טרגדיה קשה

מסיבוכי הנגיף: החתן נפטר חודש לפני החתונה

טרגדיה קשה בארה"ב עם פטירתו של הבחור הצעיר יעקב יצחק גרוזינגר ז"ל, ימים ספורים לאחר שאושפז בבית החולים בשל דלקת ריאות ונגיף הקורונה - חודש לפני חתונתו (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
יעקב יצחק גרוזינגר ז"ל (צילום: לפי סעיף 27א)

טרגדיה קשה בארה"ב לאחר שהלילה (רביעי) נפטר בבית החולים הבחור הצעיר יעקב יצחק גרוזינגר ז"ל, ימים ספורים לאחר שאושפז בבית החולים בשל דלקת ריאות ונגיף הקורונה שסיבך את מצבו הרפואי.

יעקב יצחק ז"ל, בן 23 בלבד, נולד בבורו פארק לאביו יבלחט"א רבי צבי גרוזינגר, ולפני חודשים ספורים הוא התארס - כאשר בעוד כחודש בלבד הוא היה אמור להינשא לבתו של הרב יואל לייבוביץ, בן האדמו"ר מנקלשבורג מונסי, שאך לפני שבועיים נפטר בנו האברך רבי ברוך יהודה ליבוביץ ז"ל.

יעקב יצחק ז"ל עם האדמו"ר מנקלשבורג מונסי (לפי סעיף 27א)

דבר הפטירה והטרגדיה הכפולה במשפחה היכה בהלם את חבריו של הנפטר שמספרים בכאב על בחור צעיר מלא בשמחת חיים אשר היה קשור בכל נפשו לציון הרה"ק רבי ישעי'ה ב"ר משה בקרעסטיר, שם הוא נהג להתפלל רבות ואף לשבות בשבתות, בחור שעזר תמיד לאחרים בשמחה גדולה ובחיוך תמידי.

על מועד הלווייתו נעדכן כאן ב'כיכר השבת'.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר