בן גביר תקף • צפו

"אין הבדל בין המחבל המתאבד שרצח את ביתי, לטייס בחיל האוויר"

בדיון שנערך היום בוועדת החינוך, תקף ח"כ בן גביר את ארגון משפחות שכולות וציטט ריאיון שהעניק מנכ"ל הארגון: "הבת שלי נרצחה בגלל שאנחנו כובשים. המחבל המתאבד שרצח את ביתי היה הגון מספיק כדי להרוג את עצמו" • צפו (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
בן גביר, הבוקר בוועדה (צילום: ללא קרדיט)

בדיון שהתקיים הבוקר (שני) בוועדת החינוך בנושא "כניסת גורמי חוץ למערכת החינוך", תקף ח"כ בן גביר את ארגון "המשפחות השכולות".

בן גביר ציטט ראיון שהעניק רמי אלחנן שהיה מנכ"ל הפורום וכיום הוא אחד האנשים הבולטים בהרצאות בבתי הספר מטעם הארגון ואמר: "אין הבדל בין המחבל המתאבד שרצח את ביתי, לטייס בחיל האוויר. אני לא רואה הבדל בין הטייס שמפיל פצצה בעזה, לבין המחבל שהרג את ביתי. הבת שלי נרצחה בגלל שאנחנו כובשים. המחבל המתאבד שרצח את ביתי היה הגון מספיק כדי להרוג את עצמו, שוטר מג"ב שהרג בשגגה ילדה פלסטינית בילה באותו ערב ולא עמד לדין, שוטרי מג"ב רוצחים". לדברי בן גביר, "את האדם הזה, אתם מכניסים לבתי הספר בשם משפחות שכולות, בשם הדמוקרטיה, ללא שום איזון".

בן גביר סיים ואמר: "מישהו צריך לתת את הדין, איך ייתכן שמי שקוראים לחיילי צה"ל רוצחים, שולחים אותם להרצות בפני התלמידים שלנו ולהרעיל אותם, זה לא נתפס בעיני".

בדיון תקף ח"כ בן גביר את החלטת משרד החינוך לאשר לארגון משפחות של מחבלים להיכנס להרצות בפני תלמידים, זאת בניגוד לחברי הכנסת מוסי רז ועופר כסיף שהביעו תמיכה בארגון משפחות המחבלים.

במהלך הדיון התפתח עימות בין חברי הכנסת כסיף ורז ובן גביר השיב: "אתם בעד לרצוח את חיילי צה"ל". ופנה לכסיף: "החברים הטרוריסטים שלך זה בסדר, כל אלה שאתה מתחבק איתם". בן גביר הדגיש בין היתר שלא יתכן שתלמידים ישמעו את מי שרצה לפגוע בחיילי צה"ל ולא את הצד השני לצורך האיזון, כמו שקרה בתיכון ליד"ה, שם אסרו על ח"כ בן גביר להכנס ולדבר בפני התלמידים.

בסיום הדיון הודיעה יו"ר הוועדה שרן השכל, כי יש כאוס מוחלט בקבלת ההחלטות לאישור כניסת ארגונים לבתי הספר, והצהירה כי משרד החינוך יעצור ולא לאשר את מי שלא אושר בתוכנית ירוקה ובנוסף משרד החינוך צריך לעבור על כל 3000 התכניות הקיימות ורק מי שהוכתר כירוק יכול להיות מאושר לאחר הפיקוח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר