פרשת סחיטת חנויות הסלולר

בפעם השישית הוארך מעצר החשוד המרכזי

בית המשפט האריך בפעם השישית את מעצרו של החשוד המרכזי בפרשיית סחיטת חנויות הסלולר בירושלים • במכתב שהוציא הבד"ץ הוא לקח אחריות על קיום ההפגנות (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
החשוד בדרך למעצר (צילום: באדיבות המצלם)

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (חמישי) בארבעה ימים נוספים את מעצרו של החשוד המרכזי בפרשת הסחיטה באיומים של חנויות הסלולר שפעלו ללא הכשרות של 'וועדת הרבנים'. זאת כבר הארכת המעצר השישית, כשבשבוע הבא צפויה המשטרה להגיש נגדו הצהרת תובע. בימים האחרונים קיבלה המשטרה מהפרקליטות מסמך השלמות פעולות חקירה, וברגע שיסתיימו הפעולות יוגש הצהרת תובע כנגד החשוד.

במהלך הדיון היום בבית משפט אמר החשוד: "כב' השופט, אני נמצא 24 יום בשמחה במגרש הרוסים בזכות היל"פ. יש כ- 8-10 חקירות, 10 חוקרים יושבים עלי, אמרו לי שאו שאני חכם או שאני אנטי.

אני אומר להם את האמת. אני מדבר, אני משתף פעולה, הם סומכים עלי בעיניים עצומות. הראיה לזה שאני מסתובב איתם חופשי, הכל פתוח. בחקירות עצמן, מסתיימת החקירה ואני מבין וזה בסדר שכל הכותרות עלי אבל בסופו של דבר במציאות לא עשיתי הכל."

עוד טען כי "יש לי 300 טלפונים ביום מאנשים, במציאות בפועל אין אדם אחד שהגיע להתלונן. יש 33 תלונות אין אחד שיכול לעמוד מולי? מפחדים? אין מפחד. את רובם אני לא מכיר ואת אלה שכן - הם יודעים שהם החסידים. הגיע הזמן שהאמת תצא לאור, אני יושב פה ויש לי אישה בבית".

במקביל, הוציא בד"ץ העדה החרדית מכתב בו הוא לוקח אחריות על קיום המחאות כנגד חנויות הסלולר שאינם מפוקחים על ידי וועדת הרבנים, וכתב כי "המחאות התקיימו בהוראתם ובשליחותם של רבותינו... למחות ולזעוק כדת של תורה נגד גונבי נפשות ומחטיאי הרבים בשריפת נשמה וגוף קיים רח"ל.

מכתב התמיכה של הבד"ץ

עורכי הדין איתי כהן ושלמה חדד ממשרד כהן חדד ושות' שמיצגים את החשוד מסרו בתגובה: "מדובר בלקוח שעצור מזה 24 ימים כאשר החקירה בשלבי סיום, לא הוטחה בפניו עד כה כל ראיה אשר קושרת אותו במישרין או בעקיפין עם החשדות המיוחסות לו.

בית המשפט קיבל את בקשתנו לצמצום ימי המעצר והורה ליחידה החוקרת לפעול למיצוי החקירה עד ליום ראשון. להערכתנו מדובר בעניין פוליטי מובהק, כאשר משרד התקשורת מנסה להילחם בימים אלו בקומה הכשרה וכן בועדת הרבנים לענייני תקשורת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר