בחמישה ימים

מעצר השליח של משה איראם הוארך שוב

מעצר שליחו של משה איראם הוארך בפעם השניה. ע"פ החשד, נשלח על ידי אירם לבצע מעשים פליליים שונים בהם גזיזת זקן של רב מ'העדה החרדית' ותקיפת ח"כ פרוש (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג כיכר השבת)

בית משפט השלום האריך היום בפעם השנייה את מעצרו של הצעיר אותו על פי החשד שלח משה אירם לבצע מעשים פלילים תמורות סכומי כסף.

במהלך הדיון בבית משפט השלום אמר נציג המשטרה שהחשוד נחקר, ובמהלך החקירות הודה במיוחס לו. על פי החשד, אותו צעיר הוא זה שגזר את זקנו של רב מהעדה החרדית ותקף את ח"כ פרוש.

אחת מהראיות המרכזיות בתיק אלה הקלטות שיש בידי המשטרה. על פי החשד במשטרה, הוא היה איש ביצוע של משה אירם. במהלך החקירות סיפר שלא היה לו מניע אידיאולוגי למעשים הללו, אלא ביצע אותם כי היה בחובות וביצע את המעשים בשביל לכסות אותם.

בנוסף החשד במשטרה שמשה אירם ניסה להציע לבחור כסף כדאי שילך לרצוח את גרושתו. עורך דינו נדב גדליהו ביקש בבית משפט לשחרר את החשוד למעצר בית, אלא שהשופט אלעד לנג החליט להאריך את מעצרו בחמישה ימים.

עו"ד שמואל הורביץ ממשרדו של עו"ד נדב גדליהו מסר בתגובה: "לצערנו בית המשפט טמן ראשו בחול והתעלם מנסיבות ניצולו של מרשנו ואף מהסיבה ש"לפתע" אחרי שחודשים המשטרה לא מצליחה לאתר אותו הוא מסגיר את עצמו. מצער להיות עדים למקרה בו בכירים במשטרה מבטיחים לצעיר הבטחות בתמורה שיסייע לחשוף פשעים חמורים יותר כגון רצח (עם כל הכבוד לגרפיטי ולגזירת זקנים) - ואז מסתירים זאת כאשר הם יודעים שהדברים יצופו בהמשך. התנהלות זו של המשטרה ושל בית המשפט תרתיע בעתיד אנשים מלשתף פעולה עם גורמי אכיפת החוק ומי שיפגע זה הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר