רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: המיליונר שתרם מיליון שקל לטיפול רפואי; האסיר שעלה לשידור מהכלא; הארוחה של ביבי; השי שקיבל שוואקי; האחדות בזק"א; הלהיט האחרון של ארליך; הקליפים של שוקי סלומון וגד אלבז שבדרך; מני הולנדר בולע מחט; הקלידן שהתארס וחמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': מיליונר חרדי מחו"ל נרתם לאחרונה למען בת משפחתו של דמות חרדית מוכרת, ותרם כמיליון שקל עבור טיפול רפואי שהציל את חייה.

חשיפת 'זופניק': אסיר חרדי באחד מבתי הכלא בישראל עלה לאחרונה לשידור בתוכנית מוזיקה פופולרית, באחת מתחנות הרדיו החרדיות, וסיפר כמה המוזיקה היהודית מחזקת אותו בתקופה הקשה בכלא. הריאיון של האסיר החרדי עורר סערה בתוך כותלי הכלא, ועורך דינו של האסיר נאלץ להתערב ולהשתיק את הסיפור ובכך מנע ענישה חמורה.

ובלכתך בדרך: רבה הראשי של מגדל העמק וחבר מועצת הרבנית הראשית הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן ועוזרו יוסי רואש, נצפו השבוע בטיסה ישירה לעצרת התעוררות שערך הרב הראשי של אילת, הרב יוסף הכט, לרגל השלושים לפטירת בנו אברהם יהשוע ז"ל.

את גדולי העשירים והמיליונרים מהקהילה החלבית בניו יורק, ראינו בשיעור תורה שבועי אצל הרב מאיר ידיד הלוי, רבה של קהילת 'שערי ציון' בניו יורק.

ואילו את המיליונר הדתי ג'ימי קזרי מפלטבוש, ראינו בלימוד תורה בבוקר, בבית הכנסת 'יד יוסף' של הרב דוד עוזרי בניו יורק.

במהלך ארוחת צהריים מפנקת שחתמה סיור בהר הרצל ראה 'זופניק' את הרב רפי מנת, רבה של 'אסם', מפנק את עורך 'כיכר השבת' חיים אילוז והפרשן ישי כהן, ב'לחיים' על כוס יין של ירדן.

(צילום: יעקב כהן)

פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן נצפה השבוע בהתייעצות עם הצדיק הרב אורי זהר, בביתו הצנוע בירושלים

בלי טראנסים: העיתונאי ישי כהן והמחנך הרב מוטקה בלוי נצפו ברגע של שיח במהלך סיור בהר הרצל.

את אורי זכי, יושב ראש הנהלת מרצ ויושב ראש מרכז הרצל ובעלה של השרה תמר זנדברג ממרצ, תפס 'זופניק' בתפילת מנחה בהר הרצל. 'זופניק' כאן כדי להזכיר שזכי מקפיד מידי בוקר להניח תפילין ולהתפלל תפילת שחרית.

את העורך המוזיקלי של 'כיכר השבת', נתנאל לייפר, תפסנו בשיחה עם הזמר והיוצר אוריה הרוש, רגע לאחר הריאיון בתוכנית 'המבקר'.

במשכן הכנסת ראינו את ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה כיום בנימין נתניהו, בכתיבת אותיות בספר תורה לעילוי נשמת שי מלכא - אחיו של שלומי מלכא, מנהל הפיקוח העירוני בעיר בני ברק.

(צילום: שושי שטוב)

'זופניק', שכידוע מקפיד על הפסקת סיגריה במרפסת מזנון הח"כים בכנסת, תפס את ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, מתענג על ארוחת צהריים בשמש הירושלמית.

באותה מרפסת ראינו את חבר הכנסת יעקב אשר מ'דגל התורה' מעיין במגזין ליכוד News. 'זופניק' מחכה לתמונה כזו עם 'יתד'.

את יו"ר המחלקה לקשרי קהילות בהסתדרות, ינקי דרעי, ראינו מקבל ברכתו של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף.

במהלך דינר יוקרתי לישיבת 'מיר' שנערך השבוע בפריז ראינו את המעבד והמנצח יואלי דיקמן בסוד שיח עם נגיד עולם התורה יוסי שטרן ורעייתו.

הנהלת ישיבת 'מיר' העניקה שי יוקרתי לזמר יעקב שוואקי שהופיע בדינר המדובר - תיק טלית תפילין יוקרתי עם השם שלו רקום על זה.

אחדות בזק"א: מנכ"ל זק"א תל אביב צבי חסיד ומפקד זק"א ירושלים בנצי אוירינג נצפו בשולחן אחד בחתונת משה חמד מבכירי זק"א ירושלים.

בהמשך החתונה ראינו את הצלם המוכשר שלנו, חיים גולדברג, והעיתונאי לירן תמרי מ'ידיעות ירושלים', בתמונה משותפת עם החתן הטרי.

את יועץ התיירות דודי רובינשטיין פגש 'זופניק' מאכיל פילים ומלטף כלבי ים בדרום אפריקה. ל'זופניק' נודע כי דודי מכין שם את היעד לאלפי המטיילים המהודרים.

חסדי השם: אשת העסקים החרדית יעל פלזנשטיין מברוקלין עברה השבוע תאונת דרכים בסמוך לביתה וניצלה בנס. "השם עשה איתי נס גדול, עפתי באוויר, הכריות אוויר יצאו מהמקום, כל הרכב הוציא עשן. זה היה ממש מפחיד", סיפרה ל'זופניק'.

את הרב יהודה דרעי, רבה של באר שבע וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל, ראינו משוחח בנייד במהלך נסיעה ברחובות ירושלים. כיאה למעמדו, הרב ישב מאחורה בעוד הנהג מפלס את הדרך בין הפקקים.

(צילום: אריאל אפללו)

הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו נצפה בריקוד סוער בחתונת בנו של העסקן החב"די לוי אדרעי שנערכה בכפר חב"ד. אדרעי ידוע כמקורבו של שר האוצר אביגדור ליברמן.

בהמשך ראינו את הפרשן מני גירא-שורץ ועורך 'מרכז העניינים' שניאור ובר מאחלים מזל טוב לאב החתן הנרגש.

השגריר החרדי יואל ליאון וצוות משרד החוץ נצפה בהבדלה בגבול מולדובה, ‎לשם הגיעו בכדי לסייע לישראלים שברחו מהקרבות בין אוקראינה לרוסיה. חדי עין ישימו לב כי רכב הסקודה של השגריר נושא את המספר החב"די הקדוש – 770.

(צילום: משרד החוץ)

בחתונת בתו הראשונה של משה מונטג, מנכ"ל 'הגמ"ח המרכזי', שנערכה באולמי 'אמרלד' בבית שמש - ראינו את יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני, ח"כ אורי מקלב מ'דגל התורה' ובכיר ש"ס לשעבר אריאל אטיאס, בשיחה פוליטית אודות המצב בממשלה; פרקליט הצמרת עורך הדין עמית חדד בשיחת טלפון חשובה; איש התקשורת בצלאל קאהן מרדיו 'קול חי' מאחל מזל טוב; ובכירי 'דגל התורה' בריקוד סוער עם אב הכלה.

מחוץ לאולם ראינו את ראש רשת הכוללים 'יששכר באוהלך', הרב אלחנן ויסבורד תופס שיחה עם ח"כ אורי מקלב. 'זופניק' מעריך שהשניים דיברו בלימוד.

לאחר שפרסם כי הוא זקוק לחיבוק בשל משהו שאיבד, נצפה כתב התחקירים של 'כאן 11' אוריה אלקיים כשהוא שמח ועולץ במתחם התחנה הראשונה לצד חברו הוותיק יועץ התקשורת אבי בלומנטל.

בגן אירועים יוקרתי בפתח תקווה התחתן זמר החתונות מוישי וולס עם בתו של עורך הדין רוני פאלוך; במעמד החופה ראינו את האדמו"ר מנדבורנה מכובד בסידור חופה וקידושין; הגאון הרב יוסף אפרתי מרבני 'דגל התורה' כובד בקריאת הכתובה; הרב הראשי לשעבר הגאון הרב ישראל מאיר לאו נכנס לאולם בחיוך רחב עם אב הכלה; ורב הכותל והמקומות הקדושים הגאון הרב שמאול רבינוביץ נצפה סועד את לבו.

רגע לפני עליית מחירי הדלק ראינו את ישעי'ה (שייקה) קרליץ מתדלק את רכבו תוך כדי שיחת טלפון.

לקראת שיתוף פעולה בעולם העסקים? כוכב הרשת החרדי שוקי סלומון והפרשן הבכיר יעקב ברדוגו נפגשו בביתו של הנגיד אשר קוגלר ברמת גן.

עו"ד החרדי יאיר אקשטיין, יועצו המשפטי של ראש העיר ירושלים משה ליאון, נצפה בסוד שיח עם היועץ המשפטי לממשלה בדימוס עו"ד אביחי מנדלבליט, בטקס האזכרה שנערך בבית המשפט העליון לציון יום ה-30 לשופטת מרים נאור שעמדה בראש הוועדה לאסון מירון.

בכירי הממשל בקזחסטן הגיעו בשליחות נשיא המדינה טוקאייב להזמין את הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף לקונגרס מנהיגי הדתות בהשתתפות האפיפיור מרומא, הפטריארך של מוסקבה ומנהיגים מכל מדינות ערב. אל בכיר הממשל התלווה איש התקשורת שלמה קוק, היועץ לענייני יהדות התפוצות ועורך עיתון 'בקהילה'.

(צילום: שגרירות קזחסטן בישראל)

מאחורי הקלעים של מעמד השלושים לפטירת אסתר פולארד ע"ה, ראינו את איש התקשורת ידידיה מאיר בחזרות אחרונות, רגע לפני שעלה להנחות את המעמד.

(צילום: יוסי)

לאחר שבת באוהל הרבי מחב"ד, פגש איש היח"צ חזקי שכטר את העיתונאי יעקב אמסלם בשדה התעופה JFK בניו יורק בדרך לישראל.

במלון וולדורף אסטוריה הירושלמי ראינו את גדול הזמר החסיד אברהם פריד, שבא לביקור קצר בארץ.

בהמשך, ראינו את אברהם פריד מפזז בשירי פורים במסגרת ההופעה עם הזמר רמי קלינשטיין, רגע לפני שריקות ה'בוז' לשרה איילת שקד.

מאחורי הקלעים במופע, ראינו את אברהם פריד וילד הפלא חיים ציפל בשיחה מוזיקלית. חדי העין ישימו לב לקופת הצדקה המפורסמת בידו של פריד.

מי ששדרג ברצינות את תחום סרטוני השירה הוא עורך מגזין 'משפחה' העיתונאי אריה ארליך, שבלהיט האחרון נצפה בדואט מיוחד עם הזמר החסידי שמילי אונגר ללהיט 'ירא שמים' מתוך אלבום 'מדרגות' של אונגר.

(צילום: איציק רויטמן)

תיעוד בלעדי ב'זופניק': מאחורי הקלעים מצילומי קליפ הפורים של הזמר שוקי סלומון, בהפקה פורימית נוצצת עם עשרות ניצבים ורקדנים. ל'זופניק' נודע כי הצילומים החלו במוצאי שבת האחרון ברחובות שכונת רמת שלמה בירושלים - בפעילותו של איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה מול משטרת ישראל ועיריית ירושלים הונפק אישור מיוחד לסגירת מספר רחובות בשכונה; לאחר חצות המשיכו הצילומים בביתו של גביר ידוע מירושלים שם נערכה סצנת משתה הפורים; סצנת צילום אחרת היתה באחד ממרתפי היין. בשיר שיראה אור בשבוע הבא, מארח סלומון את הזמר אריק דביר.

מאחורי הקלעים בחזרות לאירוע 'דרשו' בארצות הברית, ראינו מניין תפילת מנחה בהשתתפות המוזיקאים: מונה רוזנבלום, מוטי שטיינמץ, פנחס ביכלר, נפתלי קמפה, מוישי רוט, רובי בנט, אייזיק האניג ויואלי הורביץ ממקהלת 'שירה'.

(צילום: יענקי בש)

את צמרת 'דרשו' ראינו בישיבת הפקה עם הרב שלמה רוזנשטיין וצוות פליישמן-פלס לקראת המעמד הענק הערב בניו ג'רזי.

בלונג איילנד שבניו יורק התקיים השבוע אירוע קונצרט של ארגון 'מקור' בסימן 60 שנה למוזיקה החסידית, בהשתתפות המוזיקאים: מרדכי בן דוד, בני פרידמן, אלי מרקוס, יוסי גרין, ירחמיאל ביגון, אורי דווידי, ברוך לוין, אברהם פריד, אייבי רוטנברג, ברוך חייט (צ'ייט), מקהלת 'פרחי מיאמי' ועוד... - 'זופניק' קיבל הצצה מיוחדת לחזרות מאחורי הקלעים.

(צילום: Credit: Shmuel)

היוצר והזמר נפתלי קמפה המריא יחד עם המוזיקאי והנגן שמואל יפת ליבשת אפריקה למופע מיוחד במדינת קניה.

(רשת הנקודה)

את הזמר יניב בן משיח והנגיד גרשון חיטמן ראינו מאזינים בקשב רב לדברי התורה בשיעורו השבועי של הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף.

בנו של המעבד המוזיקלי ובעל התזמורת עמי כהן בהנחת תפילין ראשונה לרגל בר המצווה בבית מדרשו של הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון הרב שלמה משה עמאר.

הזמר גד אלבז הגיע בימים האחרונים לביקור בזק בישראל, וצילם קליפ מושקע במיוחד בירושלים לקראת חג הפורים • קבלו הצצה מרהיבה אל מאחורי הקלעים...

(צילום והפקה: שלומי כהן)

החברותא המוזיקלית: בכל יום הזמר אברומי ווינברג והקלידן ובעל התזמורת שמשון דניאל לומדים חברותא. לכבוד ראש חודש אדר הם פתחו בשירה, אחרי הלימוד.

(רשת הנקודה)

בחתונה יוקרתית במיאמי, ראינו את הזמר והיוצר ישי לפידות מסדר את הווסט של הנגן גרשון פריישטט.

משעשע: במהלך חתונה יוקרתית, הוריד הזמר אריק דביר את הכובעים החסידיים מקודקודי חברי מקהלת 'מלכות' וחבש אותם לנגני התזמורת ולזמר לשלומי גרטנר שהגיע במיוחד מלונדון.

(צילום: איציק שילדו)

המעבד בני לאופר והמלחין הרשי ויינברגר נצפו בביצוע משותף על הפסנתר לשיר 'ירא שמים'.

(צילום: אלי לב)

את הראפר החסידי ניסים בלאק תפסנו באמצע להקפיץ את החוגגים בחתונה חרדית שנערכה בבני ברק.

(צילום: משה א.)

בחתונת הדיג'יי החסידי יהודה קסטל שנערכה בירושלים הראפר החסידי ניסים בלאק חשף חלק משיר חדש שלו שיראה אור בקרוב.

הזמר והיוצר יונתן רזאל ואשתו נצפו סועדים ב'לחם בשר' בנמל תל אביב.

הזמר איציק אורלב נצפה לומד הדף היומי בדרך לשמח חתן וכלה בחו"ל.

הזמר קובי ברומר תיעד את חברו הטוב אמן החושים החרדי מני הולנדר בולע מחט במהלך מדידת בגדים.

הראפר החסידי חיים שלמה מאייעס עסק השבוע בצילומים לקליפ חדש ב'נייניש בר' בפתח תקווה, בהשתתפות ניצבים חסידים.

(צילום: מאיר דהאן)

הזמר אוהד מושקוביץ שחיתן השבוע את בנו אייל עם הכלה מיכל חאווי - ביצע את הלהיט 'ברכת הבנים' לקול תשואות בני המשפחה והקרובים. את הביצוע המקורי של השיר, באלבומו השלישי, שר אוהד יחד עם בנו אייל החתן בהיותו ילד צעיר - ובחתונה נסגר המעגל המרגש.

על הבמה בחתונה ראינו את המוזיקאים יונתן רזאל ואהרל'ה נחשוני מלהטטים על הקלידים במרץ רב.

הפייטן משה חבושה נצפה בקניית פירות וירקות בסמטאות ירושלים לכבוד שבת קודש.

(צילום: יוסי)

את המוזיקאים פיני איינהורן, שמחה אברמצ'יק ויהודה אהרוני תפסנו בארוחת ערב בשוק 'מחנה יהודה' בירושלים.

(צילום: מני ליבמן)

‏את הזמר והיוצר ישי ריבו ראינו בשירת 'משנכנס אדר' באירוע של עמותת 'עזרה למרפא' שבראשות היועץ הרפואי הרב אלימלך פירר.

(צילום והפקה: חיים גיטלר)

הרב אלימלך פירר נצפה בסוד שיח עם הרב רפאל וואלף שחיתן את נכדו השבוע באולמי 'היכלי מלכות' בבני ברק.

(‏צילום: יענקי ראקוב)

ביציאה מהכותל המערבי ראינו את ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין כשהוא לאחר תפילה בשריד בית מקדשנו.

את היועץ הרפואי של האדמו"ר מגור, יעקב שקול, ראינו בסיור מקצועי עם בכירי הרופאים בבית החולים 'מעייני הישועה'.

היועץ הרפואי הרב שמעון רגובי יו"ר ארגון 'מזור' ערך השבוע סיור בבית החולים 'הדסה' ונפגש עם בכירי הרופאים בהם: ד"ר עמית קורח, מנהל השירות לניתוחי אבי העורקים בחזה.

כוכב הרשת יחזקאל הלפרין והפקח של גדולי ישראל אדיר מעטו מתברכים מפי מזכה הרבים הגאון הרב יגאל כהן לאחר שיעורו השבועי השבוע.

ואילו את מזכה הרבים הגאון הרב ליאור גלזר נתפסנו תפילה בציונו של 'הבאבא סאלי' בנתיבות.

(צילום: יונתן לב)

האדמו"ר רבי שלמה בוסו נכדו של 'הבבא סאלי' והאדמו"ר מקרעטשניף סיגעט ארצות הברית נצפו יחד באירוע סיום מסכת בשכונת 'עזרת תורה' בירושלים.

המפיק גדי ויטמן נצפה משמש בקודש את הרה"ח רבי יצחק דוד אלתר בן ה'פני מנחם', במהלך שמחת חופה שנערכה באולמי 'כתר הרימון'.

פינת הנוסטלגיה של 'זופניק': לפני ‏שלושים שנה הרב יצחק בוקצ'ין שימש כנהגו של האדמו"ר מנדבורנה זצ"ל, השבוע ראינו את הבן, המפיק ודובר זק"א, מוטי בוקצ'ין, נוהג לאדמו"ר המכהן.

(צילום: שוקי ונפתלי לרר)

פינת הנוסטלגיה 2: מרדכי חסידים, רב הסלבס כיום, לפני 30 שנה, מלווה את רבו הצדיק רבי יהודה מועלם זצ"ל מראשי ישיבת 'פורת יוסף', בהרי טבריה, בירידה לקברו של התנא הקדוש רבי חייא.

מוטי זורגר, יו"ר ארגון 'השומרים' באשדוד, נצפה בכניסה לפגישה חשובה בתחנת משטרת אשדוד.

את שמואל קורייב, איש המדיה ועורך הסרטונים של מזכה הרבים הגאון הרב יגאל כהן, ראינו בתפקיד שליח ציבור בתפילת ערבית באישון לילה בסניף 'אושר עד' בפתח תקווה.

(צילום: משה עדאני)

'זופניק' שמח בשמחת הברית לבנו של המוזיקאי והמעבד עדי נתנאלי, ויקרא שמו בישראל: נועם.

(צילום: רפאל ברודו)

בשמחת אירוסי בנו של הרב ישראל ביטון רב קהילת 'אור החיים' במגדל העמק - ראינו את אב החתן יחד עם ראש ישיבת 'חברון' הגאון הרב דוד כהן ויו"ר ש"ס אריה דרעי.

ברכת מזל טוב לקלידן החסידי מוטי כהן לרגל אירוסיו עם שרה קטורזה.

(צילום: שלומי ליבוביץ)

ענבי הגפן בענבי הגפן: עידו לפידות, בנו של הזמר והיוצר ישי לפידות - התארס השבוע בשעה טובה ומוצלחת עם נועה ברדה.

הזמר מאור אדרי ובנו זכו והתברכו אצל מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי.

(צילום: משה עדני)

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

צילמתם תמונה מעניינת? הסרטתם מישהו מוכר בפוזה 'וואו'ית?
יש לכם סיפור טוב? שמעתם רכילות לוהטת אבל בלי לשון הרע?
'זופניק' מחכה לכם - לחצו כאן בכל עת ושלחו אלינו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר