עם הטריק הזה לא תצטרכו לשבת על מזוודה כדי שתיסגר

לטייל עם ילדים זה לא קל. הצעירים שבהם דורשים הרבה ציוד ואנו רוצים לקחת איתנו מינימום מזוודות. אז ביקשנו מחברה שמרבה לנסוע מחוץ לבית, שהיא גם אמא לשלושה, שתיתן לנו עצה (עיצוב הבית)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

פעם הייתי מומחית לאריזות. אבל ברגע שהבן שלי נולד, הן נהיו לי קשות ומורכבות הרבה יותר. ניסיתי להיצמד לחוק של תיק אחד לאדם בנסיעות, אבל איכשהו - בין אם אנו נוסעים במטוס, ברכבת או ברכב - המשפחה שלי תמיד מגיעה לסכום כפול לפחות.

לטייל עם ילדים זה לא קל. הצעירים שבהם דורשים הרבה ציוד. צעצועים ובגדים להחלפה הם רק חלק ממנו. אז מה הפתרון? ביקשתי מחברה שמרבה לנסוע מחוץ לבית שהיא גם אמא לשלושה, שתיתן לי עצה מניסיונה העשיר בתחום והיא סיפקה פתרון גאוני, שעוזר לי להישאר מאורגנת ולמקסם את המקום במזוודה, לפחות בחזית הלבוש: גומיות.

הנה איך זה עובד: בפעם הבאה שאתם עומדים לצאת לחופש ופורשים את הבגדים של ילדיכם על המיטה, טרם הנחתם במזוודה, עשו זאת במערכות לבוש שלמות - חולצה, מכנסיים, סוודר, גרביים, הכל - ואז גלגלו אותן יחד וכרכו בגומיה.

למה זו שיטה יעילה: ראשית, גלגול בגדים תמיד חוסך מקום. אבל הרכבה מוקדמת של האאוטפיטים ו"קשירתם", תעזור לכם להגביל את הדברים שאתם נושאים ולשמור על סדר וארגון לאורך כל המסע שלכם. (באופן זה ההתלבשות גם הופכת למעט יותר קלה ותחסכו זמן בחיפוש אחר זוג המכנסיים שמתאים לחלק עליון מסוים וכו').

העמדנו אותה למבחן בטיול האחרון שלנו והבגדים של בננו תפסו רק כ-50 אחוז מהתיק שלו, בהשוואה למצבים קודמים, שבהם נאלצנו לשבת על המזוודה שלו רק כדי לסגור אותה. זה אומר שנוכל למלא את שאר החלל בצעצועים, ספרים וכמה מצרכי שינה (מוניטור, כרית לפעוט וכו'). לא רע.

כמובן, טריק הגומייה הזה דורש קצת התארגנות מראש. (לדוגמה, מעקב אחר תחזית מזג האוויר כשיוצרים את התלבושות.) אבל, בסופו של דבר, יצאנו מהבית עם הרבה פחות מטען - וזו המטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר