צה"ל תוקף בעזה

גבול עזה: מחבל ירה על עובד משרד הביטחון

בצפון רצועת עזה, מחבל פלסטיני פתח באש לעבר עובד קבלן של משרד הביטחון שעסק בעבודות על הגבול • טנקים של צה"ל תוקפים עמדות חמאס בצפון הרצועה (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
גבול עזה (צילום: פלאש 90)

סמוך לגדר בצפון רצועת עזה, מחבל פלסטיני ירה לפני דקות ספורות (רביעי) לכיוון ישראל. כתוצאה מכך, אזרח ישראלי נפצע באורח קל.

על פי הדיווח, מדובר בעובד קבלן של משרד הביטחון, שהיה עסוק בזמן הירי בעבודות סמוך לגדר (ליד שדות עלומים. ב"נ). העובד נפצע ברגלו ופונה לבית החולים ברזילי שבאשקלון, כשהוא מוגדר במצב קל.

מקורות ערבים בעזה מדווחים, כי בתגובה לירי, צה"ל החל להפציץ בעזה וירה לעבר עמדת חמאס, הסמוכה לעמדת הירי, עד כה, 4 עמדות תצפית של ארגון הטרור חמאס - הותקפו. על פי הדיווח, כתוצאה מהתקפת צה"ל, לפחות שלושה פלסטינים נפצעו.

מדובר צה"ל נמסר: "התקבל דיווח על אירוע ירי בסמוך לגדר בצפון רצועת עזה. כתוצאה מהירי נפצע אזרח ככל הנראה באורח קל. הפרטים בבדיקה".

ממשרד הביטחון נמסר: "עדכון בהמשך להודעת דובר צה"ל- מדובר בעובד של חברה אזרחית מטעם משרד הביטחון שביצע עבודות אחזקה במכשול הביטחוני סביב רצועת עזה. הוא נפצע קל ברגלו, קיבל טיפול בשטח ויפונה בהמשך לבית החולים ברזילאי באשקלון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר