בערב שבת קודש

טרגדיה קשה: גופתו של בחור הישיבה אפרים ז"ל - אותרה

אבל כבד: לאחר 3 ימים של חיפושים אינטנסיביים באזור מירון, גופתו של בחור הישיבה אפרים ראם ז"ל אותרה סמוך ליישוב אמירים • המשפחה הודתה למחפשים והודיעה כי הלוויה תיערך הלילה (דיין אמת)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אפרים ראם ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

טרגדיה קשה: שלושה ימים לאחר שהחלו החיפושים אחר אפרים, נער צעיר בגיל 22 ממשפחה חרדית בירושלים. סמוך לשבת נמצאה גופתו בשטח פתוח סמוך ליישוב אמירים שבצפון.

החיפושים אחר הנער התקיימו עד לכניסת השבת, אז דיווחו מתנדבי יכ"ל ומשטרת ישראל, כי נמצאה גופתו של הבחור סמוך ליישוב אמירים - הנמצא סמוך למירון.

דובר מד"א, זכי הלר מסר: "ביום שישי בשעה 15:29 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן, על צעיר שנמצא מחוסר הכרה, בשטח פתוח, סמוך לאמירים. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על צעיר כבן 20 ללא סימני חיים וקבעו את מותו."

מהמשטרה נמסר: "לאחר שבימים האחרונים פעלו שוטרי משטרת ישראל בניסיונות לאתר את הנעדר שנראה לאחרונה בסמוך לציון הרשב"י במירון, לפני זמן קצר במהלך פעולות חיפוש שערכו שוטרים ומתנדבים, הוא אותר ללא רוח חיים בסמוך ליישוב אמירים שבצפון הארץ. מבדיקה ראשונית - לא עולה חשד לפלילים. הודעה נמסרה לבני משפחתו בהתאם".

מדוברות יכ"ל נמסר: "סוף עצוב וכואב לחיפושים באזור מירון. בתום חיפושים נרחבים, על ידי יחידת הכלבנים לישראל יחד עם כוחות נוספים בגזרת הר מירון, אחר תלמיד הישיבה אפרים תושב ירושלים כבן 22, שנעלמו עקבותיו בתאריך 20.12.2021 מאזור ציון הרשב"י במירון - כלבני יכ"ל פעלו ברציפות בתנאי מזג אוויר קשים ובתנאי שטח מורכבים, תוך הפעלת מיטב האמצעים. לצערנו, הנ"ל אותר ללא רוח חיים. אנו משתתפים בצער המשפחה, ומוסרים את תנחומינו הכנים".

כזכור, אפרים נחום ראם ז"ל, הגיע להתפלל ביום שני במירון והשאיר את המגבעת והחליפה שלו עם הטלפון הנייד במירון, ומאז נאבדו עקבותיו ונפתחו חיפושים אחריו.

הבחור, בן של הרב זאב ראם משכונת בית וגן בירושלים, ונכד לר"מ ישיבת קול תורה הגאון רבי בן ציון ברודיאנסקי שיחי', ורב שכונת כרם בירושלים הגאון רבי יונה ראם זצ"ל. בישיבה למד תחילה ב'כנסת יצחק' בחדרה ולאחר מכן בישיבת דעת אליהו בירושלים.

משפחתו מבקשת להודות למשטרת ישראל וליחידת יכ"ל, על שעות של חיפושים בקור ובגשם, עד מציאת הגופה. הלוויה תתקיים הלילה, בשעה 23:00 מבית ההלוויות שמגר להר המנוחות, שם ייטמן.

כזכור, בהודעה שכתבה אמו ביום חמישי נאמר, כי "יש לי בן בן 22 שהיה במירון בשבת האחרונה. ביום שני הוא התקשר וסיפר לי שהכיר שם, ב'הכנסת אורחים' משהו שהמליץ לו על ישיבה ביבניאל שממש כדאי לו להגיע אליה."

"אמרתי לו שיבוא הביתה ונדבר על זה, והוא אמר לי שאין לו עוד כסף ברב - קו, ושממש סוער ומאד מאד קשה לחזור ככה בכל זאת ביקש שאברר לו זמני אוטובוסים לירושלים, אחרי כמה דקות הוא התקשר ואמר שהפסיד את האוטובוס ויראה כבר מה לעשות". סיפרה האם. "הוא חזר למי ש'תיווך' לו את הישיבה ביבניאל ואמר שההורים רוצים שיחזור לירושלים לכן לא יסע ליבניאל. החבר ראה שהוא רטוב עד לשד עצמותיו (הסערה האדירה של יום שני) והציע לו להוריד את הכובע והחליפה, ללבוש פוטר עם קפוצ'ון שלו ולהיכנס לנוח."

החיפושים ביום שישי (דוברות יכ"ל)

"אנחנו כאן במירון מיום שלישי מנסים לאתר אותו (גם ביבניאל, או בטבריה בישיבת הרב קוק שהיה אוהב להגיע לשם) ובמקומות נוספים כשכמובן, מרחף כל הזמן החשש הגדול אולי בכל זאת הוא החליט לצאת להתבודדות קלה או לחפש מחסה באיזה יער או ואדי.... ומצבו מסכן חיים..."

האם ביקשה מהציבור להתפלל וכתבה: "בבקשה, אם אתן יכולות להתפלל לשלומו שיחזור הביתה לשלום: אפרים נחום בן לאה מאנחנו כאן טרופי דאגה....".

תיעוד מהחיפושים אחר הבחור (דוברות יכ"ל)
תיעוד מהחיפושים אחר הבחור (דוברות יכ"ל)
תיעוד מהחיפושים אחר הבחור (דוברות יכ"ל)
תיעוד מהחיפושים אחר הבחור (דוברות יכ"ל)
תיעוד מהחיפושים אחר הבחור (דוברות יכ"ל)
תיעוד מהחיפושים אחר הבחור (דוברות יכ"ל)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר