפ האם גם הוא לקח, טראמפ השיב לו: "כן, גם אני נטלתי את הבוסטר".

הקהל הרפובליקני התומך בטראמפ (שעל פי ההערכות רובם מתנגדים לנטילת החיסונים), החל בשריקות וקריאות של בוז לעבר טראמפ, כאשר טראמפ ניסה להסות אותם, וקרא כמה פעמים "אל".

בתוך כך, הלילה דווח בארה"ב על מקרה ראשון של מוות כתוצאה מההידבקות בזן הקורונה החדש - האומיקרון. גבר בן 50 מיוסטון טקסס (מעוז רפובליקני) - שלא נטל חיסון וסבל ממחלות רקע מת לאחר שנדבק.

יצוין, כי הנגיף המתעתע לא פסח גם על סביבתו של הנשיא המכהן ביידן, ועל פי הדיווח, חבר צוות הבית הלבן שהיה בקרבת ביידן, נדבק בקורונה. הנשיא נבדק - כפי ההנחיות ונמצא שלילי לנגיף.

במרכז לבקרת מחלות של ארה"ב, מדווחים כי זן האומיקרון מתפשט מאוד בארה"ב וכי הוא אחראי ל-73% מההדבקות בשבוע החולף.

הממשל בוושינגטון מנסה להתמודד עם ההדבקה, בדרך של עידוד ההתחסנות, אך רבים מקרב השמרנים (רפובליקנים) כאמור מסרבים ליטול את החיסון, ובמדינות השמרניות אחוז הנדבקים גבוה יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר