בשל דף המסרים

מה חשוב לבנט? "לבדל מחמאס בהודעות"

דף המסרים המעודכן, שנשלח לשרי הממשלה מלשכת רה"מ לאחר הפיגוע בחדרה, דורש מהם שלא להתייחס להקלות האפשריות שישראל תיתן לפלסטינים ברמדאן (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
רה"מ בנט והמפכ"ל שבתאי עם אחד מלוחמי הימ"ס שחיבלו את המחבלים (צילום: ללא קרדיט)

הפיגוע הנורא הערב (ראשון) בחדרה מעלה את מספר הנרצחים בימים האחרונים בגל הטרור הגואה לשישה, אחרי הארבעה בפיגוע בבאר שבע באמצע השבוע שחלף.

כמדי אירוע משמעותי, נשלחים מסרים מצד לשכת ראש הממשלה, המבקשים לעדכן את שרי הממשלה איך להתייחס לאירוע, במקרה הזה לאירוע המצער של הפיגוע הקטלני.

ע"פ דיווח ב'כאן חדשות', ראש הממשלה נפתלי בנט הורה לשריו להתייחס לפיגוע הקשה בתקיפות, לשבח את לוחמי יחידת המסתערבים שחיסלו את המחבלים ולהדגיש את הבטחת הממשלה כי "תרדוף ותשיג כל אחד, מהם ומסייעניהם".

אך לאחר זאת, ניתן דגש נוסף מלשכת מנהיג המדינה: "יש לקיים בידול מעזה ומחמאס בהודעות שתצאנה, ובוודאי שלא לקשור את המקרה להקלות אפשריות ברמדאן".

ההודעה שהועברה לשרים (צילום: כאן חדשות)

הסיבה לכך קשורה, בין היתר, באישור ממשלת בנט-לפיד שניתן הבוקר, במסגרתו הוכפלה כמות הפועלים העזתיים שנכנסים לישראל ל-20 אלף.

תנועת "אם תרצו" תקפה בעקבות פרסום דף המסרים: "מי שמפרסם דף מסרים בזוי כזה חייב ללכת הביתה. הרגע נשחטו יהודים ומה שחשוב לראש הממשלה זה 'לקיים בידול מעזה לחמאס ולא לקשור את המקרה להקלות ברמדאן'? תתביישו. אתם לא ראויים להישאר בתפקיד אפילו דקה אחת נוספת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר