מתקיף בחריפות את גדולי ישראל

השיחה ההזויה עם מתנגד חיסונים; האמונה ב'גדולים' - ע"ז

אחד מגדולי מתנגדי החיסונים, הרב יואב אלון, חשף בשיחת טלפון את הדעות ההזויות שלו ושל חבריו • מה חושבים מתנגדי החיסונים על גדולי ישראל • והאמונה בדיפ סטייט, צ'יפים ואלומינטים (חדשות)

משה מנס | כיכר השבת |
מתנגד החיסונים, הרב יואב אלון, משוחח עם איצ'ה דז'לובסקי (בעיגול) (צילום: ערוץ היוטיוב של יואב אלון)

בשיחה טלפונית מרתקת של מתנגד החיסונים הרב ד"ר יואב אלון (אביו של ראש ישיבת מיר ברכפלד הגאון רבי נועם אלון), עם מפעיל קו המידע של משרד הבריאות למגזר החרדי איצ'ה דז'אלובסקי - הם משוחחים על המלצת גדולי ישראל ללכת ולהתחסן.

במהלך השיחה עלו הנושאים הבאים; מה דעתו על דעת גדולי ישראל ומה לדעתו חושבים שאר הרבנים מתנגדי החיסונים כגון הרב אורי סופר, הרב יובל עובדיה והרב דניאל עשור. האם הם באמת מאמינים בדיפ סטייט, צ'יפים ואלומינטים? מי הבן של גדול הדור שבעיניו חלאה. מדוע הרב אלימלך פירר מושווה בעיניו להיטלר, מה דעתו על העולם החרדי? וגם, כמה כסף מרווח איצ'ה ממשרד הבריאות ממשרד הבריאות והאם הוא התחסן.

השיחה נותנת הצצה אל תוך 'החשיבה הקונספירטיבית', של אחד ממתנגדי החיסונים המוכרים במחוזותינו.

חלק מהשיחה

הרב יואב אלון: "אני רוצה לדבר אתך מאוד בגלוי, אתה יודע שאני מאוד מתקיף אותך. אני סובר ואני בטוח שזה ככה, שהחיסונים האלה מאוד מסוכנים לעם ישראל וגם ההנהגה שיש לנו היום בתחפושת של גדולי תורה זה מאוד מסוכן לעם ישראל ואנחנו צריכים להציל ביחד - אני ואתה וכולנו - את עם ישראל, כי זה הולך לקראת קטסטרופה. הסדר העולמי החדש באמת רוצה לאכול אותנו. החיסונים האלו הם באמת מאוד מסוכנים. לתת אותם לילדים בני חמש זה טרוף."

"אני עושה עכשיו מאמץ עליון, א' לנתץ את כל זה. ב' לבנות את זה מחדש בשני אופנים. א' להראות שיש גדולי תורה ורבנים שחושבים אחרת וב' כרגע אני הולך בכיוון של לפנות לכל הגורמים שאני מכיר כשששת אלה שגם קשורים אלי וגם יש להם השפעה שיעשו מה שעשה יוסף משיסה בחורבן בית שני, הוא אומנם היה בוגד ולא זכה להציל את עם ישראל אבל הוא זכה אישית לדרגות מאוד גבוהות של תשובה".

איצ'ה דז'אלובסקי: "קודם כל אני מאוד מעריך את מה שאתה אומר. ביחד אנחנו נברר את האמת ומה שיצא ביחד נעשה."

הרב יואב אלון: "אתם, כל אחד מכם, אני מדבר על יענקי ועל אבא שלו. שיחות כמו שאני מנהל אתך, ניהלתי עם אשתו של יענקי. עם אשתו של נויגרשל, וניסיתי עם אבא של יענקי, זה לא הלך. עם הבת של זמיר כהן, השארתי הודעה למוטי פלאי אם אתה יכול לתת לי את הטלפון של אשתו אודה לך. ואני רוצה לדבר גם עם גשייד כדי להגיד את זה פירר. אני לא מאמין שהוא יענה לי אולי כן. אולי אני ינסה. אולי תעשה לי אתה ועידה עם פירר, לך הוא יענה. אני מציע שכל אחד מכם יכול להיות - לא רק יוסף משיסה ולהגיע למדרגה גבוהה ביותר בכסא הכבוד - אלה גם להציל את עם ישראל."

דז'אלובסקי: "בהחלט משימה מאוד מאוד מאוד חשובה, אני מאוד מתחבר לזה. אבל קודם אני רוצה להשתכנע שיש סכנה. אתה מוכן לשכנע אותי?"

אלון: "כן."

דז'אלובסקי: "אני רוצה לשאול אם אתה מאמין שיש סיכוי שכבוד קדושת האדמו"ר מגור, האדמו"ר מבעלז, האדמו"ר מצאנז, האדמו"ר מבויאן, האדמו"ר מוויז'ניץ, האדמו"ר מסקוויער, רבי דוד אבוחצירא, רבי גרשון אדלשטיין, רבי חיים קנייבסקי וכל גדולי המנהיגים שכל המידע מגיע לשולחנם. אני דיברתי בכוונה על אדמו"רים שכל אחד יודע שיש אצלם קבלת קהל כל יום. האם לדעתך יש מצב שהם טועים ולא יודעים את מה שאתה יודע?"

אלון: "בברור שכן."

דז'אלובסקי: "מה שאתה אומר על כל גדולי ישראל, אני אומר בבירור שכל אלה שאומרים שהחיסונים מסוכנים אתה הטעית אותם. אתה ואורי סופר ועוד כמה אנרכיסטים, שאין אף אדם יכול להגיד להם דעת תורה. כל אחד מכם בדיוק כזה. גם אתה גם אורי סופר וגם יובל עובדיה הם אנשים אנרכיסטים גדולים שאין לכם אף אחד בעולם שיכול להגיד לכם אני אוחז אחרת ומה שאתה אוחז זה שטויות."

אלון: "רגע, הרב מלכיאל קוטלר זה לא טוב, הרב יוסף בנימין וואזנר זה לא טוב?"

דז'אלובסקי: "התשובה היא כזאת. אתה אומר שכל גדולי המנהיגים שאני אמרתי שמניתי אותם, שכל גדולי ישראל בעצם טועים. הרבה יותר סביר לומר על מנין של רבנים אחדים שחלקם צריכים לשלם לאנשים להצטרף למניין בראש השנה, שמעולם לא היו להם הכרעות רפואיות, שהם טועים. הרבה יותר קל לך להטעות את הרב יוסף בנימין ווזנר מאשר את כבוד קדושת האדמורים מגור, בעלז, צאנז, ויזניץ, צאנז סטטמר סקוור וכל קהילה אחרת עם שהמנהיגים בקנה מידה בין לאומי ולא עסקן נקודתי."

אלון: "טוב, כיוון שזמני אץ לי ואני נלחם בשביל להציל את עם ישראל. תן לי עכשיו להגיד לך דברים בלי שתתערב באמצע."

דז'אלובסקי: "בשמחה."

אלון: "אני לא יכול לדעת אם אתה באמת מאמין במה שאתה אומר או שאתה משקר בגדול. התחושה שלי שאתה משקר 99% בגדול. במיוחד שבראיון הקודם שעשית לי אתה בילפת עלי, ביזית אותי וכולי וכולי. באת ואמרת תראו איזה ראש עקום יש למי שלא שומע בקול גדולי ישראל. וגם ברור לי לגמרי שאתה מקבל בסדר גודל של 50 אלף שקל לחודש כמו שמקבלים עוד איזה עשרה אנשים. אבל זה לא משנה, אם אתה רוצה להיות היוסף משיחה אני נותן לך את הזכות, אני לא הולך להתווכח."

דז'אלובסקי: "בפעם הקודמת אני לא ביזית אותך, אתה ביזית את עצמך. אתה אמרת באותו ראיון שאחד מגדולי החסידות שיש לו למעלה מ-4,000 משפחות שהולכות אחריו לאור התורה, אתה אמרת שהוא מקבל כסף על קבלת החיסונים. ולכן הסברתי איזה הזיות מדבר בן אדם שאין לו רקע רפואי בכלל בסך הכל מגיע בתחום הביטחוני, כמו עכשיו לדוגמה שאתה אומר שבטח אני יכול לעשות לך שיחת ועידה עם הרב פירר. אני מראה את הגישה של הבנת הדברים של אדם שחולק על גדולי ישראל היא שגויה. הבנת הדברים משובשת ומפותלת."

"אני מעולם לא הרמתי טלפון לפירר ברגע, הייתי צריך הרבה זמן לרדוף עד שהשגתי אותו, הוא עסוק בהצלת חיים ולכן הוא מטפל בדברים כאלה. אותו דבר לגבי מה שאמרת שאני מקבל 50 אלף שקלים אני לא קיבלתי מחיי שקל אחד ממשרד הבריאות לשום פרויקט. אני מרוויח מדמי הקישורית".

"אני חושב שזה בושה גדולה לתת לאדם שמדבר סרה נגד גדולי ישראל ואומר בשיחה הזאת אתה אומר שגדולי המנהיגים טועים ומתעים. בעצם כולם הם לא דואגים לחיים. ואילו אדם שמאמין בצ'יפים ובכל מיני הזיות ודמיונות הוא זה שבעצם מציל את העולם. דם של אנשים נשפך בגלל הטענות המשונות והם המטופשות האלה".

אלון: "היתה לי שיחה עם הרב פנט שאמר לי שהיה לו שיחה אתך ושאתה לא התחסנת ולא הסכמת להגיד בשום מקום שהתחסנת. האם התחסנת?"

דז'אלובסקי: "בטח, בשלושת המנות. אני משוגע? נראה לך שאני יקנה שטויות של אנשים שכל הראש שלהם מעוותת?."

בהמשך השיחה מתייחס אלון לגדולי ישראל ומה לדעתו חושבים שאר הרבנים מתנגדי החיסונים על הוראת גדולי ישראל ובנושא הקונספירציות. הם משוחחים על המאפיה העולמית שצריך לחקור, על הדיפ סטייט והציפים. על הרופא היהודי על הרופא ההזוי ששלף נשק ואמר שמישהו ימות אם יכריחו אותו לחסן כאשר לדברי הרופא היהודי תוך 3 שנים 50% מהמתחסנים ימותו.

האזינו לשיחה המלאה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר