במעמד מפואר

כך ציינו בויז'ניץ עשור להסתלקותו של הרבי זצוק"ל

בחצר ויז'ניץ ברחוב שלמה המלך בבני ברק ציינו עשור להסתלקותו של האדמו"ר בעל ה'ישועות משה' מויז'ניץ זצוק"ל במעמד היסטורי, שכלל בין היתר סיום הש"ס, סיום משניות ומעדני השולחן ושלושה ימי התכנסות (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: יהושע פרוכטר)
בחצר חסידות ויז'ניץ ברחוב שלמה המלך בבני ברק ציינו עשור להסתלקותו של האדמו"ר בעל ה'ישועות משה' מויז'ניץ זצוק"ל במעמד היסטורי, שכלל בין היתר סיום הש"ס, סיום משניות ומעדני השולחן ושלושה ימי התכנסות.
במסגרת ההכנות למעמד למדו החסידים בשנה האחרונה סדר לימוד מיוחד שחולק לכל אברך ובחור לפי הספקים, ולרגל הסיום התכנסו החסידים לשלושה ימי התכנסות והתרוממות, כאשר השיא היה באירוע שהתקיים בבנייני האומה לשם הגיעו המוני החסידים מכל ריכוזי החסידות, שנכנסו למתחם מיוחד ובו תערוכת תמונות המסקרות את התפתחות מוסדות ויז'ניץ.
בנוסף הוקם באולם מיוחד מוזיאון שהציג בתוכו עשרות פריטים, חפצי קודש ומכתבים אשר שימשו את הרבי ה'ישועות משה' זצ"ל, כולל חיקוי מדוייק של חדר הקבלת קהל, מראות שריגשו את החסידים.
לאחר מכן נערכה סעודת ההילולא, במהלכה נשא האדמו"ר פרקי תהילים ודברי חיזוק, במהלכם הזכיר הרבי את ההיסטוריה של חסידות ויז'ניץ לאחר השואה האיומה, ואף את הציווי של בעל ההילולא להקפיד ללמוד מידי יום בספר 'חובת הלבבות' וכו'.
המעמד ההיסטורי הסתיים בעריכת סיום הש"ס ובשירה וריקודים מצד החסידים שרקדו עד אור הבוקר בהתלהבות עצומה ובשמחה גדולה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר