"הם כמו פרעה"

נשיא המועצת: "הממשלה החדשה - עמלק של היום"

במהלך פגישה עם הראשל"צ ורבה של י-ם, הגרש"מ עמאר, תקף נשיא המועצת הגר"ש כהן את ממשלת בנט -לפיד: "הממשלה החדשה זה העמלק של היום, הם כמו פרעה" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

"הממשלה החדשה זה העמלק של היום, הם כמו פרעה שאמר כל הבן הילוד היאורה תשליכו, זה מה שהם רוצים, רוצים למחוק את כל התורה כולה", במילים אלו תקף נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, את ממשלת בנט-לפיד.

במהלך ביקור של הראשל"צ ורבה של ירושלים, הגאון רבי שלמה משה עמאר, במעונו של הגר"ש כהן, דנו הרבנים על גזירות הממשלה נגד עולם התורה. נשיא המועצת התבטא בכאב ותקף בחריפות את הממשלה.

בין דבריו אמר הגר"ש כהן: "הממשלה החדשה זה העמלק של היום, הם כמו פרעה שאמר כל הבן הילוד היאורה תשליכו, זה מה שהם רוצים, רוצים למחוק את כל התורה כולה. נלחמים בכל פרט ופרט, יוקר השערים, רוצים לקחת את כל בני הישיבות לצבא, מי שנלחם עם עמלק היה בצבא לפני כן?, ויחלוש יהושע את עמלק ואת עמו לפי חרב. השאיר את החלשים למה השאיר אותם, אם היה גומר את כולם לא היה נסיונות. הקב"ה רוצה שישאר עמלק שיהיה נסיונות".

הגרש"מ עמאר ציין בפני ראש הישיבה את "השנאה של אותם גורמים לדת וכל מטרתם לפגוע בכל דבר שבקדושה וחובתינו לעשות הכל על מנת שמזימתם לא תצלח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר