פרסום ראשון

התפרצות ב'וולפסון': בחורים ואנשי צוות נדבקו

דרמה בישיבה הירושלמית: לאחר שבעבר ידעה הישיבה התפרצויות של נגיף הקורונה, כעת ישנה התפרצות נוספת • עד כה אובחנו מספר אנשי צוות ובחורים • עשרות נבדקו (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
ישיבת 'נתיבות חכמה'. ארכיון (צילום: שוקי לרר)

פרסום ראשון ב'כיכר השבת': התפרצות קורונה נוספת בישיבת 'נתיבות חכמה', של הגאון רבי דניאל וולפסון בירושלים. היום (שני) התברר כי שישה אנשי צוות נמצאו מאומתים לנגיף.

ככל הידוע עד כה, אתמול נעשו עשרות בדיקות לבחורים (בישיבה המונה כ-900 בחורים. ח"ב) ולאנשי הצוות, וכאמור, כעת מתברר שיש 6 אנשי צוות מאומתים - ביניהם המשגיח ועוד מגידי שיעורים.

בנוסף, יש עוד כעשרים בחורים מאומתים וישנם עשרות שלא מרגישים טוב וממתינים בשעות אלו לתוצאות הבדיקות שעשו אתמול.

בחור בישיבה מספר ל'כיכר השבת', כי "ההתפרצות התגלתה אתמול בבוקר, כאשר שני אנשי צוות התגלו כמאומתים, כל הצוות הלך להיבדק והתגלו עוד ארבעה אנשי צוות כמאומתים לנגיף".

בחורי הישיבה במסיבת חנוכה

"כעת בישיבה", הוא מוסיף, "כולם התחילו ללכת עם מסכות והחולים נמצאים בחדרים סגורים, ורובם נשלחו להמשך החלמה בבית. בשונה מפעם קודמת, שאז הבחורים לקחו את החולי בצורה קשה, הפעם, הבחורים מרגישים מעט חולשה, אבל לא מרגישים "מתים" כמו בפעם הקודמת".

כזכור, בחודש אלול, לפני כשנה וחצי, חוותה הישיבה התפרצות קורונה, כשמאות מהבחורים נדבקו בנגיף. אז עלה החשש שהבחורים נדבקו בכוונה, ובעקבות כך, ראש הישיבה, הגאון רבי דניאל וולפסון יצא בשיחה נוקבת לתלמידיו, בה הזהיר מפני הדבקה מכוונת, והודיע כי יש בזה משום "גרם של רציחה".

בדבריו אמר: "באתי לזרז את הציבור הקדוש. בשום פנים ואופן שלא יצא גרם של הדבקה בתוך הישיבה. כולכם יודעים שאמרתי לציבור וליחידים שדעת תורה שלא נכון כלל לגרום לבחורים צעירים הדבקה לא ברשלנות ולא במעשים".

"לא נכון לגרום להדבקה פנימית", אמר ראש הישיבה והוסיף כי "ק"ו חובה עצומה שלא יהיה גרם של רציחה ונזק שיצא אל החוץ לאנשים שאצלם זה עלול להיות נזק. אנחנו יודעים שאתם זהירים ומשבחים את זה. הישמרו מאוד מאוד מהדבר הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר