רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: התקרית הדיפלומטית בטיסת הרב לאו; חשבון האינסטגרם שנעלם; הריקוד של ליפא בשלג; הצרחה של הרב פנגר; הריקוד של הגרש"ב; מי לא "מורנו ורבנו"?; השפרצת מים על מלך זילברשלג; הבשורה של מרדכי בן דוד; החלום של גילה גמליאל וההגשמה ב'אולפן כיכר' וחמש הכתבות הנצפות של השבוע ב'כיכר השבת' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': כמעט תקרית דיפלומטית. ביום רביעי בערב עלה הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו לטיסה ישירה למולדובה בכדי לבקר ולחזק את הפליטים במחנות. דקות לפני ההמראה הודיע הקברניט כי מולדובה לא מאשרת את הנחיתה וכל הנוסעים הורדו מהמטוס. אך בכירים בישראל התערבו ולאחר כמחצית השעה הנוסעים, ובניהם הרב הראשי, עלו בחזרה למטוס.

חשיפת 'זופניק': כוכב רשת חרדי מוכר סגר השבוע במפתיע את חשבון האינסטגרם הפופולרי והנוצץ שלו שמנה כמה אלפי עוקבים וזכה לחשיפה גדולה. ל'זופניק' נודע כי הכוכב החליט להתנתק מהרשתות החברתיות ולהתחזק. ממנו יראו וילמדו כולם.

טוב, כזה עוד לא ראיתם! ‏במהלך ראיון זום של כוכב הזמר החסידי ליפא שמלצר למגזין התרבות 'טוקר בכיכר' של מנחם טוקר ב'כיכר השבת' - שמלצר שהמציא את טרנד 'ומניח בקדושה', נתן ביצוע מרהיב ומיוחד על השלג מחוץ לביתו במונסי המושלגת. עוד בריאיון שישודר בקרוב – הצצה בלעדית לביתו של הזמר.

תאחזו רגע ראש עם 'זופניק': האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא 'הבבא ברוך', שהוא בנו של הבבא סאלי, שימש כסנדק בברית בו הוא הסבא רבא לנכד משותף לבנו האדמו"ר רבי משה אבוחצירא והאדמו"ר רבי ישועה ורחמים אבוחצירא – בנו הצעיר של הבבא מאיר, בנו בכורו של הבבא סאלי, כך שהרך הנולד הוא פעם אחת נין של הבבא סאלי, ופעם אחת בן נין. בברכות כובד הגאון רבי יחיאל אבוחצירא רב העיר רמלה, המוהל היה רבי ישראל דוד אבוחצירא בנו הבכור של רבי משה.

השבוע נרשמה פיסת היסטוריה כאשר משפחת הרבנים הראשיים, הרבנים הגאונים לבית לאו - תרמו לקמפיין לטובת מוסדותיו של האדמו"ר מקאז'ניץ.

בצל הלחימה בין אוקראינה לרוסיה: הגאון רבי בערל לאזאר רבה של רוסיה, הגיע השבוע לתפילה בכותל המערבי.

במהלך חתונת בנו של מזכה הרבים הרב יצחק פנגר, שנערכה באולמי 'גן הדסים' במודיעין עילית - ראינו את אב החתן שואג בשירת: "תעיתי כשה אובד" ומרעיד את האולם והחוגגים.

(צילום: יהודה אהרוני)

בהמשך החתונה ראינו את ‏הזמר והיוצר אביתר בנאי מרוגש במעמד החופה; מנכ"ל רדיו 'קול חי' אבי רוזן מאחל מזל טוב לאב החתן שמגיש תוכנית ברדיו; והצלם איתמר קירשבוים מתברך ממזכה הרבים הגאון רבי יגאל כהן.

איש הכשרות ורבה של 'אסם' הרב רפי מנת, חיתן השבוע את בנו אפרים באולמי 'כתר הרימון' - במהלך החתונה ראינו את האב ובנו החתן בדואט מרגש; וגם ריקוד סוער של החתן עם ראש ישיבת 'עטרת שלמה' הגאון רבי שלום בער סורוצקין היה שם. אל תפספסו...

(צילום: איציק אלדד)

במהלך ביקורו הרשמי של הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו במולדובה כאורחו של רבה הראשי של המדינה הרב פנחס זלצמן, נצפה איש היח"צ חזקי שכטר משוחח עם הרבנים.

בשדה התעופה, ראינו את הפרשן ישי כהן שליח 'כיכר השבת' למולדובה, מראיין את דובי מייזל סמנכ"ל ארגון 'איחוד הצלה' על רקע מטוס החילוץ שמעלה את הפליטים לארץ.

באוהל הפליטים סמוך לגבול אוקראינה מולדובה תפס 'זופניק' את שליח 'כיכר השבת' ישי כהן בעליית כהן במניין שאורגן במיוחד לרב הראשי הגאון רבי דוד לאו.

רגע לפני הטיסה חזור תפסנו את הרב הראשי בהמתנה בשדה התעופה מעביר שיעור בדף היומי לעו"ד שימי גרוס ולישי כהן.

מחוץ לשדה התעופה תפסנו את יועצו הקרוב של הרב הראשי, אבי סוויסה עם חזקי שכטר, בהכנות אחרונות לקראת ההמראה חזרה ארצה.

בנתב"ג תפס 'זופניק' את המזכיר הצבאי של נשיא המדינה והעיתונאית דנה וייס לאחר הנחיתה מהביקור ההיסטורי בטורקיה.

יממה לפני סערת סגירת ציון הרשב"י תפסנו את מנכ"ל המקומות הקדושים יוסי שווינגר בשיחה עם מפקד המחוז הצפוני שמעון לביא.

בשמחת שבע ברכות לבן הגאון הרב זמיר כהן, הוזמן זקן מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני לשאת דברים ע"י מקורבם של גדולי ישראל הרב יהודה חזן שקידם אותו בתואר: "מורנו ורבנו". הרב בעדני הגיב: "אני לא מורנו ורבנו, זו המצאה".

בהמשך ראינו את איש התקשורת יקי אדמקר מ'וואלה' והצלם האגדי יעקב כהן, מתברכים במאור פנים מאב החתן - ל'זופניק' נודע כי כהן התחדש כמה שעות קודם לכן במצלמה יוקרתית וחדשה.

רגע לפני צילום תכנית פורים קורעת במיוחד ב'אולפן כיכר', תפסנו מאחורי הקלעים את קובי סלע ודודי איינהורן מעבירים שידור יחד.

בהמשך, דודי איינהורן תיעד את איש היח"צ קובי סלע מפנק את המשתתפים בפיצה 'דומינוס' מלאת שוקולד. יאמיק.

במהלך הפגנת 'הפלג הירושלמי' השבוע בירושלים כנגד מעצר עריק מצה"ל - ראינו את צלם 'כיכר השבת' חיים גולדברג וכתב הדתות של 'כאן 11' עקיבא וייס, מחליפים דיווחים וחוויות.

(צילום: אריה לייב אברהמס)

רגע לפני שהמכת"ז נכנס לפעולה בהפגנת 'הפלג', תפסנו את חיים גולדברג מעביר עדכונים למערכת.

מהארכיון: כחודש לפני שפרצה המלחמה בין רוסיה לאוקראינה, איש 'כיכר השבת' שלנו איציק אוחנה נצפה בתפילה בציון 'בעל התניא' בעיירה האדיטש שבאוקראינה.

ואם תהיתם איך מלך זילברשלג, התקבל ככוכב החדש של 'ערוץ 12'? עם כוס מים לפנים! צפו בתיעוד הכשר שהשיג 'זופניק'...

(צילום: איתמר מינמר)

בגמר ועידת 'האקתון' למיזמים חברתיים של עיריית בית שמש צוות השופטים כלל את הפרשן החרדי ישראל כהן, עומר ינקלביץ, מרים פרץ ואביגדור קהלני; 'זופניק' שהתארח מאחורי הקלעים זיהה שיתוף פעולה נדיר בין כהן וינלקביץ שהוביל להעצמת הזוכים החרדים.

משעשע: הצלם החרדי שלומי כהן חזר בשעת לילה מאוחרת מאירוע וברמזור רכב התנגש בו מאחורה. איך הוא הגיב? אתם חייבים לראות...

אמן החושים החרדי מני הולנדר מדהים בקריאת מחשבות את הגבאי המיתולוגי של בית הכנסת איצקוביץ' יצחק שיינין, ביריד היין של בני ברק 'שוקא דחמרא'.

בהמשך היריד, ראינו את עורך עיתון 'בקהילה' שלמה קוק בלחיים עם מפיק יריד היין המדובר מוטי בוקצ'ין.

(צילום: מנדי הכטמן)

את שמעון ברייטקופף, יועצו של ראש עיריית ירושלים ומהאנשים החזקים בגיזרה, ראינו בסיור מקצועי בכותל המערבי.

ואילו את הבוס שלו, ‏משה ליאון, ראש עיריית ירושלים, ראינו בסוד שיח עם הגאון רבי יצחק אזרחי מראשי ישיבת 'מיר', ביציאה מחתונת בתו של ראש הישיבה הגאון הרב אליעזר יהודה פינקל.

(צילום: st)

בתוך האולם ראינו את יו"ר 'יהדות התורה' חבר הכנסת משה גפני מתקבל באהדה רבה במעגל הריקודים, על ידי אב הכלה הגרא"י פינקל ותלמידי הישיבה.

מוקדם יותר באותו היום ראינו את משה גפני וחברו לסיעה אורי מקלב בתפילת מנחה בכובד ראש בכנסת.

(צילום: פיני רבי)

בין דיון לדיון חבר הכנסת יעקב אשר מ'דגל התורה' נצפה בהפסקת סיגריה במרפסת של הכנסת.

(צילום: פיני רבי)

ואילו חבר הכנסת יואב בן צור מש"ס נצפה ברגע של לימוד תורה במליאת הכנסת.

את מוטי בבצ'יק, האיש החזק ב'אגודת ישראל', ראינו מסייע לעוד יהודי דרך הוואטסאפ הכשר של גור 'דלתא'.

יהודה רוסט, דוברו של חבר הכנסת יעקב אשר מ'דגל התורה' - נצפה שקוע בניסוח הודעה לתקשורת במזנון הכנסת.

את הפרשן הפוליטי של 'המודיע' צבי רוזן והפרשן הפוליטי של 'המבשר' מאיר ברגר, תפסנו בשיח פוליטי בחדר העיתונאים בכנסת, מנתחים את הסכנות שבחוק הגיור רגע לפני שהחוק נדחה לכנס הקיץ.

ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין נצפה השבוע בכניסה לכנסת כמעט כאחד האדם.

ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן נצפה עם סגנו טוביה פריינד בערב שבת האחרון בגולדרס גרין בלונדון. ל'זופניק' נודע שהשניים היו כאורחי כבוד במסע האדמו"ר מאלכסנדר ללונדון לכבוד מעמד חנוכת הבית לבית המדרש החדש.

(צילום: שוקי לרר)

סגן נשיא ארצות הברית לשעבר מייק פנס הגיע השבוע לביקור בזק בירושלים. במהלך מפגש עם חברי המפלגה הרפובליקנית בישראל, הוא הודה לצוות הקמפיין הישראלי בבחירות האחרונות - ביניהם היועץ האסטרטגי למגזר החרדי ירח טוקר.

כוכב הרשת הברסלבי שלום מכלוף (החבר שלום) נצפה מברך ומשמח חיילים בכותל המערבי עם שופרות.

את הרב אברהם מרדכי אלתר בנו של האדמו"ר מגור והאדמו"ר מקרעטשניף רחובות, ראינו בניחום אבלים אצל הנגיד רפאל שטיין הבעלים של מאפייץ ויז'ניץ שאחיו נפטר השבוע.

מגיש הטלוויזיה עופר חדד מ'ערוץ 12' והלוביסטית החרדית שושי שטוב, בסוד שיח בשולי כנס שהתקיים באילת.

‏בצל הלחימה בין רוסיה לאוקראינה: הרב יעקב ג'אן רבה של אומן הגיע השבוע לישראל עם בני משפחתו וחיתן את בתו באולם אירועים בעיר פתח תקווה. 'זופניק' תפס אותו מפזז בריקוד מיוחד ברחבת הריקודים.

בדרך לשבת קונוונשן מרוממת של ארגון 'דרשו' בקונטיקט שבארצות הברית, ראינו את הזמר מוטי שטיינמץ דואג לשירי שבת מרגשים ברכב יחד עם מנהלו רובי בנט ודובר 'דרשו' מרדכי גולדמן.

מחוץ למופע 'דרשו' בארצות הברית, ראינו את הזמר נפתלי קמפה בהפסקת סיגריה.

(צילום: Shmuel)

והנה, גדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד מבשר על אלבום חדש שיראה אור בקרוב: 'השפעות'.

בין מנה ראשונה למנה השנייה: הזמר משה קליין נצפה מחוץ לחתונה במודיעין עילית כשהוא משוחח עם בחורי ישיבות.

(צילום: איתמר קירשבוים)

את הזמר רולי דיקמן, הידוע כחובב יינות שאף מייצר מותג יין על שמו - ראינו בלחיים בתערוכת היין 'סומלייה' עם אנשי היין מהמגזר החרדי עדיאל טולידנו, יוסי איזיקוביץ, יונתן פדידה ועוד...

איש העסקים והזמר דדי גראוכר שנעדר מהבמות בשנים האחרונות, הפתיע השבוע בשירה מיוחדת ‏באירוע סיום מסכת יוקרתי שערכו איש העסקים יעקב הלפרין והנגיד אליעזר שיינר.

הזמר אבי מילר שנסע לנפוש עם בני משפחתו במלון 'לב אור' בבוקרשט, נתקל במלון במשפחה חרדית שברחה מהקרבות בקייב ונותרה ללא כלום - מילר ומנהל המלון משה רווח התגייסו וסייעו למשפחה בביגוד, אוכל, דרכוני מעבר לישראל וכל הנדרש.

תיעוד משעשע: גנאדי, בחור ממוצא רוסי, שעובד כחצוצרן ראשי באירועים עליהם מנצח המעבד יואלי דיקמן, התייחס השבוע למצב הלחימה בין רוסיה לאוקראינה, והפתיע באמירה תורנית בעברית וברוסית: "לא ישא גוי אל גוי חרב ולא ילמדו עוד מלחמה".

אמני משרד ההפקות FDD חגגו בשמחת שבע ברכות שערך המנכ"ל דוד פדידה, במסעדת 'ריקוטה' בירושלים, לבנו של הזמר אוהד מושקוביץ. במשתתפים: רב המשרד הרב חיים הורביץ, אמן החושים מני הולנדר, מנהל היח"צ ארי המניק, איש העסקים ההולנדי חזקי לוינשטיין; והמוזיקאים: שולי רנד, קובי ברומר, יונתן שינפלד, אהרל'ה נחשוני, אלי קליין, איצי ברי, אפרים מרקוביץ וחברי מקהלת 'קאפלה'.

הזמר והפייטן יובל טייב הופיע השבוע באירוע יוקרתי של הכנסת ספר תורה במנהרות הכותל ואף כתב אות בספר התורה.

את הקלידן איציק וינגרטן תפס 'זופניק' בתפילה נרגשת בציון הרבי מליובאוויטש.

בהמשך השבוע ראינו את איציק וינגרטן מתפנק על סיגר לאחר שהופיע באירוע פרטי.

הזמר החסידי שלמה כהן נצפה בתפילת שחרית עטוף בטלית ומעוטר תפילין באתר קדישא מירון.

(צילום: משה כהן)

את הזמרים חיים ישראל ושוקי סלומון ראינו בשיר רגש: "ונפשי שפכי כמים ליבך" - באירוע של איש העסקים מנדי מויאל מז'נבה, שהפיקה אשת העסקים רחלי יפרח בקיסריה. 'זופניק' כאן לחשוף לכם, שבאותו הערב נולד שיר חדש בין שוקי סלומון והזמר המזרחי יניב בן משיח שהופיע אף הוא באירוע - השניים סיכמו שיקליטו בקרוב דואט מרגש על רפואה לחולי עמך ישראל.

והנה הזמר חיים ישראל במהלך הופעה בפני חיילי גדוד 'נצח יהודה' ביום גיבוש באשקלון.

הזמרים זאנוויל ויינברגר, אריק דביר, ישי לפידות ומקהלת 'מלכות', מרגשים ומקפיצים בחתונת בתו של איש העסקים איציק שינפלד עם בנו של הנגיד אורי פלוק.

את ילד הפלא בדימוס נתנאל מנת והקלידן אהרל'ה גולדמן ראינו בשירה מרגשת, לאחר שיעורו השבועי של הרב אהרן בירנצוויג לתלמידי ועד 'מבקשי השם'.

(צילום: איציק אלדד)

לאחר אירוע בלונדון: הזמר שלומי גרטנר נצפה ברגע של שירה ושמחה ברכבו בדרך חזרה לביתו.

(צילום: מיילך הלפרין)

הזמר מוטי לייכטר ובנו ילד הפלא יוסף חיים נצפו בשירה עם הקלידן שלומי גוטליב במהלך סיום מסכת חגיגה וסדר מועד בבית הכנסת אבי עזרי בשכונת גני הדר פ"ת. 'זופניק' שמע כי מוטי הוא גם הגבאי של בית הכנסת.

מתכוננים לפורים? הזמר קובי גרינבוים והקלידן דוד שם טוב בריקוד סוער בחתונה.

(תיעוד: רשת הנקודה)

צירוף מקרים מרגש באולפני 'כיכר': חברת הכנסת גילה גמליאל מ'הליכוד' שהגיע להתראיין לתוכנית 'סוגרים שבוע' בהגשת ישי כהן, פגשה באקראי את הרבנית אינה מרקוביץ', שבעלה, הרב הראשי של קייב שבאוקראינה הרב יונתן מרקוביץ' הגיע אף הוא להתראיין בתוכנית - לאחר שנמלט עם משפחתן מהקרבות באוקראינה. גמליאל סיפרה לרבנית כי בלילה חלמה שאמא שלה עושה לה טבילת זיכרון בקייב - והנה היא פוגשת את הרבנית, בזמן שהיא בכלל היתה צריכה להגיע מוקדם יותר לראיון לאולפן. 'זופניק' דומע.

אין חגיגה בלי עוגה? חברים ובני משפחה חגגו יום הולדת בהפתעה למפיק מני פרישמן, במהלך החגיגה דפקו לו עוגה לפנים. ומה יהיה עם ה'בל תשחית', כואב 'זופניק'.

(צילום: @michalalpertravel)

כוכבת הרשת אבישג סלומון (בתו של שוקי סלומון) נקלעה עם רכבה לתאונת דרכים וניצלה בנס, בעת שהיתה בדרכה לחלק ביגוד חם ומוצרים לפליטים שהגיעו מאוקראינה לישראל.

הרב יעקב גלויברמן מעסקני חב"ד וממגישי פינת פרשת השבוע ב'כיכר השבת' - הגיע לפני כמה ימים לצלם תוכנית תורנית ב'ערוץ הספורט', אך נאלץ לשוב על עקבותיו לאחר שבמקום קרס קיר ולא התאפשרה הכניסה לבניין המשרדים.

ברכת מזל טוב ליועץ הרפואי יוסי ערבליך יו"ר 'למענכם' להולדת הנכדה בת לבנו הרב ישראל מחשובי אברכי כולל 'עטרת שלמה' בבני ברק.

תמונה נוסטלגית משנות ה-90: הזמר עמירן דביר ורב הסלבס מרדכי חסידים בטירונות בצה"ל, כנראה שבגלל זה ישנתם יותר טוב.

(צילום: ראובן אברהמס)

העבריין הבכיר משה בן משה נצפה משמש בקודש את הדיין הגאון רבי ציון בוארון אליו הוא מקורב בשנים האחרונות, במהלך אזכרה לעילוי נשמת אחותו של בן משה.

את ‏הידוענים קובי פרץ ועומרי כספי, ראינו בחיבוק חם וחברי כשכיפה לראשם - בערב הוקרה לבית חב"ד נאות אפקה בתל אביב שבראשות השליח הרב עידו רהב, שנערך במרינה הרצליה. על הפקה: גדי ויטמן.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

צילמתם תמונה מעניינת? הסרטתם מישהו מוכר בפוזה 'וואו'ית?
יש לכם סיפור טוב? שמעתם רכילות לוהטת אבל בלי לשון הרע?
'זופניק' מחכה לכם - לחצו כאן בכל עת ושלחו אלינו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר