רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: החתונה הגדולה והגניבות; פגסוס והנדל"ניסט החרדי; את מי גפני מייצג?; טוקר בכיכר; החיקוי של 'החבר שלום'; ליברמן והארוחה; הממתקים של ביטן; פינדרוס ו'היועצים'; השף המצלם; הטשולנט של 'המבקר'; ראש המוסד והזמר המזרחי; התפילה של ישי ריבו; הנעליים של קמפה; הזמר במסכה; לידת תאומות ב-2.2 ו-5 הכתבות הנצפות של השבוע ב'כיכר' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': באחת החתונות החרדיות הגדולות שנערכו השבוע, חלק מהאורחים הופתעו לגלות כי חלק מהחפצים האישיים שלהם נגנבו במהלך האירוע מבלי ששמו לב. בין הדברים שנגנבו: פלאפונים, מפתחות, ארנק וכסף. החשד נפל על אחד הצעירים שהסתובבו במקום, ובסיוע 'זופניק', המוצרים שנגנבו אותרו – והוחזרו.

חשיפת 'זופניק': בצל סערת הריגול של המשטרה לטלפונים של אזרחים ישראלים, אחד מהשמות הבכירים ששמו שורבב בפרשה ומתגורר באחת מערי המרכז, מחפש בתקופה האחרונה דירה חדשה ויוקרתית. לשם כך הוא נעזר בשירותיו של איש נדל"ן חרדי מוכר. בהצלחה.

רבה של קרית ויז'ניץ בבני ברק, הרה"צ רבי חיים מאיר הגר, ביקש להזמין את יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני לשמחת הפארשפיל של בנו. גפני אמר לרב כי הוא חושש קצת מהקורונה אבל יעשה השתדלות לבוא. והנה במוצ"ש התקשר הרב אל גפני ובפיו בשורה: "אתה הנציג החרדי שלנו", פתח הרב, "ומאחר שעד כה אתה לא נדבקת בקורונה, חשבתי שעדיף שלא תבוא כדי שלא תידבק חלילה". אלא של'זופניק' נודע כי גם בויז'ניץ מרכז רואים בגפני כנציגם בכנסת, והלוואי על כזו אחדות גם ב'דגל'.

בצעד נדיר ולמרות שכמעט אינו יוצא מביתו בתקופת הקורונה, חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת 'לייקווד' הגאון רבי ירוחם אולשין, הגיע השבוע לביקור מיוחד אצל חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת 'עטרת ישראל' הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, הנמצא בימים אלו במסע חיזוק היסטורי בהיכלי התורה בארצות הברית. מי שניצח על הפגישה הוא מקורבו של הגרב"מ, הרב יעקב גרוסברד.

"טוקר בכיכר", תתחילו לשנן את השם הזה טוב טוב, כי זו הולכת להיות תוכנית התרבות והמוזיקה הכי הכי שאתם מכירים. השבוע, מלך הרדיו החרדי מנחם טוקר התכנס ב'אולפני כיכר' לצילומי בכורה לתוכנית הראשונה עם שלל הפתעות ופינות שיעיפו אתכם. ומי זכה להיות בין האורחים הראשונים? הזמר והיוצר אהרון רזאל עם ריאיון בלתי שגרתי בעליל. על הפקת התוכנית: איציק אוחנה. צפו בטוקר מקליט סטורי היישר מהאולפן...

המיליונר החרדי אבישי נריה נצפה השבוע בחתונת בתו של איש החסד יצחק גרודקה, באולמי 'היכלי מלכות' בבני ברק.

'זופניק' שיצא לקניות לכבוד שבת בשוק מחנה יהודה תפס את פרשן 'כיכר', ישי כהן, בוחר בקפידה קלמנטינות מתוקות, כאילו היה מדובר באתרוג.

את הכתב הפוליטי של 'כיכר השבת' רפאל כהן תפסנו השבוע מתברך מפי זקן חברי מועצת חכמי התורה, הגאון רבי שמעון בעדני, ביציאה מהכותל המערבי.

(צילום: רות כהן)

האדמו"ר רבי משה אבוחצירא נצפה בריקוד סוער בחתונת אחיינו, נכד האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא, לצלילי מוזיקה מקפיצה של הזמר והפייטן משה דוויק שהופקד על החלק המוזיקלי באירוע.

(צילום: אבי סבג)

לאחר הסערה שעורר בעקבות דבריו הקשים נגד השר מתן כהנא, נצפה הגאון רבי דוד אוחיון בשיחה עם הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף.

כוכב הרשת הברסלבי "החבר שלום" - שלום מכלוף, 'זכה' לחיקוי בתכנית הבידור 'ארץ נהדרת' ב'קשת 12'. בצילומים שהתקיימו בעיר נתניה, לקראת הפרק הבא, השחקן מריאנו אידלמן גילם את דמותו של מכלוף לצדו של השחקן אלי פיניש.

(צילום: דוד חלפון)

השעה 08:50 בבוקר; 10 דקות לפני תחילת הדיון בוועדת הכלכלה על אתגרי הדיור של הציבור החרדי, שנערך ביוזמת ח"כ אורי מקלב. מנכ"ל משרד השיכון אביעד פרידמן שהקדים לבוא, נתפס בעדשת 'זופניק' מנצל את הזמן ללימוד 'הדף היומי' במסכת מועד קטן, ומדבר בלימוד עם ח"כ מקלב.

אחרי ששיחק אותה עם עסקת טיעון מפנקת תפסנו את חבר-הכנסת (עדיין) יעקב ליצמן צועד רגלית לביתו, היישר ממאפיית 'שובע' בירושלים.

(צילום: אליעד ירושלמי)

אחרי מסיבת העיתונאים בנושא התכנית הכלכלית עם ההסתה הקבועה נגד החרדים - ראינו את שר האוצר אביגדור ליברמן נכנס לסעוד במלון 'ענבל' בירושלים.

(צילום: איציק בנדי)

לאחר שהחלים מקורונה בפעם השנייה, חבר הכנסת דוד ביטן מ'הליכוד' נצפה השבוע קונה סוכריות ומיני מתיקה בשוק מחנה יהודה לקראת הלילות הלבנים בכנסת.

(צילום: מוריה תשובה)

ב'פרסה' של מליאת הכנסת תפס 'זופניק' את האנשים שמנהלים את הדת בישראל - מתן כהנא, גלעד קריב ויוליה מלינובסקי - בשיחה צפופה. רק שהם לא מכינים גזירה רוחנית חדשה.

'זופניק 'שהיה בדרכו לתפילת מנחה הופתע לתפוס את שניאור רוזן, הצמוד לח"כ מאיר פרוש, בשיחה עם אבינועם קוטשר, האיש הקרוב של מתן כהנא.

בכניסה לישיבת 'יהדות התורה' ראינו את ח"כ יצחק פינדרוס מקבל טיפים מיועציו של ח"כ אורי מקלב – דוד וורצמן ויהודה מנדלוביץ, בבחינת "האמת והשלום אהבו".

רגע לפני מסיבת העיתונאים של אריה דרעי, נצפה יועצו הקרוב (בהתנדבות) יענקי ביכלר ב'תחנון' של תפילת מנחה קצרה בחדר סיעת ש"ס.

באחד החדרים בכנסת נצפה מוטי בבצ'יק, האיש והליצמן, בוחן אם תוכנת ה'פגסוס' הותקנה גם על מכשיר הסלולר המפוקח שלו.

בחדר אחר נצפו העיתונאי יוסי טיקוצ'ינסקי וחיים פרידלנדר מסכמים את הדיונים על חוק הגיוס בוועדת חוץ וביטחון.

גזבר ש"ס, יהודה אוחנה, הפתיע בביקור חריג בכנסת ונצפה בשיחה עם ח"כ משה ארבל. בקרוב התרמה נוספת?

את הח"כ החדש-ישן, יוסי טייב, תפס 'זופניק' בדרכו ללשכה המאולתרת בכנסת.

את פרשן 'ישראל היום' יהודה שלזינגר עצר 'זופניק' בקומת הסיעות במשכן למזכרת כתומה.

ואילו הפוליטי של 'כאן חדשות', סולימאן מסוודה, נתפס בעדש 'זופניק' בלוק שחור לבן כמו כל בחור ישיבה. איפה הכיפה?!

את הפוליטי של 'וואלה' יקי אדמקר תפס 'זופניק' מתמלל בשקיקה את דברי שר הביטחון בני גנץ.

מי שהגיע לבקר בכנסת היה השר לשעבר, הרב יעקב אביטן, שנתפס בשיחה עם יועצי התקשורת גואל ועקנין ונתי מור יוסף.

בעקבות החב"דניק שניצח בתחרות המתיחות וגרם להנחת תפילין, השדרן האגדי מנחם טוקר יצא באתגר "שכיבות סמיכה" באולפן, בשידור חי ברדיו 'קול חי', והצליח להוריד את אנשי הרדיו דודי איינהורן ויהודה שוקרון. יצחק איזיקוביץ תיעד, צפו וגלו מי המנצח...

לאחר עוד תכנית ברדיו 'קול ברמה' - ראינו את המעבד והמנצח יואלי דיקמן ממתין למונית מתחת למשרדי התחנה במכון מור בבני ברק.

את בצלאל קאהן מנהל התוכניות ברדיו 'קול חי' תפסנו בהפסקת סיגריה מתחת למשרדי התחנה.

ראש עיריית אלעד ישראל פרוש ובכירי העירייה: יחיקם גמליאל, מני אמיתי ותומר כהן השתתפו בשמחת ה'ווארט' לבתו של סגן ראש העיר ומחזיק תיק שפ"ע מורחב אבי דיין.

את דוד שפירא, האיש החזק ב'חזון איש 5', נצפה בקניות ב'אושר עד' כאחד האדם ממש.

לאחר סרטון הממולאים של מומחה הכשרות הרב יוסף דורפמן מהמפעל בטורקיה, ששבר את הרשת, השבוע הוא כבר הגיע להודו לייצר מלפפונים חמוצים. 'זופניק' כבר מחכה לסרטון ממפעל המלפפונים.

איש התקשורת דוד חכם נצפה עולה על טיסה לארה"ב ולצדו אורח מיוחד, בנו הגדול.

ואילו איש התקשורת החרדי מיכאל שמש ('כאן 11') נצפה סועד את ליבו במסעדת ציפורה בירושלים.

בצדה השני של המסעדה, באותו ערב, ראינו את שדרן הרדיו אבי מימרן ('רדיו קול חי') סועד עם רעייתו.

את היועצים הפרלמנטרים אריאל אלחרר ויעקב מורגנבסר תפסנו יחד עם העיתונאי אבי רבינא כשהם צופים מרותקים במזנון הכנסת בזמן נאומו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו.

בשולי הפגנת 'הפלג הירושלמי' נגד חוק הגיוס, בכניסה לעיר בני ברק, שחסמה את כבישי המרכז והרגיזה רבים וטובים, ראינו את השף שלום קצנגולד מתעד את המחאה עבור 'כיכר השבת'.

(צילום: מני ליבמן)

החייל החרדי ישכר זלמנוביץ ממנהלת החרדים הצבאית נצפה השבוע בדרכו לטיסת חופש קצרה באילת.

(צילום: שניאור מזרחי)

את יו"ר ארגון 'ידידים' איש החסד ישראל אלמסי תפסנו ברגע אישי מול הבורא, בעת שבירך ברכת המזון לאחר שסעד את ליבו ב'סודוך'. לבריאות.

(צילום: akivakaofman)

עדשת המצלמה של 'זופניק' תפסה את הצלם המוכשר אריה לייב אברהמס בתפילה בציון האדמו"ר מסאטמר. שיתקבלו התפילות אמן.

אחדות בעיר התורה והחסידות בני ברק: מושיקו מוסקוביץ מנהל אגף המבצעים ב'איחוד הצלה', הגיע השבוע לאחל מזל טוב לאושי שלומוביץ יו"ר ארגון 'הצלה - מד"א' שחיתן את בנו, זאת בצל הקרב בין 'איחוד הצלה' ו'מד"א' על איחוד מוקדי החירום.

ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין הטריח עצמו והגיע לחתונת בנו של אושי שלומוביץ יו"ר ארגון 'הצלה - מד"א' בבני ברק.

צמד המעבדים המובילים, אלי קליין ואיצי ברי הגיעו לטשולנט מהביל בביתו של מבקר המוזיקה של 'כיכר השבת', נתנאל לייפר. השלושה סעדו את ליבם ולאחר מכן הגיעה המוזיקה כמובן, ואצל 'המבקר' זה כמובן קורה בגרסת היוקלילי, שהפך לכלי המזוהה איתו.

את הזמר מוטי שטיינמץ, דובר 'דרשו' מוטי גולדמן ושלמה רוזנשטיין מראשי 'דרשו' תפסנו בשיחת היערכות, יממה לפני האירוע הגדול ב'ארנה'. עבור שטיינמץ מדובר בהתרגשות מיוחדת לאחר שהפך לאורח קבוע במעמדי 'דרשו' וישתתף גם בסיום שייערך בניו ג'רזי שבארצות הברית.

אפרופו 'דרשו', תחת המסך הגדול ביותר בישראל אי פעם באירוע חרדי, נערכו החזרות לקראת הסיום הגדול בהשתתפות מקהלת 'מלכות' המורחבת ומקהלת הילדים 'חסידימלעך'. 'זופניק' מפנק עם הצצה...

(צילום: חיים כהן)

כוכב הרשת שוקי סלומון, ממגישי התוכניות ב'כיכר השבת', הסתגר השבוע במשך שעות רבות באולפן של המעבד דייויד טויב, להקלטות של שיר מיוחד לחג הפורים הקרב ובא, ותיעד זאת במיוחד ל'זופניק'.

הזמר המזרחי חיים ישראל שעשה את דרכו לארצות-הברית פגש בטיסה את לא אחר מראש המוסד לשעבר, יוסי כהן. ויש אפילו סלפי שמוכיח זאת.

רגע לפני שעלו להופיע באירוע סיום הש"ס בפנסילבניה בארצות הברית התיישבו זה לצד זה הזמרים חיים ישראל וליפא שמלצר ועשו שטייגען ב'דף היומי'.

את המפיק יהודה קלמן תפסנו מתהלך כאחד האדם ברחובות ירושלים.

הקלידן אבי דרור נסע השבוע להופיע בניו יורק ולא ויתר על ביקור אצל חברו הטוב זה שנים רבות, גדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד.

את מאיר עוזרי, הגיטריסט של יהודה גלילי, תפסנו במהלך החתונה, לומד, בין המנה הראשונה למנה עיקרית. 'זופניק' מקווה שהוא בדרך לסיום הש"ס השני שלו...

(רשת הנקודה)

ואילו את המוזיקאי שרולי ברונכר תפסנו באמצע יום צילום כשהוא עצר הכל בשביל ללמוד קצת הלכות עם בחורי ישיבת 'נחלת שלמה-ארלנגר'.

(צילום: מני ליבמן)

בהמשך השבוע תפסנו את שרולי ברונכר כשהוא מתכונן לצילומים לפרויקט חדש בעיר פתח תקווה.

(צילום: א.ר.)
ישי ריבו

את הזמר והיוצר תפסנו שופך את לבו בציון הצדיק מזוועהיל, בבית העלמין הסמוך לכנסת.

אמן הרגש החסידי מוטי שטיינמץ נצפה קונה אוכל יהודי לשבת קודש ב'גולדיס' בירושלים.

(צילום: מ. בלום)

את הזמר יונתן רזאל, אמן החושים החרדי מני הולנדר ומנהלם דוד פדידה תפסנו במהלך פגישה שהפכה לשיעור תורה קצר.

ואילו הזמר נפתלי קמפה נצפה עומד ומתלבט בטרם רכש נעליים חדשות בניו יורק, רגע לפני סבב הופעות בליקווד. שתלך בדרכים ישרות, אמן.

(צילום: בני גרינשפן)

הזמר פיני איינהורן נתפס בשדה התעופה בוריספיל באוקראינה בדרכו לארץ הקודש לאחר שבת מרוממת בעיירה ז'יטומיר.

את הזמר והיוצר עמירן דביר תפסנו בתפילת שחרית בציון הרבי מליובאוויטש בניו יורק.

(צילום: צביקה ליפשיץ)

"משלושה יוצא אחד": את הזמרים רולי דיקמן, מוטי לייכטר וקובי גרינבוים תפסנו בדואט משותף יחד עם הנגן דוד שם טוב במהלך שמחת פדיון הבן.

(רשת הנקודה)

משנכנס אדר מרבין בשמחה: המפיק גדי ויטמן נתפס משקה את הזמר אריק דביר בשמחת חתונה.

(צילום: מאיר דהן)

את הזמר ציון גולן והמאסטרו עמי כהן ראינו יחד בהקלטות לאלבומו החדש של גולן.

(רשת הנקודה)

ואילו את הזמר הוותיק אריה ברונר תפסנו במהלך קניות לשבת מקפיד על עטיית מסכה.

(רשת הנקודה)

את הראפר החסידי חיים שלמה מאייעס תפסנו השבוע ברכבו ממתין כאחד האדם לפגישה בעיר התורה והחסידות בני ברק.

(צילום: יוני קדם)

הזמר והיוצר שולי רנד סיים את ההופעה ב'זאפה בירושלים' ו... הופ... הפתעה. רעייתו צופית גרנט עלתה על הבמה עם עוגה חגיגית ונרות לרגל יום הולדתו ה-60. שיהיה במזל.

במסגרת ההיערכות למתווה אירועי מירון תשפ"ב, הגיע פרויקטור מירון צבי טסלר ויועציו אריק יקואל ואליהו ארנד, לביקור אצל הראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמאר שבשנים האחרונות החל לקיים הדלקה בהר.

את חבר הכנסת יעקב אשר מ'דגל התורה' ראינו מגיע לפרגן לבנו שלומי שפתח משרד נדל"ן חדש - 'פלנט'.

(צילום: שלומי כהן)

במסדרונות הכנסת ראינו השבוע את פעיל 'דגל התורה' הנמרץ, איש הקשרים, אליהו שכטר, כשהוא סמוך ונראה לראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו.

ברכת מזל טוב כפולה לעו"ד ומגשר הרב שמעון שלי לרגל פתיחת סניף נוסף באחיסמך, עם התרחבות המשרד התרחבה גם משפחתו עם לידת התאומות, הדסה ואסתר, שנולדו כמה מקורי ב-2.2.22.

השחקן החרדי שמעון בסרוויס מנתניה, נצפה השבוע בתפקיד 'משה רבינו' על סט הצילומים ברקע נופי הבראשית של מדבר יהודה, לתכנית על סיפור יציאת מצרים לערוץ 'דיסקוברי' הבינלאומי - זאת לאחר שבועיים של צילומים אינטנסיביים במצרים.

(צילום: ישראל שוורץ)

השחקנים החרדים שמואל צוקר, בני ליפשיץ, נגן הקלרינט דוד קליגר וחיים אליעזר פונפדר, השתתפו יחד עם כמאה ניצבים חרדים של סוכנות השחקנים והניצבים 'הופמן הפקות' - בסצנת 'טיש פורים' על סט הצילומים לסדרה 'מלאך משחית'.

(צילום: יוסי הופמן)

את רב הסלבס מרדכי חסידים תפסנו השבוע בדואט מיוחד עם חברו הטוב הזמר המתחזק קובי פרץ.

(צילום: אֶרן חן צלמים)

המשוררת החרדית אפרת בן שבת, מבכירי מחלקת הנדסה בעיריית בני ברק - נבחרה כחרדית היחידה בתחרות כתיבת שירים, מתוך קבוצה של למעלה מ-12,000 משוררים, שנערכה בתאטרון 'תמונע' בתל אביב.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר