אחרי המעצר

העדה החרדית: אין פיקוח על חנויות הסלולר

"על ההורים והמחנכים לתת את לבם כי רבה המכשלה ובנקל אפשר ליפול ח"ו בכלים מכלים שונים", מזהירים בבד"ץ העדה החרדית בעקבות מעצרו של המפקח על ידי המשטרה (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: Yonathan Sindel/Flash90)

מספר שעות לאחר שהוארך מעצרו של המפקח על חנויות הסלולר שנעצר בשעות הבוקר בחשד לסחיטה באיומים, יוצאים בבית הדין של העדה החרדית באזהרה מיוחדת לכלל הציבור בנושא הפיקוח על חנויות הסלולר.

תחת הכותרת אזהרה להורים ומחנכים כותבים רבני בית הדין כי "אחרי שהשלטונות עצרו את המפקח על חנויות הסלולר, והאריכו היום את מעצרו למשך שבוע, אין כרגע פיקוח על חנויות הסלולר בעיר הקודש ירושלים, ועל ההורים והמחנכים לתת את לבם כי רבה המכשלה ובנקל אפשר ליפול ח"ו בכלים מכלים שונים".

השופט אלעד לנג, שהחליט מוקדם יותר על הארכת מעצרו, אמר במהלך הדיון: "במספר רב של הזדמנויות סחט המשיב באיומים בעלי חנויות סלולר תוך שהציע להם לשלם לו כספים כדי לקבל כשרות. על פי החשד בעלי חנויות שלא שילמו זכו להתקפות".

עורכי הדין שלמה חדד ואיתי כהן ממשרד כהן חדד ושות' מסרו: "מדובר בהארכת מעצר ראשונה. מרשנו מסר גרסה סדורה במשטרה ולפיה דחה את את כל המיוחס לו. המשטרה מנסה בכל דרך אפשרית ליחס לו דברים שלא ביצע מעולם והדברים יתבהרו בהמשך ההליך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר