חודשים אחרי הפיגוע

לינץ' ערבי בתלמידי ישיבה, שני פצועים פונו

חודשים אחרי רצח יהודה דימנטמן הי"ד בסמוך לישיבת חומש, מספר תלמידי ישיבה שלא הורשו להיכנס לאיזור, נפצעו בלינץ' שביצעו בהם עשרות פלסטינים שהגיעו לאיזור (חדשות בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
פלסטנים ליד חומש, ארכיון (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)

שני תלמידים שהגיעו לאזור ישיבת חומש, חודשים אחרי הירצחו של יהודה דימנטמן הי"ד, נפגעו במהלך לינץ' שביצעו בהם היום (ראשון) עשרות פלסטינים.

על פי הדיווח, השניים רצו להיכנס לאיזור הישיבה, ומשהחיילים המחסום סירבו להם להיכנס, ניסו השניים להיכנס בדרכים עקיפות, שם פגשו אותם עשרות הפלסטינים וביצעו בהם לינץ'. השניים פונו לטיפול רפואי בבית החולים.

בישיבת חומש הגיבו ואמרו כי "הלינץ' שעברו שני תלמידי הישיבה הסתיים בנס! בקלות רבה הוא יכול היה להתדרד למצב עצוב וטרגדי הרבה יותר. הערבים בסביבת חומש ממשיכים כל העת לתקוף את בחורי הישיבה בדרכם ללמוד תורה בחומש ועושים כל שביכולתם כדי להוביל להרס הישיבה.

אנחנו נמצאים כבר 4 חודשים במערכה להצלת הישיבה, מערכה שהחלה עם הרצח של תלמיד הישיבה חברנו האהוב יהודה דימנטמן הי"ד. אנחנו קוראים לממשלת ישראל להתעשת ולהבהיר שישיבת חומש תשאר כאן לעד!"

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "הדם על היידים של בני גנץ. המחבלים מרימים ראש בגלל השר גנץ שהורה להציב מחסומי צבא בדרך לחומש וגורם לסכנת חיי המתיישבים שנאלצים להגיע בדרכים אחרות".

ח"כ בן גביר הוסיף: האלימות והטרור של המחבלים עוברים בשקט כדי לא להרגיז את האחים המוסלמים בקואליציה. במקום שהצבא ייצא לפעולה נרחבת ביו"ש וישמיד את קיני הטרור, מנהלת הקואלציה דיונים על אלימות מתנחלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר