רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: מאחורי הקלעים של הלווית מרן שר התורה זצ"ל; כל אירועי פורים הנוצצים והתחפושות הלוהטות וגם, הברכה של האדמו"ר לליאון; תפילת הפרשן יעקב ריבלין; הקליפ של משה קליין; השירה של הרב אורי זוהר וחמש הכתבות הנצפות של השבוע ב'כיכר השבת' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

כמו כל עם ישראל 'זופניק' התאבל קשות עם פטירתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זכר צדיק וקדוש לברכה, מטבע הדברים את פתיחת המדור נקדיש לכל מה שראינו מאחורי הקלעים של הפטירה ומסע הלוויה ההיסטורי.

ראש מוסדות 'עטרת שלמה' הגאון רבי שלום בער סורוצקין ותלמידיו בהלוויית מרן זצ"ל.

הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון הרב שלמה משה עמאר והרב הראשי לישראל הראשי הגאון הרב דוד לאו בלחיצת יד בבית העלמין, דקות לפני קבורת מרן זצ"ל.

(צילום: יחזקאל שבו)

הגאון רבי אברהם יצחק הכהן קוק ראש ישיבת 'מאור התלמוד' וחבר המועצת והגאון רבי חזקיהו אברהם ברוידא רבה של 'אחסימך' מעלים זיכרונות בהלווית מרן זצ"ל.

(צילום: רשת הנקודה)

הגאון הרב שלום ארוש מבכירי רבני ברסלב, הצליח להיכנס לבית העלמין בבני ברק בזמן קבורת מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ"ל וצעד כשהוא דומע ומבכה את האבידה הגדולה.

(צילום: מיכאל בן אבו)

חיים גולדברג, צלם 'כיכר השבת' והפוליטי של גל"צ יובל שגב נתפסו במהלך סיקור הלוויית מרן זצ"ל בשטח הסטרילי בסמוך לבית ברשב"ם 23.

ואילו את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן תפסנו רגע לפני עלייה לשידור במשדר המיוחד לסיקור הלווית שר התורה ב'חדשות 12'.

במהלך ההלוויה תפסנו את ראש העיר אלעד הנוכחי, ישראל פרוש, בסוד שיח עם לא אחר מחבר הכנסת מיכאל מלכיאלי מש"ס, ימים ספורים אחרי שיו"ר התנועה אריה דרעי הכריז על מועמדותו של יהודה בוטבול לתפקיד. 'וואי וואי', אמר האלעדי ל'זופניק'.

מאחורי הקלעים – מהפטירה ועד הלוויה: איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה ‏בתפילה ליד מיטתו של מרן זצ"ל; אנשי 'כיכר השבת' משה מנס ודודי פלוג בשידור חי לאתר הבית; איש המוזיקה והרדיו ישי לפידות מראיין עוברים ושבים ל'הידברות'; וחבר הכנסת יעקב אשר מ'דגל התורה' אבל וחפוי ראש על הגשר המיתולוגי בין בית הרב לבית הכנסת לדרמן.

באישון לילה לפני הלוויה של מרן זצ"ל, 'זופניק' תיעד את משפחת גולדמן מבני ברק - האבא הרב דוד גולדמן מוותיקי מתנדבי זק"א תל אביב ומי שאמון על ארגון הלוויות של רבנים וגדולי ישראל - ובנו יחיאל גולדמן קמב"ץ זק"א תל אביב וצבי גולדמן מעסקני 'דגל התורה', יחד עם ישראל אלתר מבכירי איחוד הצלה בבני ברק מכינים את הרכב של הרב לקראת הלוויה.

עוד מאחורי הקלעים בהלוויית מרן זצ"ל: הגאון רבי בן ציון הכהן קוק מרבני פתח תקווה ובנו איש התקשורת שלמה קוק עורך עיתון 'בקהילה' אבלים במסע; הרב אליעזר סורוצקין מנכ"ל החינוך העצמאי' ו'לב לאחים' והרב אליעזר יוטקובסקי יו"ר 'אנחנו וצאצאינו' מעלים זיכרונות על מרן; הזמר החסידי בנצי שטיין ומנהלו נטע לוין בדרכם לבית מרן זצ"ל במוצאי השבת; הרב יהודה וייספיש יו"ר 'איחוד בני הישיבות' פועל לארגן אוטובוסים לאלפי בחורי הישיבות שיגיעו בצורה מסודרת למסע הלוויה; הקלידנים יענקי רובין ובנו הקלידן צביקי על משאית החסד דואגים לשתיה קרה ומתוקה למשתתפים הרבים בהלוויה; המפיק אביעד גיל מקפל את ציוד המסכים וההגברה לאחר מסע ההלוויה.

(צילום: א.ר. ובאדיבות המצלם)

עוד מאחורי הקלעים בהלוויית מרן זצ"ל כפי שהגיע ל'זופניק': ראש ישיבת סלבודקה הגאון רבי דב לנדו ונאמני ביתו מלווים אותו למקום קבורת מרן זצ"ל; הרב אריה לוין מרבני צפון תל אביב וחבר הכנסת אוריאל בוסו מש"ס אבלים עם כלל ישראל במסע; חבר הכנסת מאיר פרוש מ'אגודת ישראל' ובנו ראש עיריית אלעד ישראל פרוש ביציאה ממסע הלוויה; איש התקשורת ירח טוקר מחפש פרצה להיכנס לרחוב רשב"ם שהיה סגור ומאובטח; ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין וראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן בדרכם חזרה לרכב; ואיש הצללים של ש"ס יוסף חיים כלף על אחד הגגות ברחוב רשב"ם מתצפת על המיטה.

(צילום: EP, משה כהן, שלומי כהן ובאדיבות המצלם)

בבית מרן זצ"ל ראינו את קמב"ץ זק"א תל אביב יחיאל גולדמן שטיפל בגופת הרב, מפקד מרחב דן נצ"מ דני חדד ובני משפחת קנייבסקי בתיאומים אחרונים בבית הרב; דקות לפני ההלוויה ראינו התייעצות של מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי עם רפ"ק רועי בעדני מבכירי משטרת ישראל ופקחם של גדולי הדור אדיר מעטו; מנכ"ל 'איחוד הצלה' אלי פולק מוכן לכל תרחיש; והמפיק מיכאל כפלין שהופקד על השידור החי במסכים מפקח שהכל משודר בלייב כשורה.

(צילום: EP, שלומי כהן ובאדיבות המצלם)

עוד מאחורי הקלעים: הזמר אריק דביר מתפלל בהלוויית מרן זצ"ל; השחקן אביב אלוש משתף עוברים ושבים על הקשר שהיה לו עם מרן זצ"ל; שדרן הרדיו מנחם טוקר מתעד את מאות אלפי המשתתפים בהלוויה מגג אחד המגדלים בעיר התורה והחסידות; המעבד והמנצח יואלי דיקמן מעביר עדכונים בשידור חי ברדיו 'קול ברמה' מגג המגדל בו הוא מתגורר מעל הבית הקברות שבו נקבר מרן זצ"ל.

(צילומים: שימי ברוומרן, שלמה בוגנים ובאדיבות המצלם)

הזמר והיוצר ישי ריבו בהלוויית מרן זצ"ל יחד עם רבו הרב חיים דוד קובלסקי; מאוחר יותר ראינו את ריבו עוצר בצידי הדרך בעליות לירושלים להתפלל מנחה כשהוא מלווה באיש האבטחה אביגדור דרקסלר.

מגג הבניין הסמוך לביתו של מרן שר התורה זצ"ל ברחוב רשב"ם 23 בבני ברק - ראינו את מפקד מרחב דן במשטרה נצ"מ דני חדד שפיקד על מסע הלווייה בהצלחה רבה - בשטח הסטרילי ליד בית המדרש 'לדרמן' עם אליהו ארנד, שמשון פרג וישראל וינברג בתיאומים האחרונים לצורך הליווי המאובטח של ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדשלטיין.

נתן גרוסמן, נכדו ויד ימינו הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן, אירח בביתו בבני ברק בזמן מסע הלוויה של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל - את כתב הדתות של 'ערוץ 12' יאיר שרקי וצוות הצילום ששידרו למאות אלפי צופים במשך שעות.

איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה נצפה מלווה את מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי לאחר ניחום אבלים ‏אצל בני משפחתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ"ל.

רגע לפני ראיון באולפן 'כיכר השבת' על דמותו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ"ל - ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין וחבר הכנסת אורי מקלב מ'דגל התורה' בסוד שיח עם פרשן הבית ישי כהן.

(צילום: אברומי לינשה)

• • •

את הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי ראש ישיבת 'עטרת ישראל' וחבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה', ראינו נושא תפילה בקבר רחל.

(צילום: רשת הנקודה)

השבוע ראינו את הגרב"מ אזרחי בחתונת תלמידו בבני ברק, כאשר הסבא של החתן, הרב ישראל גליס, הראה לראש הישיבה את האפר ממקום המקדש בשביל לשים בראש החתן.

(צילום: רשת הנקודה)

"עוד מעט אתה תהיה גדול מאוד", בירך הרבי מויז'ניץ את ראש העיר ירושלים משה ליאון במעמד יובל העשור להסתלקותו של בעל ה'ישועות משה' מויז'ניץ זצ"ל בבנייני האומה. "מה זה גדול מאד?", התעניין ליאון בסקרנות. "מוסרים לך כל הארגון של משיח", הסביר האדמו"ר. ויהי לפלא.

איש העסקים ובכיר ש"ס לשעבר אריאל אטיאס נצפה מזמין אוכל ב'ארומה' גבעת שמואל.

את הפרשן החרדי-ליטאי יעקב ריבלין תפסנו מניח את הציניות והשנינות בצד ומעתיר בתפילה בציון רבי אלימלך מליז'נסק; לצדו נראים ראש ישיבת 'חדוותא' הרב יונתן רייס ומנכ"ל 'דורות' אשר לבל, כך נודע ל'זופניק'.

ומי עוד נתפס מתפלל? חבר הכנסת משה אבוטבול מש"ס נצפה בתפילה בציון החתם סופר בפרשבורג בעוד המשנה לראש העיר בית שמש, יצחק אלמליח מש"ס, נצפה בתפילה בציון רבי אלימלך מליז'נסק.

גאב"ד ז'נבה ובעל ה'באר שרים' הגאון רבי אברהם יפה שלזינגר נצפה מתחדש בספרי קודש השבוע בחנות בירושלים.

(צילום: יוסי א.)

איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה נצפה השבוע מלווה את ‏המקובל הרב יעקב ישראל איפרגן (הרנטגן) לאירוע סידור חופה וקידושין לאחיו של המפיק הבינלאומי שון בלאיש.

(צילום: ניר פקין nirpekin)

הנושא המדובר ביותר ביממה האחרונה במגזר הוא ספר הביכורים של היועץ האסטרטגי והעיתונאי שמעון ברייטקופף; 'זופניק' שמלווה את 'שימען' כבר שנים ארוכות, הלך בעצמו לבית הדפוס בראשון לציון על מנת לעמוד מקרוב על הדפסת העותקים של 'מיתרי הלב'.

את יו"ר ש"ס אריה דרעי וממלא מקום וסגן ראש עיריית ירושלים צביקה כהן מש"ס ראינו השבוע בשיחה ממושכת עם ראש ישיבת 'יקירי ירושלים' הגאון רבי יהודה כהן, במהלך כנס רכזים גדול שנערך ע"י ארגון 'לבקר בהיכלו'.

(צילום: יעקב כהן)

‏איש העסקים החרדי דודי אפל ונשיא המדינה לשעבר ראובן ריבלין נצפו בארוחת צהריים ב'מפגש האש' בירושלים.

• • •

ואי אפשר בלי קצת תיעודים מחג הפורים שנחוג ברוב שמחה בכל קהילות ישראל – עד צהרי שושן פורים, אז התעטף העם היהודי באבל כבד.

בליל פורים, ראינו את הזמר חיים ישראל מקפיץ בכירי ש"ס ועיריית ירושלים במסיבת פורים יוקרתית בביתו של סוכן הנסיעות שלומי גרמון.

באותה מסיבה ראינו את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן והזמר חיים ישראל בדואט מיוחד.

את עורך 'כיכר השבת' חיים אילוז ראינו בחלוקת קליקים בישיבת 'מרדכי הצדיק' בליל פורים בביהמ"ד 'אבי עזרי' בפתח תקווה.

ואילו את חנני ברייטקופף שלנו תפסנו בעיצומו של יום הפורים – מתפלל.

את הפרשן הבכיר ישראל כהן ראינו ביום הפורים מתהלך ברחובות רבי עקיבא העמוסים בדרך למשתה פורים.

בהמשך היום ראינו את ישראל כהן בשיח מחויך עם יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני בסעודת פורים משפחתית בבית בנו אליהו גפני.

את אישי הציבור ואנשי התקשורת ח"כ חיים ביטון, עוזי כהן, ינקי דרעי, מיכאל שמש, רפי אוחנה ואלי מלכה, ראינו בשמחת פורים יוצאת דופן עם מלך הרדיו החרדי מנחם טוקר ב'הר שמואל'.

ירח טוקר

יועץ התקשורת המשמש כבעל קורא בקהילת הר שמואל, נערך עם סוכריות לחלוקה בקריאת מגילת אסתר.

כבר שנים שהזמרים אלי הרצליך ונמואל ארוש והקלידן אבי דרור משמחים בפורים את קהילת "תקווה" בעיר אודסה שבאוקראינה. אבל השנה בעקבות המלחמה, הקהילה ברחה במשך ימים ארוכים ובתנאים קשים לרומניה... אך על מסיבת פורים הם לא ויתרו! הנה תיעוד מיוחד...

(צילום: רשת הנקודה)
(צילום: רשת הנקודה)

הזמר בערי וובר והאחים לוין חברי להקת 'פומפדיסא' מקפיצים בשמחת פורים בביתו של הנגיד אליעזר שיינר במונסי.

(צילום: צביקה ליפשיץ)

הזמר אבי מילר והמלחין ובעל המנגן שמואל יפת נצפו חוגגים עם ישיבת צעירים פ"ת.

(צילום: רשת הנקודה)

‏באירוע סיום סדר 'מועד' שנלמד בכולל של המיליארדר החרדי דן גרטלר וחגיגות הפורים בביתו של היועץ האסטרטגי אליהו ארנד, ראינו את הרב הראשי לשעבר יונה מצגר, הרב חיים הורביץ מרבני שכונת 'צהלה' בתל אביב, פרויקטור מירון צבי טסלר, בכירי מרחב דן במשטרה, היועץ הרפואי יוסי ערבליך יו"ר 'למענכם', חזי שבקס וישראל מורגנשטרן מראשי זק"א ישראל, סגר"ע ב"ב ומנהל המחלקה המוניציפלית ב'דגל התורה' מנחם שפירא, ואנשי 'כיכר השבת' חנני ברייטקופף ואיציק אוחנה.

בשושן פורים בירושלים, ראינו את המעבד והמנצח יואלי דיקמן מנסה לפלס דרך בפקקים העמוסים עם רכב אאודי שלו.

(צילום: איציק אלדד)

‏את הזמר והיוצר שולי רנד ראינו בתפקיד ה'בעל קורא' של המגילה במרכז ליהדות 'אשירה שמים' בתל אביב.

(צילום: אביה הפקות)

הצלם שלומי כהן תיעד את המפיק אייזיק גפן ורעייתו בתחפושת קורעת של אברך ורעייתו בשנה הראשונה.

‏איש 'מאה שערים' יואליש קרויס לבש שק מעוטר במודעות נגד 'הרכבת הקלה' בזמן קריאת המגילה בביתו, מהצד נראים שלומי גיל דובר עיריית ביתר עילית והפעיל החברתי יאיר לוי.

(צילום: חיים גולדברג)

קבוצת אנשי עסקים צעירים מהמשפחות הנחשבות בבני ברק התחפשו לאסירים, ושיגעו את התושבים עם התחפושת המקורית.

הקלידן אהרל'ה נחשוני טס מישראל להופעה בברלין בפני פליטים אוקראינים עם הזמר אוהד מושקוביץ. כשהגיע לקונקשן מורשה לברלין, הוא פספס את הטיסה. מה עושים? אהרל'ה מצא נהג שודים שהצליח לפלס לו את הדרך באמצעות רכבו עד ורשה במשך 6 שעות נסיעה. שימו לב למחוגים של המהירות...

בערב חג הפורים, ראינו את הזמר רולי דיקמן בתפקיד הקופאי בחנות היינות החדשה 'הגורן' בבני ברק.

(צילום: עדיאל טולידאנו)

כזה עוד לא ראיתם: החזן והזמר המפתיע ניסים סאאל באמירת 'עשרת בני המן' בפעימה אחת ללא נשימה במשך 30 שניות. לא לנסות בבית.

רגע לפני סעודת הפורים בבית הוריו בבני ברק, התיישב עיתונאי 'משפחה' יעקב אמסלם ללימוד פורימי עם אחיו איש הקייטרינג יצחק אמסלם והתנגד להפסיק לדברי חולין.

במהלך מופע פורים של הראפר החסידי 'אלייצור' ב'בית אליאנס' בירושלים - עלה לבמה לולי אלגבלי, ילד בן שנתיים, שהתחפש לראפר הכוכב תוך שהוא מציג ידע נרחב לשירים של הזמר אותם הוא שר בעל פה.

(צילום: אסתר אלגבלי)

והנה גדול הזמר היהודי יעקב שוואקי בשמחת פורים בעיירה 'דיל' בניו ג'רזי.

וזה כבר הזמר איציק אורלב שערך סיום על שלוש מסכתות בסעודת פורים.

בחג הפורים ראינו את כוכב הרשת יבגני זרובינסקי כשהוא מחופש לחסיד עם שטריימל בעיר התורה והחסידות בני ברק.

(צילום: תום שקד)

ואיך נראתה שמחת הפורים בביתו של המפיק ודובר זק"א מוטי בוקצ'ין? 'זופניק' השיג תיעוד

את איש התקשורת קובי בורנשטיין (ערוץ 14) ראינו מעניק משלוח מנות לראש עיריית אלעד ישראל פרוש.

בזמן שכולם נהנו בפורים, הפקח של גדולי ישראל אדיר מעטו, מראשי השיטור העירוני בבני ברק, פיקח על הסדרי התנועה בעיר למען הסדר הטוב.

בכירי 'הליכוד' חברי הכנסת ישראל כץ ודוד ביטן במשתה הפורים בביתם של השפים נתן ואסתי רבני בבני ברק.

המפיק צביקה ליפשיץ השוהה בתקופה האחרונה בארצות הברית, פגש בערב שבת האחרון בציונו של רבי חיים זאנוויל מריבניצא את זושא שמלצר, אחיו של כוכב הזמר החסידי ליפא שמלצר, ותיעד.

את הזמר בני פרידמן ראינו מצטייד בשתיה חריפה בחנות משקאות בקראון הייטס.

(צילום: יוסי סגל)

במהלך משתה הפורים בביתו של ברוך נידאם מבכירי זק"א שהתקיים בעיר בני ברק בראשות הרב יצחק אבוחצירא מרבני רמלה, כוכב הרשת שוקי סלומון עלה על השולחן כשהוא שיכור לשיר את להיט הפורים שלו: 'עדלאידע', יחד עם הפייטנים שמעון סיבוני ואיציק שריקי - לפתע מעד ונפל ארצה, הסובבים באירוע נחלצו לעזרתו ותפסו אותו רגע לפני אסון.

(צילום: משה א.)

• • •

הזמר והיוצר ישי ריבו והלהקה בשירה בביתו של הזמר יעקב שוואקי בניו ג'רזי.

המוזיקאים מוטי שטיינמץ, דודי פלדמן, דייויד טויב ומקהלת 'נשמה' בשירה מרגשת בבר מצווה לבנו של המעבד והמנצח רובי בנט.

(צילום: שלום פרסטר)

הזמר אוהד מושקוביץ בשמחה פורצת גבולות בשמחת החתונה לבתו של עו"ד משה טייטלבוים מנכ"ל 'איחוד הצלה'.

(צילום: מאיר דהן)

את הזמר משה קליין ראינו בצילומים לקליפ חדש ברחובות ירושלים.

(צילום: מאיר פרץ)

'זופניק' שם את ידו על מאחורי הקלעים של יום צילום לפרויקט 'תאקדום' מבית היוצר של המוזיקאים ליאור אלמליח ואוריאל שי, לקראת סינגל חדש יחד עם הזמר הישראלי שלומי שבת.

(צילום ויח"צ: ליאור מיכאל)

חוב קטן מהשבוע שעבר: בחתונת בתו של השדרן הבכיר אבי מימרן, תפסנו רגע מרגש בחדר צדדי שליד האולם שם נצפו מזכה הרבים הרב אורי זוהר, יו"ר ש"ס אריה דרעי, מקורבם של גדולי ישראל הרב יהודה חזן ואב הכלה, חוזרים אל הרגעים בערוצי הקודש של רישום ילדים לחינוך דתי, ושרים יחד את ההמנון המפורסם: "המספר של המוקד אחד שמונה מאות..." כשצהלה מיוחדת נסוכה על פניהם של הרב זוהר ודרעי.

בשבע ברכות לבתו של איש העסקים איציק שינפלד עם בנו של הנגיד אורי פלוק, ראינו את מוטי בבצ'יק האיש החזק ב'אגודת ישראל' מלווה את מורו ורבו האדמו"ר מגור לאולם, לאחר מכן ראינו סוד שיח מעניין של האדמו"ר מגור עם יו"ר ש"ס אריה דרעי.

בחתונת בנו של איש החסד מיכאל פנחסי מהנהלת ביה"ח 'מעייני הישועה' ומהנהלת חברה קדישא תל אביב שנערכה ב'הדר דימול' תפס 'זופניק' את הברנז'ה החרדית בתמונה משותפת. על הפקה: גדי ויטמן.

בהמשך ראינו את סגן ראש עיריית בני ברק עו"ד גדליהו בן שמעון בפיוט מזרחי, בברכה אחרונה בשבע ברכות.

את איש הנדל"ן החרדי, אריה ז'ולטי, 'זופניק' לכד בפגישה עם ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, בלובי המרווח והמפואר של מלון וולדורף אסטוריה בירושלים. 'זופניק' שומר לעצמו את נושא השיחה ביניהם, ויכול רק לשחרר תמונה של השניים - מרוצים, לאחר הפגישה.

מזכה הרבים הגאון הרב יגאל כהן בשיעורו השבועי פנה לכוכב הרשת יחזקאל הלפרין (הבן של הנגיד שמוליק הלפרין): "יחזקאל, תשאל את עצמך, בעוד 200 שנה - יזכרו את יחזקאל הלפרין כמו שזוכרים את סבא שלך ואת אביו של סבך ממייסדי בני ברק וכל מפעלי התורה והחסד שלהם?".

(צילום: ש. לוגאסי ועוז כהן; עריכה: שמואל קורייב)

בוועידת 'האנשים של המדינה' של עיתון 'ידיעות אחרונות', 'זופניק' הופתע לגלות על הבמה, בין מנכ"ל תל השומר פרופ' יצחק קרייס וראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס - את היועץ הרפואי יוסי ערבליך, שזכה לפירגון על מבצע החיסונים שהוביל בישיבות הגדולות.

‏ד"ר משולם הרט, מי שהיה הרופא האישי של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל, במשא מיוחד אודות פסיקותיו של מרן זצ"ל בנושאי רפואה, בכנס רבני בתי החולים שנערך היום בבית החולים 'אסותא' באשדוד.

את מגיש הטלוויזיה עודד מנשה ראינו מתברך מהאדמו"ר מביאלא בית שמש במהלך אירוע הכנסת ספר תורה שתרם מפיק הטלוויזיה אלעד קופרמן.

שרת המדע, הטכנולוגיה והחדשנות, אורית פרקש הכהן, הגיעה השבוע לביקור בבית החולים 'הדסה' ונפגשה עם בכירי הרופאים, בהם: יו"ר דירקטוריון דליה איציק והמנכ"ל פרופסור יורם וייס.

"השם מלך השם מלך" • הזמר קובי פרץ ורב הסלבס מרדכי חסידים בדואט קופצני במהלך אירוע החינה לבתו של איש העסקים ויזם הנדל"ן בני פרץ.

ברכת מזל טוב למשפיע החסידי מוטה פראנק לרגל אירוסי בנו נחמן עם חנה קלאר בתו של הרב אברהם נחמן קלאר מחשובי חסידי אשלג.

(צילום: ליבי פראנק)

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

צילמתם תמונה מעניינת? הסרטתם מישהו מוכר בפוזה 'וואו'ית?
יש לכם סיפור טוב? שמעתם רכילות לוהטת אבל בלי לשון הרע?
'זופניק' מחכה לכם - לחצו כאן בכל עת ושלחו אלינו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר