"אסון הומניטרי" | צפו

הרב מאודסה זעק: "תצילו, יש פה ילדים רעבים"

במהלך דיון שהתקיים היום בוועדת החוקה בכנסת, הסביר הרב אברהם וולף, רב באודסה, כי הם זקוקים לעזרה דחופה; "הולך להתרחש פה אסון הומניטרי, תצילו את הילדים" • צפו (כנסת)

הרב אברהם וולף (צילום: ערוץ כנסת)

הרב אברהם וולף, שליח חב"ד באודסה שבאוקראינה, עלה היום (שני) בשיחת זום לדיון שנערך בוועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת.

בדיון השתתפה גם שרת הקליטה פנינה תמנו שאטה, הרב אמר: "המצב באוקראינה גרוע מאוד, יש ערים יותר ויש פחות. יש את קייב וחרקיב שתחת אש ומוקפות בצבא רוסי ושלוחי חב"ד נמצאים שם במקלטים מיום שישי".

"יש כמה דברים שאפשר לפתור אותם אם לא יטפלו בהם כרגע. יש דברים שאפילו לא עולה כסף. כמו מה שקורה במולדובה. צריך להביא מטוסים מהארץ ולהביא אותם לארץ לפני שיהיה אסון הומניטרי".

"עוד דבר חשוב", הוסיף הרב, "אנחנו ב"ה התארגנו מראש פה באודסה. אך בשאר אוקראינה, כולם עומדים פה לפני מחסור של אוכל, גם בתי המרקחת שפתוחים עכשיו - ריקים ממוצרים".

הרב הוסיף וסיפר, "הולך להתרחש פה אסון הומניטרי, אני רואה את זה עכשיו. אם היום רבני חב"ד בכל הערים יקבלו כסף ותקציבים, לא מחר ומחרתיים, שכבר לא יהיה אוכל, נוכל לקנות אוכל".

"עכשיו זה הזמן, לא צריך להמתין שהמצב יהיה יותר קשה, יש פה ילדים קטנים שירעבו ללחם אם לא נתעורר בזמן". שרת הקליטה פנתה לרב ואמרה לו: "אנחנו מבינים אתכם ומחזיקים לכם ידיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר