התאונה הנוראית • צפו

יניב מעודד: "בזכותכם אני כאן, תתפללו על אשתי"

הוא איבד עם רעייתו שני ילדים ועוד אחד שהיה בדרך, מצבו הוגדר אנוש ובהלוויה לא נכח. כעת, יניב מעודד, מודה על התפילות, ובקול חלוש מעדכן ומבקש להתפלל על רעייתו (TV)

משה מנס | כיכר השבת |
יניב מעודד. משמאל: שני ילדיו ז"ל ורעייתו תבדל לחיים (צילום: באדיבות המשפחה)

מצבו של יניב מעודד, שאיבד שניים מילדיו לפני חודש בדיוק, בתאונת הדרכים הקטלנית בצומת עופרים בבנימין, מוסיף להשתפר. הוא מתחזק מיום ליום וכבר נמצא בתהליך השיקום. במהלך השבוע ישב 'שבעה' על ילדיו.

כזכור, בתאונה הקשה שהתרחשה בערב שבת חנוכה, נהרגו שני הילדים הקטנים של משפחת מעודד, הללי בת השש וטוב ראי בן השלוש. ההורים יניב והודיה אושפזו במצב קשה ולא יכלו ללוות את ילדיהם הקטנים בדרכם האחרונה. גם העובר שהיה בבטן האם לא שרד את התאונה.

בסרטון אישי מרגש הוא מודה לציבור הרחב על התפילות למענו ומתחנן ומבקש שיגבירו בתפילות לרפואת רעייתו, הודיה אילת השחר בת אסתר, אשר מצבה ממשיך להיות קשה, והיא עדיין מורדמת ומונשמת.

"תודה רבה לכולם שהתפללתם", אמר האב והבעל בקול שקט, כמעט בלחישה. "בוודאי שזה עזר. ההערכה הראשונית של הרופא הראשון שראה אותי, אמר 'תעזבו אותו, מת', וברוך השם בזכות התפילות שלכם בסיעתא דשמיא אני עומד ובעזרת השם מתקדם. עכשיו צריך להתפלל הרבה יותר על אשתי הודיה אילת השחר בת אסתר שצריכה נס. תודה על התפילות".

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר