"ירידה תלולה במספרים"

בנט הודיע על ביטול הגבלות: "הגל נשבר"

בדיון שנערך עם בכירי משרד הבריאות, אמר ראש הממשלה בנט, כי מבחינתו הגל הזה נשבר וצריך להיערך לשחרור ההגבלות בקרוב • בנט דרש להיערך לקראת הגל הבא (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
נפתלי בנט (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

ראש הממשלה, נפתלי בנט, קיים הבוקר (חמישי) דיון בעניין ההקלות בהגבלות הקורונה, בדיון השתתפו בין היתר: שר הבריאות, מנכ"ל משרד הבריאות, המשנה לראש המל"ל, ממונה הקורונה, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות ומפקד פיקוד העורף.

בנט אמר בפתח הדיון: "אנחנו רואים ירידה תלולה במספר החולים הקשים. הגל הזה נשבר. האסטרטגיה שלנו, של כלכלה פתוחה לצד מאבק וביצוע פעולות רבות נגד הקורונה, הביאה את מדינת ישראל להיות המדינה מספר 1 בצמיחה במדינות המפותחות, ולרמת צמיחה כלכלית שלא ראינו מזה 21 שנים".

בנט עבר לדבר על הצמיחה הכלכלית: "ישראל היא המדינה הצומחת ביותר בזכות מערכת הבריאות והצוות כאן שפועל מסביב לשעון. אנחנו מדברים על צמיחה בהיקף של 8%, הגידול הכי גבוה בין מדינות ה-OECD. ברבעון האחרון מדובר על צמיחה של 16%".

"היינו המדינה הראשונה שסגרה את שעריה באומקירון, לכן זה הזמן גם לשחרר בהדרגה. מבחינתי צריך להיערך לשחרור ההגבלות בקרוב כלכלה פתוחה ומערכת חינוך פתוחה, מבלי להגיע לאי ספיקה - אלו האיזונים הנכונים".

במקביל דרש בנט, "אנחנו גם ניערך לגל הבא. אני רוצה שנפיק לקחים במקומות שצריך מניהול הגל הזה ונבוא מוכנים יותר לתרחישי עתיד".

לעת עתה הוחלט, הוחלט כי מתווה התו הירוק לא יוארך. וחובת ביצוע בדיקת אנטיגן בכניסה לבתי אבות תימשך. בשל פגישה מדינית של ראש הממשלה עם יו"ר בית הנבחרים של ארה"ב, ננסי פלוסי, הדיון נעצר ודיון נוסף יתקיים בקרוב.

בדיון כאמור השתתפו שר הבריאות, מנכ"ל משרד הבריאות, המשנה לראש המל"ל, ממונה הקורונה, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, מפקד פיקוד העורף. כמו כן השתתפו, הממונה על התקציבים במשרד האוצר, החשב הכללי במשרד האוצר, המשנה ליועמ"שית לממשלה וגורמי מקצוע נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר