רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: המיליונרים מלייקווד והגרב"מ; הזיכרונות של חבר המועצת ורולי דיקמן; כפרות בשובבי"ם; הקפה של מנס; נחשף הפרומו המלא ל"טוקר בכיכר"; אבוחצירא ויענקי קנייבסקי בסוד שיח; השופטת לשעבר אתי כרייף והפרשן החרדי; כל מה שקרה בסיומי 'דרשו'; הח"כ מ'דגל' והיועצים מ'אגודה'; יואלי דיקמן והאלבום של ליפא שמלצר; הפינוק של חיים ישראל ויחיאל נהרי לבכירי צה"ל ו-5 הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

במהלך מסע החיזוק בארצות הברית של חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת 'עטרת ישראל' הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, ראינו את שלושת המיליונרים מלייקווד צל'י צאפ, שלמה פישר וטובי רוזנברג מתברכים בחביבות.

חבר מועצת חכמי התורה הגאון הרב דוד יוסף בשיחה עם הזמר רולי דיקמן בה העלו זיכרונות ילדות בשולי חתונת ‏בנו של ראש ישיבת 'בית אליעזר' הגאון רבי אלעזר זאב רז.

(צילום: יהודה אריה)

כפרות ולא בכיפור? מסתבר שכן. הדיין הרב ציון בוארון נצפה במהלך תיקון האחרון של ימי 'שובבי"ם ת"ת' אותו ערך בשילוב כפרות עם תרנגול.

(צילום: שלומי בשרן)

‏בשבע ברכות לבנו של הרב אברהם פכטר, ראש כולל 'מדרש אליהו' בעיר אלעד, הגיע להשתתף האדמו"ר מויז'ניץ.

את הרה"צ רבי אהרון מרדכי רוקח, בנו של האדמו"ר מבעלזא, ראינו מתהלך כאחד האדם ברחובות ירושלים.

מיד בסיום ישיבת המערכת השבועית, תפס 'זופניק' את ישי כהן וחנני ברייטקופף מתלוצצים באולפן הפודקאסט של 'כיכר השבת'. שיחת חולין שהפכה לפודקאסט של ממש או 'חבורה' אם תרצו, ועוד נכונו לנו עלילות רבות בהמשך.

רגע לפני פתיחת עונה הרישום לישיבות הגדולות, בכיר הרשמים ר' אוריאל זלזניק, חיתן את בנו, מבכירי ישיבת 'וולפסון'. בחתונה השתתפו כמובן כל ראשי הישיבות, שיזדקקו לשירותיו של זלזניק. 'זופניק' קלט בעדשת מצלמתו, את כתב הישיבות שלנו, חנני ברייטקופף, מסתחבק עם הגר"י כהנמן, מראשי ישיבת פוניבז', יחד עם זלזניק. דקות ספורות לאחר מכן, הבחורים הרימו את הרשם על הכתפיים לריקוד עם בנו החתן.

את פרשן 'כיכר השבת', ישי כהן, תפס 'זופניק' בכניסה לחדר סיעת 'יהדות התורה', בשיחה עם ראשי המפלגה, משה גפני ויעקב ליצמן.

צלם 'כיכר השבת' חיים גולדברג נצפה ברכבת הקלה בירושלים בדרך לאירוע מתגלגל.

בבוקרו של יום תפסנו את איש 'כיכר השבת' משה מנס שותה במשרדי האתר את כוס הקפה שלו עם כוס זכוכית של יין. "חודש אדר, במקום יין אשתה קפה בכוס של יין", הסביר העלם הצעיר.

(צילום: איתן)

זוכרים שחשפנו פה את "טוקר בכיכר", הלהיט החדש והתרבותי שבדרך אליכם בכל מוצאי שבת? קבלו הצצה...

מאחורי הקלעים תפסנו את הצלם וכוכב הרשת שלומי כהן מתארגון לצילומים עם מלך הרדיו החרדי מנחם טוקר.

ב‏אולמי וגשל בבני ברק ראינו השבוע את אבי אבוחצירא מקורבו של שר האוצר אביגדור ליברמן ויענקי קנייבסקי נכדו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי - בשיחה קולחת, בחתונת בתו של ישראל קלרמן סגן ראש עיריית ירושלים.

(צילום: מוישי ביכלר)

בהמשך ראינו את ‏ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שהגיע לשמחת החתונה, נעמד לתמונה משותפת עם אבי הכלה.

(צילום: מוישי ביכלר)

צבי חקק, מי שהיה יד ימינו של מרן הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל, הגיע השבוע להתברך אצל 'הינוקא' - רבי שלמה יהודה.

מעמדי סיום 'הדף היומי בהלכה' של ארגון 'דרשו' שעוררו התעניינות רבה הביאו את 'זופניק' לאסוף תיעודים מעניינים מאחורי הקלעים. תחילה, תפסנו את רגעי כניסתו למעמד של האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק.

ברגע הסיום ראינו את המפיקים שניאור פליישמן, יוסי פלס ושלום וגשל יחד עם הרב שלמה רוזנשטיין מראשי 'דרשו' בריקוד סוער יחד עם האלפים.

והנה, עוד כמה: איש התקשורת ידידיה מאיר בכניסה למעמד; הצלם שלומי כהן רץ לצלם את גדולי הדור; אפרים קמיסר ובצלאל קאהן מעבירים את הקולות בשידור; חיים אילוז עורך 'כיכר השבת' ופנחס ארליך מנהל האגף לתרבות תורנית בעיריית ירושלים מאזינים בהשתוקקות לדברי תורה.

בין גדולי הדור שמיהרו להשתתף באירוע במוצאי שבת ונכנסו בכניסת VIP - ראינו את הגאון הרב יצחק אזרחי מראשי ישיבת מיר בירושלים; האדמו"ר ממודז'יץ; הרב אביגדור ברנשטיין מראשי 'דרשו' עם נשיא 'דרשו' הרב דוד הופשטטר והמקובל רבי דוד בצרי.

(רשת 'הנקודה')

את הזמרים אהרל'ה סמט, מוטי ויזל וזאנוויל וינברגר ראינו מתאמים עמדות לקראת השירה במעמד; המפיק שלום וגשל מכין את הצוות לטיסה לפריז; המוזיקאי מוישי רוט במנוחה קלה;‏ הרב מרדכי גולדמן דובר ארגון 'דרשו' יחד עם אמן הרגש מוטי שטיינמץ ומנהלו רובי בנט, אוכלים אוכל יהודי אצל 'יוסלה' בגבעת שאול בירושלים לאחר המעמד ההיסטורי.

(רשת 'הנקודה')

מאחורי הקלעים ראינו את אהרל'ה סמט באמירת "ויתן לך" כמנהגו מדי מוצאי שבת.

יממה לאחר מכן, באירוע של 'דרשו' בפריז שבצרפת ראינו את הזמר החסידי שלמה כהן מקפיץ בשירה תורנית באופן יוצא דופן את הגאון הרב יצחק אזרחי מראשי ישיבת 'מיר' בירושלים, יחד עם גדולי הרבנים וקהל האלפים. על ההפקה: שניאור פליישמן כמובן.

את מאיר גרוס המאבטח של בית מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי ואביגדור דרקסלר מנהל מערך האבטחה - ראינו מאבטחים את הגעתו של מרן שר התורה שהגיע לאירוע 'דרשו' בירושלים.

(צילום: אריה לייב אברמס)

אחרי ההתפקדות לליכוד ומסע היח"צ התקשורתי, 'זופניק' תפס את השופטת לשעבר אתי כרייף בעת שיחה עם הפרשן הבכיר ישראל כהן, לכאורה בניסיון להכיר את המגזר החרדי.

'זופניק' שיצא לביקור בעיר אשדוד תפס את יו"ר ש"ס אריה דרעי בשיחה עם השר לשעבר אריאל אטיאס, הכמעט מנכ"ל הרבנות יהודה אבידן ויו"ר ש"ס בעיר אבי אמסלם.

בשכונות צפון העיר בני ברק הנבנית בימים אלו נערך סיור מקצועי של יו"ר 'יהדות התורה' חבר הכנסת משה גפני יחד עם ראש העיר אברהם רובינשטיין, מנכ"ל החברה הכלכלית שלוימי פולק ומנכ"ל עיריית בני ברק שמוליק ליטוב.

במהלך ביקורו של 'זופניק' בכנסת ישראל, הוא תפס את ח"כ יעקב אשר, איש 'דגל התורה', בסוד שיח עם שניים מהבכירים ב'אגודת ישראל', מוטי בבצ'יק מהאגף של ליצמן ושניאור רוזן מהאגף של פרוש.

כמו כולם, גם 'זופניק' הגיע לאחל מזל טוב במסיבה המסורתית ליו"ר ש"ס אריה דרעי שחגג את יום הולדתו ה-63. 'זופניק' תהה האם בשנה הבאה המשפחה תממן גם לו חופשה בשוויץ.

ובמסיבת היום הולדת לדרעי, 'זופניק' תיעד את עזרת הנשים שם ישבו חברות הכנסת אורית סטרוק, קטי שטרית, גילה גמליאל ומיכל וולדיגר.

חבר הכנסת יואב בן צור מש"ס נצפה נוהג ברכבו כאחד האדם בסמוך למשרדי רשת החינוך 'בני יוסף'. 'זופניק' תוהה, האם המנכ"ל לשעבר הגיע להשכין שלום לאחר ההתפטרות הדרמטית של הגר"ד יוסף?

'זופניק' שיצא להפסקת סיגריה מתחת למשרדי 'כיכר השבת' הבחין בח"כ איתמר בן גביר בשיחת סוערת על לשכתו הפרלמנטרית בשמעון הצדיק.

את סגן יו"ר הכנסת, ח"כ יעקב מרגי, ראינו ממתין לנהגו, לאחר הריאיון באולפן 'כיכר השבת'.

במליאת הכנסת לכד 'זופניק' את ח"כ יעקב אשר בשיחה רגועה עם שרת התחבורה מירב מיכאלי.

את ח"כ משה ארבל תפס 'זופניק' מתפנק על סוכריה מהעמדה של ח"כ דוד ביטן.

רגע לאחר מכן הגיע ח"כ דוד ביטן לשמור על השלל המתוק במקומו במליאה.

'זופניק' הופתע לגלות את יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ מיכאל מלכיאלי, מנצל כנראה את התפטרותו של אריה דרעי מהכנסת ומקיים שיחה עם לא אחר מיו"ר ועדת הכנסת, ח"כ ניר אורבך, מ'ימינה'. 'זופניק' העביר דיווח מסודר ליו"ר.

חיים ביטון,משה אבוטבול ,משה ארבל

את ח"כ וח"כ לכד 'זופניק' מנצלים את הזמן במליאת הכנסת לעוד חידוש בספר ה'אור החיים' הקדוש. מהצד נראה ח"כ שקוע בעזרה לציבור.

ח"כ יעקב ליצמן נתפס בשיחה צפופה עם מזכירת הסיעה גברת טייבי גלבשטיין.

את לוי אדרעי, החרדי של איווט ליברמן, ראינו יוצא ממשכן הכנסת כאחד האדם. 'זופניק' תהה אם יש עוד גזירה על הקנה של שר האוצר.

שרי השיכון לשעבר, יעקב ליצמן ויואב גלנט, נצפו בשיחה במסדרונות הכנסת. 'זופניק' שאל את השניים האם בקרוב נזכה לירידה במחירי הדיור, נראה שהשניים לא סומכים על השר המכהן זאב אלקין.

יעקב מורגנבסר ומוטי בבצ'יק, היועצים של ליצמן וגפני, נתפסו בשיחת מסדרון בקומת הסיעות בכנסת.

'זופניק' שהגיע לתרום דם בעמדת מד"א בכנסת, הבחין במנכ"ל, אלי בין, שהגיע במיוחד כדי לפקח על הדיון שעסק במוקד החירום, בוועדת הבריאות.

את הרב אהרון שישא מבכירי עסקני חסידות 'תולדות אהרן' והלוביסט החרדי אליהו ארנד ראינו בסוד שיח מעמיק, לאחר שמחת שבע ברכות לבנו של איש חסד מפורסם מירושלים.

אם חשבתם שדוד חכם יזניח את מאזיניו בבוקר בשל טיסתו לארה"ב, תחשבו שוב. כשאצלו השעה לאחר חצות הלילה, הוא מתיישב ליד המקרופון לשידור תוכנית הבוקר בישראל ברדיו 'קול חי' עם בצלאל קאהן.

לא רק בשמעון הצדיק: אלון נוריאל, דוברו של ח"כ איתמר בן גביר, נתפס מנגן על פסנתר ברחובה של העיר נתניה במהלך חופשה. לדבריו, הוא יודע לנגן כמו שבנט ראש ממשלה.

(רשת 'הנקודה')

מנכ"ל 'המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים' הרב יוסף שווינגר נצפה השבוע בכותל המערבי.

את הפרשן הבכיר עמית סגל ראינו כשהוא שקוע באייפון על הכורסה בכנסת.

בשיעור אור החיים החודשי בביתו של הקבלן והיזם גבי מכלוף ראינו את עורך 'משפחה' יוסי אליטוב, דוד עמר מההסתדרות ושר הדתות לשעבר יעקב אביטן, נהנים מקולו של הזמר והפייטן משה דוויק.

(צילום: א.ס.)

את הפרשנים החרדים הבכירים, העורך יוסי אליטוב והעו"ד אבי בלום ראינו במהלך ארוחת ערב במלון וולדורף אסטוריה בירושלים.

(צילום: אבי טולדנו)

ואילו במלון 'אוריינט' בירושלים ראינו את מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר משה בר סימן טוב בפגישה.

(צילום: אבי טולדנו)

את נשיא המדינה יצחק הרצוג, עם סטייל הזקן בשל האבל על אמו, ראינו בקיפול הטלית והתפילין לאחר תפילת שחרית בבית הכנסת בשכונת 'צהלה' בתל אביב.

(צילום: אלי אליצור)

בלעדי ב'זופניק': בלשכת הנשיא יצחק הרצוג נערכה השבוע שמחת שבע ברכות לכבוד הבחור החרדי משה וייס מישיבת 'באר יעקב' והכלה סימי בקשט - בתו של הרב דב בקשט, מקורבו של הנשיא הרצוג שמלווה אותו בשנים האחרונות עוד מתקופת כהונתו בסוכנות היהודית בתפקיד. ל'זופניק' נודע כי הרצוג לא השתתף בשמחת החתונה בעקבות שנת האבל על אמו.

היועץ המשפטי לממשלה לשעבר אביחי מנדלבליט נצפה בנתב"ג עומד בתור לפרוט כסף כאחד האדם לפני טיסה.

(צילום: יהודה גרדנר)

באווירת הפורים: כוכב הרשת שוקי סלומון ממגישי התוכניות ב'כיכר השבת' נצפה השבוע נוהג על משאית מנקה רחובות בעיר התורה בני ברק.

אמן החושים החרדי מני הולנדר והקוסם החרדי שימי אילוזיני נצפו יחד בטורקיה בדרכם לכנס הקוסמים הגדול בעולם.

אמיצים! אחרי הפרסום ב'זופניק' בו נראה בצלאל קאהן, מנהל התוכניות ברדיו 'קול חי', בהפסקת סיגריה ליד הקרטונים מתחת למשרדי התחנה, עובדי ההפקה ברדיו שימי ורקר, אורי כהן, שימי ברוורמן ויצחק איזיקוביץ - שנחשפו לתמונה שחרכה את הרשת, נעמדו אף הם להפסקת סיגריה באותה פוזה.

הפרסום ב'זופניק'
החיקוי

את שדרן הרדיו אשר גרייבר, זה שערק מ'קול חי' היישר לזרועות 'קול פליי', ראינו ממתין בתור בסופר כאחד האדם בעת שערך קניות לביתו.

את פעיל הימין ברוך מרזל תפסנו בקניות במכולת בשכונת קרית משה בירושלים

(צילום: שימי רוזנברג)

ואילו הכתב הכלכלי של רדיו 'קול חי' צבי טסלר נצפה קונה פירות וירוקות לכבוד שבת קודש ב'רמי לוי' גבעת שאול בירושלים.

(צילום: ארי ט)

אפרים קמיסר, 'המאסטר של דובאי', זכה לארח השבוע בעיר הנוצצת את המלחין החסידי יוסי גרין. בצילום משותף מתחת למגדל הבורג' חליפה, הבריק גרין עם הקשר מוזיקלי לאחד משיריו.

באירוע הוקרה של ארגון 'ותן חלקנו' בנשיאות הרב חיים דוד קובלסקי שנערך באולמי 'ריי' בתל אביב ראינו את הזמר עקיבא תורג'מן מתברך מהאדמו"ר מנדבורנה; הזמרים ישי ריבו, נתן גושן, יונתן רזאל וקובי פרץ מאזינים בקשב רב לדברי התורה באירוע.

(צילום: ארי המניק)

כוכב הזמר החסידי ליפא שמלצר השיק היום דיסק חדש - 'בבליפא'; ל'זופניק' הגיע תיעוד בלעדי מאחורי הקלעים של ההקלטות לדיסק עם המעבד והמנצח יואלי דיקמן.

הזמר המזרחי חיים ישראל והפייטן יחיאל נהרי פינקו את אלופי צה"ל אותם פגשו במסעדה מקומית במיאמי, בשירת "והעיקר לא לפחד כלל" ו"יעשה שלום".

(צילום: נתי אנג'ל)

הזמר החסידי בערי וובר נצפה משתטח בתפילה על קברו של האר"י הקדוש בצפת.

(צילום: bm05041)

ואילו את המוזיקאי שרולי ברונכר תפסנו נעמד לתפילת מנחה אחרי תספורת אצל הספר רפי פנחסוב בירושלים.

את הזמר מאיר גרין ראינו סועד עם רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב הרב חיים הורביץ במסעדת רוזה במודיעין.

הזמרים יונתן רזאל ועקיבא תורג'מן חוטפים עוד שורה במסכת חגיגה, רגע לפני העלייה לבמה באירוע פרטי.

הזמר החב"די יוני שלמה שהמריא לשמח חתן וכלה בחו"ל, נצפה בנתב"ג (על רקע בית חב"ד) יחד עם המוזיקאי והזמר יונתן רזאל שטס להופעה בדרום אפריקה.

ואת מי עוד ראינו השבוע בנתב"ג? את המוזיקאים יעקב זינגבוים וישי לפידות בדרך למופע פרטי בחו"ל.

המוזיקאים ישי ריבו, אבי מילר וצבי גרינהיים‎ נפגשו השבוע לארוחת ערב יוקרתית.

את הזמר מרדכי שפירא מארצות-הברית והקלידן דוד שם טוב תפסנו מאחורי הקלעים בקליפ שיראה אור בקרוב. צפו בהצצה

(רשת 'הנקודה')

הזמר מרדכי שפירא שהגיע לישראל לקראת סדרת הופעות נצפה עם מנהלו האישי מעוז עבדי בשדה התעופה.

את הזמר אהרן רזאל ראינו כשהוא מחדש מלתחה באופנת 'מנטור' בירושלים.

(צילום: ק.מ.)

המפיק מאיר מרגלית נתפס 'מתדלק' את מקהלת 'מלכות' וזאנוויל ויינברגר בחתונה יוקרתית במודיעין.

(צילום: אריאל רבינסקי)

את כוכב הרשת סמיון גרפמן, מגיש הטלוויזיה גיא לרר, עורך 'הצינור' ‏אדם שפיר והפרשן החרדי ישראל כהן – ראינו יחד בכיכר הבימה בתל אביב, בהפגנה של אלפי אזרחים מודאגים נגד יוקר המחיה ביוזמת 'הצינור'.

עורך הדין החרדי רועי אברהם נצפה בשיחת רחוב עם הגאון רבי אברהם יהושע סולובייצ'יק ראש ישיבת 'בריסק' בירושלים.

(צילום: ש.נ.ק)

רבה של אור יהודה הגאון הרב ציון כהן מסר שיחת חיזוק לאסירים באחד מבתי הכלא בארץ - באמצעות ה'זום'.

ברחובות אור יהודה ראינו את העסקן הרפואי הרב ראובן גשייד יו"ר 'רחשי לב' בשיחה ערה עם העסקן החב"די דודי פרקש מניו יורק.

(צילום: שמילי קרויזר)

היועץ הרפואי הרב שמעון רגובי יו"ר ארגון 'מזור' טס השבוע לביקור בקהילה היהודית ב'מקסיקו סיטי' שם מסר הרצאות בענייני הלכה ורפואה, ונפגש עם ראשי הקהילה ביניהם רבה הראשי של מקסיקו הגאון רבי שלמה טוויל.

בהמשך הביקור ב'מקסיקו סיטי' ראינו את הרב רגובי מתפלל ערבית במניין מאולתר בסופר מקומי.

באירוע הוקרה של הארגון 'בלב אחד' ראינו את המיליונר נאום כהן מדובאי – שתרם 800 אלף שקל באירוע, ביחד עם המנכ"ל דוד וויטמן.

(צילום: קובי הר צבי)

את רבי דוד צבי רוזנבוים, הלוא הוא "האדמו"ר ממעזיבוז'", ראינו בשירי רגש בחתונת איש העסקים יהודה הלפרין שנערכה במלון 'מצודת דוד' בירושלים, חתונה שעוררה דרמה משפחתית. 'זופניק' ב"ה לא הוזמן ולכן לא הגיע.

‏הקונדיטור יהושע כץ התברך אצל ראש הישיבה הגאון הרב גרשון אדלשטיין, לרגל שמחת החלאק'ה לבנו.

שידוך השנה בעולם התיירות: בנו של יועץ התיירות החרדי ומנהל 'חו"ל מהודר' דודי רובינשטיין התארס בשעה טובה עם בתו של אברימי פלדמן מנכ"ל 'ביג בן טורס'. את ה'לחיים' הם ערכו אצל האדמו"ר מסדיגורא.

ברכת מזל טוב למוזיקאי לייבלה ליפסקר לרגל אירוסי בתו חנה.

(צילום: יוני צור)

איש העסקים חילי סורוצקין והשחקן מיכאל אלוני נצפו מתחזקים בשיעור תורה אצל הרב נחום גרליצקי משלוחי חב"ד במרכז תל אביב.

כוכב הרשת יותם זמרי נצפה בצומת רחוב רבי עקיבא בעיר התורה והחסידות בבני ברק ממתין לרמזור ירוק כאחד האדם.

את כוכב הרשת מאור גמליאל תפסנו בעת קבלת ברכה מהרב שמואל ביסטריצקי, מרבני סביון, בסיום אירוע מקומי.

השחקן יהודה לוי, המקורב לדת ולמסורת היהודית, הגיע השבוע לסיור מיוחד בעיר הקודש ירושלים יחד עם חברו הטוב רב הסלבס מרדכי חסידים.

את הזמר הישראלי איתי לוי ראינו מתברך ממזכה הרבים הרב אבידן סנדרוסי.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

צילמתם תמונה מעניינת? הסרטתם מישהו מוכר בפוזה 'וואו'ית?
יש לכם סיפור טוב? שמעתם רכילות לוהטת אבל בלי לשון הרע?
'זופניק' מחכה לכם - לחצו כאן בכל עת ושלחו אלינו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר