"לא צריכים להתנצל"

ינקי דרעי: הפתענו את ההורים ושילמנו עבורם חופשה

בני משפחתו של יו"ר ש"ס, אריה דרעי, מגיבים לסערה בעקבות החופשה של הוריהם בשוויץ: "הפתענו את ההורים שלנו במלאת 40 שנים לנישואיהם, מגיע להם שקט" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי ובני משפיחתו, בשבוע שעבר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בשל סערת החופשה של יו"ר ש"ס, אריה דרעי, בשוויץ - בצל פרסום סרטון חדש שפרסמה ש"ס על יוקר המחייה בישראל, בני משפחתו של דרעי מגיבים לביקורת ואומרים כי הם אלו ששילמו את החופשה עבור ההורים.

ינקי דרעי, בנו של יו"ר ש"ס, פרסם את הודעת המשפחה בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "לכל המודאגים: אנחנו, תשעת ילדיהם של אריה ויפה דרעי, הפתענו את ההורים שלנו במלאת 40 שנים לנישואיהם ומימננו להורים את החופשה בשוויץ".

הוא הסביר כי "ראינו צורך לאפשר להורים היקרים שלנו - שמוסרים את חייהם למען הציבור - מעט מנוחה ושקט לאחר שנות סבל של החקירה הקשה והכותרות המופרכות וכפי שהתבטא היועמ"ש בעצמו, ההר לא הוליד אפילו עכברון".

"כן, גם להורים שלנו מגיע קצת מנוחה ושקט", הוסיפו בני משפחת דרעי: "הם בשר ודם כמו כל בני זוג אחר. כאמור, אנחנו, הילדים, שילמנו להורים את החופשה, (ארבעה לילות) באהבה גדולה ומכל הלב, ואנחנו לא צריכים להתנצל על כך".

משפחת דרעי כתבה בסיום ההודעה: "אנחנו מאחלים לאבא ואמא שיחזרו עם כוחות מחודשים כדי להיאבק נגד גזירות הממשלה הפוגעות בשכבות החלשות וביהדותה של המדינה. למעלה מ-300 אלף האזרחים שהצביעו לש"ס בבחירות האחרונות רוצים את אבא חזק, ואנחנו שמחים וגאים שיש לנו חלק בדאגה להורים שמוסרים את חייהם עבור הציבור החלש".

יו"ר ש"ס דרעי הגיב לציוץ של בנו וכתב: "אוהב אתכם, מעריך מאוד, תודה רבה!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר