רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: הפגישה הלילית של מקלב; הכיפה של בנט; הריקוד החדש של 'ומניח בקדושה'; האדמו"ר והשיעור השבועי; הד"ר זיכרמן והמתנה לאבא; הביצוע המטלטל של פרוש; התפילה של ינקי דרעי; אברשה ו'בנט השקרן'; שטרות של כסף על הזמר; התחינה של שטיינמץ; הברכה של לפידות; התרומה של יצפאן ו-5 הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר השבת' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': בשעת לילה מאוחרת תפסנו את ח"כ אורי מקלב נכנס לפגישה בחדר סיעת 'תקווה חדשה'. 'זופניק' זיהה את יו"ר הקואליציה עידית סילמן בחדר, מלבד שרים ובכירים נוספים בממשלה. מקלב מצדו מכחיש את קיום המפגש.

שאלת 'זופניק': אזרחי ישראל צפו השבוע במסיבת העיתונאים של ראש הממשלה נפתלי בנט שניסה להלחיץ את כל הסיפור של הקורונה. אך 'זופניק' מבקש את עזרת הציבור בחיפושיו אחר הכיפה של ראש הממשלה הדתי הראשון בהיסטוריה.

לאחר שכוכב הזמר החסידי ליפא שמלצר הכניס למגזר החרדי את טרנד הריקוד ריצה במקום לשיר 'ומניח בקדושה' - כוכב הרשת שוקי סלומון, ממגישי תכנית 'שובר מסך' ב'כיכר השבת', שידרג את הטרנד לרוחני יותר ופרסם ביצוע משלו לצלילי שירו המיתולוגי של אברהם פריד, כשהוא נעמד דום ומצדיע כמו חייל מתוך כבוד להשם יתברך. בתוך ימים ספורים עשרות זמרים חרדים ביצעו באירועים בהם הופיעו חיקוי משלהם לטרנד של סלומון. צפו בביצוע הראשון של סלומון לצד הזמר אריק דביר ומאמן הכושר שלהם מתן...

בשיעורו השבועי של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף תפס 'זופניק' את האדמו"ר רבי פנחס אבוחצירא מאזין לשיעור כאחד האדם. 'זופניק' כאן כדי לספר שרבי פנחס הוזמן למסור את השיעור המקדים, אך ביקש שלא לשבת בבימת הכבוד בסיום דבריו.

בצאתו מהשיעור, תפס 'זופניק' במעלית 'היזדים' את רבי פנחס בשיחה ממושכת עם הראשון לציון.

בשיעור הקבוע בכותל המערבי חגגו השבוע יום הולדת 70 למגיד שיעור הרב דוד זיכרמן, מאנשי 'הפלג הירושלמי'; מי שבא לחגוג הוא ד"ר חיים זיכרמן, שהעניק לאביו יחד עם אחיו - מגילת שיר השירים.

תגבירו רמקולים! היישר מפינת החי בעיר אלעד מגיע לנו התיעוד המטלטל הבא של הזמר איציק אשל בדואט עם ראש העיר ישראל פרוש לשיר "לך אלי תשוקתי", כהקדשה לזמר חיים ישראל.

במהלך סערת 'כרמל' ראינו את ראש עיריית אלעד ישראל פרוש עם מעיל גשם צהוב מסייר ברחובות העיר במטרה לפקח על הטיפול במוקדים בהם החלו להתפתח הצפות בעקבות הסערה.

בערב שבת בשוק מחנה יהודה, תפס 'זופניק' את פרשן 'חדשות 13' אבישי בן חיים ופרשן 'כיכר' ישי כהן מתענגים על האווירה המיוחדת של השוק.

בכירי התקשורת החרדית נועדו בליל שישי האחרון לשיחה ממושכת עם מבקר המדינה מתניהו אנגלמן.

במפגש המתוקשר תפס 'זופניק' את המבקר בסוד שיח עם פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן, ולאחר מכן עם מנהל קו ההסברה של 'משרד הבריאות' איצ'ה דז'ילובסקי ועם פנחס פלינקר ממשרד 'YPR' של יוסי רוזנבוים שעמד מאחורי הקלעים של הפקת כל האירוע עד הפרט האחרון.

בשולי הכינוס ראינו את יועצי הרפואה שמעון רגובי ויוסי מרגלית מבקשים מהמבקר לשים דגש על מתן מענה לארגוני החסד שנמצאים בממשק רב עם מוסדות המדינה, ולא פעם עומדים בפניהם קשיים בירוקרטיים.

היועץ האסטרטגי אברהם קרויזר התחתן בשעה טובה עם נועה מורגנשטרן; בסידור חופה וקידושין כובד הרב יוסף אפרתי, מרבני 'דגל התורה'.

ברחבת הריקודים בחתונה השמחה ראינו את החתן בריקוד עם חברו הטוב היועץ קובי איזק. על המוזיקה הופקד ישי לפידות ועל הקלידים יאיר בודנר.

בזמן שהתקשורת עסקה בהסדר הטיעון בין יו"ר ש"ס אריה דרעי ליועמ"ש אביחי מנדלבליט, בנו - ינקי דרעי, יו"ר המחלקה לקשרי הקהילות בהסתדרות, נצפה בתפילה חרישית בקבר רבי מאיר בעל הנס בטבריה.

בין הצבעה להצבעה בכנסת ראינו השבוע את חברי הכנסת של ש"ס מיכאל מלכיאלי ואוריאל בוסו קופצים למזנון הכנסת לשבת עם זקני היועצים נתי מור יוסף, עקיבא חופי ומשה כהן על עוד רעיונות להתשת הקואליציה.

'זופניק' שטייל השבוע במשכן הכנסת נכנס לבקר בלשכתו של יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ מיכאל מלכיאלי, והופתע לגלות שמדובר בלשכה המעוטרת ביותר במשכן .

אותו ח"כ מיכאל מלכיאלי נצפה יושב כאחד האדם על ספסל בשכונת רוממה ומשוחח בטלפון. 'זופניק' מעריך שמדובר בעוד פניית ציבור שגרתית.

רגע לפני שהתבשר שהמשטרה עצרה את החשוד בתקיפתו, 'זופניק' תפס את ח"כ מאיר פרוש מלווה במאבטח אישי, ביציאה מאולפני 'כיכר השבת' בירושלים.

את יו"ר הכנסת חבר-הכנסת מיקי לוי ראינו מחדש מלתחה אצל נתי ברוך מ'בגיר' בירושלים.

ואילו ח"כ מיכאל ביטון יו"ר ועדת הכלכלה נתפס כשהוא לוחש על אוזנו של ח"כ אורי מקלב במסדרון צדדי בכנסת. ביטון כנראה חשב שלא ראו אבל 'זופניק' נמצא בכל מקום.

ראש העיר לוד עו"ד יאיר רביבו, נצפה השבוע בוועידת נציגי 'דגל התורה' במסגרת פורום סגני ראשי הערים שהתקיים באילת, לצדו של היו"ר חבר הכנסת משה גפני, שפרגן לרביבו על פועלו למען הקהילה הליטאית בשכונת גני איילון בעיר.

בברית לנכדו של פעיל ש"ס בבני ברק, אבשלום (אברשה) אוחיון, ראינו את הסבא הטרי פוצח בפיוט ושירה נגד ראש הממשלה נפתלי בנט: "בנט השקרן".

(באדיבות: אריאל אלחרר)

איש התקשורת אריאל אלחרר שמונה לאחרונה לדוברו של חבר הכנסת פטין מולא מ'הליכוד' נצפה קובע מזוזה יחד עם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בסניף 'הליכוד' החדש בישוב ירכא שבצפון.

את יצו פלדמן, הסופר ואיש התקשורת, תפסנו בשיחה עם ארי קלמן מ'בחדרי' ושמוליק גרינברג, מנהל מנח"ח בירושלים.

בסעודת המצווה באזכרה למשפיע החסידי הרב ישראל פינטו ז"ל, לכד 'זופניק' את עוזי כהן, האיש והתנזים של דרעי, בשיחה עם לוי אדרעי, החרדי של איווט ליברמן.

מי שהספיק לברוח מהארץ רגע לפני סגירת השמים הוא מומחה הכשרות הרב יוסף דורפמן שנצפה בטיסה לתאילנד, שוקד על תלמודו בדרך לעוד משימת כשרות.

ואילו הרב חיים הורביץ, אריק דביר, שוקי סלומון, שלמה קוק ואברומי לינשה יצאו לסעוד במסעדה החדשה של השף אלי דייויס רגע אחרי שצילמו פרקים לתכנית הפופולרית 'שובר מסך' ב'כיכר השבת'.

מגיש המהדורה המרכזית ברדיו 'קול ברמה' משה גלסנר נצפה הולך ודומע בהלוויית עורכו לשעבר הרב אברהם רוזנשטיין ז"ל, מתושבי העיר מודיעין עילית שנפטר ממחלת הסרטן בגיל 35 בלבד, והותיר הלם גדול בלכתו וארבעה יתומים.

מגיש 'מהדורת הבוקר' ברדיו 'קול חי', דוד חכם, חזר מהאבל הכבד על פטירתו הפתאומית של גיסו היישר לבר המצווה לאחיינו, בנו של עורך הדין מני חכם. "גאה בך תמיד", איחל חכם לחכם.

באותו אירוע ראינו אנשי עסקים מפזרים שטרות של כסף על הזמר יניב בן משיח שהופקד על החפלה.

משרדי עיתון 'משפחה' עברו מהר חוצבים לשכונת גבעת שאול בבניין בו פועל תאגיד השידור הישראלי. עורך המגזין אריה ארליך נצפה אורז את חפציו.

(צילום: מתוך טוויטר)

קובי בורנשטיין, כתב החרדים והדתות של 'ערוץ 14', הגיע השבוע לבסיס צה"ל ב'תל השומר' לסקר את יום גיוס החרדים, כשהוא מלווה באיש מנהלת החרדים הצבאית ישכר זלמנוביץ.

בכירי הקוסמים בארץ נצפו בחגיגות יום הולדת 23 לאמן החושים החרדי מני הולנדר.

רגע לפני שידור ברדיו 'קול חי' נהג רכב השפריץ בנסיעה בתוך שלולית על שדרן הרדיו אשר גרייבר שמצא פתרון מקורי לייבש את הגרביים.

הצלם איתמר קירשבוים זכה השבוע לקבל ברכה לזיווג הגון מראש ישיבת 'כנסת הגדולה' במודיעין עילית הרב יצחק זקס.

(צילום: דוב פרבר)

אלי מלכה, נאמן ביתו של רבה של ירושלים הראשל"צ הרב שלמה עמאר נצפה בשעת לילה במתחם ה'סינמה סיטי' בירושלים.

(צילום: א.ד)

ואילו הרבנית מרים שרביט, מייסדת ומנהלת בית הספר 'סיעור מוחות', בתו של הראשל"צ הגר"ש עמאר, התארחה לריאיון מיוחד אצל שדרן הרדיו והמגיש החרדי, מנחם טוקר, לתכניתו ב'רשת 13'.

המפיק שניאור פליישמן, שלמה רוזנשטיין מראשי 'דרשו', המפיק שלום וגשל ומנצח מקהלת 'מלכות' פנחס ביכלר, נצפו בישיבת היערכות לקראת סיומי הענק של 'דרשו' שייערכו באדר א' ב'ארנה'.

ערב השקת אלבומו החדש הזמר מוטי שטיינמץ נצפה מעתיר בתפילה בציון הרשב"י במירון לברכה והצלחה.

ואילו הזמר והיוצר ישי לפידות נצפה מתברך מהאדמו"ר מפרמישלאן בסיום שמחת הברית לבנם של המפיק יוחאי כפיר והסטייליסטית עדי בורג.

(צילום: איציק דניאל)

בסעודת המצווה בברית, ראינו את הזמר והיוצר עמירן דביר מתפנק על ספינז'.

(צילום: Dessert_bar87)

את היוצר והזמר זלמן שטוב, האיש והמגפיים, מגיש 'המבדיל' ב'כיכר השבת', תפס 'זופניק' בהפסקת סיגריה סמוך לאולפני 'כיכר'.

הזמר והיוצר שולי רנד נצפה עם מנהלו דוד פדידה במסעדת 'החשמונאים7' בבני ברק. 'זופניק' שם עין על האצבע.

(צילום: יוסף אליהו yvsp_alyhv)

"ונהפוך הוא": הזמרים אריק דביר הליטאי ושרוליק קלצקין החסידי נצפו בהחלפת קולקציה במהלך שמחה.

(צילום: רשת הנקודה)

"שהיה נוטל בד של הדס ומרקד לפני הכלה"; הזמר יוסי ברגר והקלידן אבי דרור נצפו מרקידים את הקהל בחתונה עם הדסים.

(צילום: רשת הנקודה)

את האמרגן ישראל לובין והזמר קובי גרינבוים תפסנו מאחורי הקלעים במה שנראה כסגירת אירוע נוסף.

(צילום: רשת הנקודה)

באותו אירוע ראינו את קובי גרינבוים מקפיץ את הקהל בריקוד "ומניח בקדושה", כשמי שמצטרף לטרנד הוא המפיק ודובר זק"א המיתולוגי מוטי בוקצ'ין.

(צילום: רשת הנקודה)

בהופעה מיוחדת של הזמר מרדכי בן דוד לציון 5 שנים ל'ביזמקס', עלה המנכ"ל איציק קרומבי להופעת דואט נדירה בשיר 'ריבונו של עולם'.

בהמשך השבוע הגיע הזמר מרדכי בן דוד לאחל מזל טוב למפיק שלו בתחילת הדרך, יצחק בוקצין, שחיתן נכד בכפר חב"ד.

לאחר מכן ראינו את מרדכי בן דוד בטרמינל 'VIP' בנתב"ג, בדרך חזרה לביתו בארצות הברית, לאחר סבב הופעות בארץ. ל'זופניק' נודע כי בן דוד היה אמור להופיע בעוד כמה אירועים בארץ בשבועות הקרובים, אך בעקבות התבטאות שלו על הקורונה בתכניתו של מנחם טוקר ברדיו 'קול חי' - שעוררה סערה ציבורית, הוא החליט לקצר את ביקורו בישראל.

את הזמר החסידי שמילי אונגר שהגיע לסבב אירועים בארץ, ראינו ממתין למטוס בשדה התעופה בחו"ל עם מסיכה מקורית על פניו.

הזמר מנדי וייס נצפה בחנות 'אייסמוק פלוס' בבני ברק קונה טיפות לסיגריה אלקטרונית.

את אנשי החסד אפי פלדמן ואושי אבלס שאמונים על מערך בדיקות הקורונה בעיר התורה והחסידות בני ברק, ראינו סועדים יחד במסעדת 'אחלה' פתח תקווה.

(צילום: איתמר קירשבוים)

העיתונאי ישראל אוחיון מונה לאחרונה למנכ"ל המרכז לפיוט ושירה, עמותה העוסקת ביצירת פסטיבלים וקונצרטים של יהדות צפון אפריקה, זאת במקביל לעבודתו העיתונאית.

בהילולת 'מצמיח הישועות' רבי מכלוף אלחרר זצ"ל שהתקיימה בנתיבות הופתענו לראות את הפייטן הוותיק מרדכי בוזגלו שחזר להנעים בקולו פיוטים מבית אבא לאחר שנים רבות של שקט.

(צילום: ראובן סגרון)

באותה ההילולא, בה כובד המקובל רבי נתנאל שריקי בהדלקת הנר, הבדרן והשחקן הישראלי אלי יצפאן שתרם בשנה שעברה אלף שקל - הכפיל השנה את התרומה לאלפיים שקל.

(צילום: ראובן סגרון)

שגריר ארה"ב תום ניידס התכבד בקביעת מזוזה בסטודיו אסאי, המפעיל שיעורי כושר וריקוד לנשים, ילדות ובני נוער בחברה החרדית. השגריר פגש את תלמידיו של מיקי חייט שערכו לו מופע קפוארה מרהיב, בסיומו הצטרף אליהם לנגינה ותנועות קפוארה.

ברכת מזל לאיש יחסי הציבור והשף החרדי ליאור מיכאל שהתחתן השבוע בשעה טובה עם הסטייליסטית טוהר, באולמי 'דוריה'. בסידור חופה וקידושין כובד הרב יצחק אבוחצירא. הנחה בטוב טעם: הרב המזמר רונן בוסתן. על החלק המוזיקלי הופקדו המוזיקאים: אבי דלבנטי, משה לוק, שמעון סיבוני ויוחאי אדרי. צילום והפקה: יונתן בן טוב.

ביום רביעי נערכה שמחת השבע ברכות לזוג הטרי בשילוב סעודת הילולא לרבי יעקב אבוחצירא זצ"ל, בביתו של הצדיק רבי מנחם ביטון ראש מוסדות 'מאיר ישא ברכה' בכפר סבא, בהשתתפות אנשי עסקים ונגידים.

ברכת מזל טוב לזמר אוהד מושקוביץ, לרגל שמחת נישואי הבת טליה עם הבחור אלישיב גמליאל במרכז אירועים בדרום; בסידור חופה וקידושין כובד הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו.

(צילום: יהודה אוסטרי)

ברכת מזל טוב למרצה הנודע הרב יצחק פנגר לרגל אירוסי בנו הבחור יהונתן צבי פנגר עם הבחורה אבישג דוידוביץ'.

ליל שישי בבני ברק: בכירי הנהלת בית החולים 'שניידר' יחד עם הרב אשר לבי, בביקור ובסיור בישיבת פוניבז' ו'קופת העיר'.

(צילום: דוד זר)

את שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן שהגיע לפגישות עבודה בישראל, ראינו יחד עם רב הסלבס מרדכי חסידים בסיור בשוק מחנה יהודה יחד עם שגרירים מהעולם.

את השחקן הישראלי גולן אזולאי (כוכב הסדרה 'שבאבניקים') ראינו מנגן בגיטרה ורוקד עם חסידים בהילולת הבני יששכר מדינוב פולין.

(צילום: מתס קורמן)

ואילו השחקן דניאל סויסה (כוכב הסדרה שנות ה-80) נצפה בשירה מיוחדת בהילולת רבי יעקב אבוחצירא זצ"ל.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר