רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: משרד היח"צ שמתערב בשאלת ה"ממשיך"; הרב שביקש סליחה מראש העיר ונדחה; הנופש של ראש הישיבה במקסיקו; מה ברהנו טגניה חיפש ברצפת בני ברק?; "היידה ביבי" בבני ברק; האקדח של הטוקרים; הטייקון לבייב בדובאי; מי קנתה ממתקים מיגאל גואטה?; הסופר ששרף את ספרו; ריקוד הבקבוקים של רובינשטיין; עקיבא משמח חולים; הלהיט הבא של חיים ישראל וחמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר השבת' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': במערכות כלי התקשורת החרדיים הופתעו לקבל השבוע ידיעה ממשרד יח"צ חרדי שעסקה בפעילותו של רב, המבקש כנראה להפוך ל"ממשיך". האם זה יעזור? 'זופניק' ימשיך לעקוב.

חשיפת 'זופניק'; רב שלאחרונה יצא עם חסידיו להפגנה נגד ראש העיר בה הוא מתגורר, שלח שליחים בניסיון להתפייס אך ראש העיר הזועם התעלם מהשליחים והודיע להם: "אין על מה לדבר".

חשיפת 'זופניק'; עורך דין חרדי ממרכז הארץ, שרכש לפני כעשר שנים דירה להשקעה במחיר מציאה בעיר נתניה, התבשר השבוע שדירתו נשרפה כליל במהלך השבת. באירוע, קשיש ערירי בן 83 נפגע באורח קשה כתוצאה משאיפת עשן ושישה בני אדם נוספים נפגעו באורח בינוני וקל. כולם פונו להמשך טיפול בבית חולים.

חשיפת 'זופניק'; בשבת האחרונה, עשרות בחורי ישיבה מהישיבות הנחשבות בבני ברק, התקבצו מתחת לביתו של כוכב רשת וזמר חרדי מפורסם. הם הפצירו בו לצאת אליהם תוך שהם שרים את שיריו, אך לאחר זמן קצר רעייתו יצאה אליהם עם מיני מתיקה והודיעה להם חגיגית: "הוא נם את שנתו". הבחורים נאלצו לחזור על עקבותיהם באכזבה רבה.

הגאון רבי צבי רוטברג, ראש ישיבת 'בית מאיר' בבני ברק, נצפה לומד בערב שבת קודש בעיר הנופש קוארנבקה שבמקסיקו.

(צילום: מ.מ.)

האחים האדמו"רים רבי דוד אבוחצירא ורבי יקותיאל אבוחצירא הסתודדו בחתונת נכדו של רבי דוד שנערכה באולמי 'טופז' בעכו.

(צלם: ארז כלב)

והגדת לבנך: הרב הראשי לשעבר הגאון הרב ישראל מאיר לאו נצפה יוצא עם נכדיו ובנו הרב צבי לאו אחרי מאפיית מצות בבני ברק.

'זופניק' הופתע השבוע למצוא בזירת הפיגוע בבני ברק את העיתונאי ברהנו טגניה מ'ערוץ 12' מסתתר על הרצפה. בדיקה מהירה העלתה כי העיתונאי הקליט שיחה של עובר אורח שהתקשר ראשון לדווח למשטרה על הפיגוע. ההקלטה, היתה במכשיר כשר שלא יכול להעביר את הקובץ, וכך טגניה נאלץ להקליט ממכשיר למכשיר.

(צילום: ישראל אליהו)

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין נצפה בראיון ל'ערוץ 12' בזירת הפיגוע הרצחני כשמאחוריו נראה חבר מועצת העיר מש"ס יעקב זכריהו המתנדב בזק"א תל אביב.

(צילום: דוד קשת)

קודם הריאיון ראינו את חבר המועצה מש"ס יעקב זכריהו מנקה את הדם והממצאים בזירת הפיגוע.

אנשי התקשורת שלמה קוק וישראל כהן ויועץ התקשורת טופז לוק (יועצו של בנימין נתניהו) העניקו ריאיון לאבישי בן חיים ב'ערוץ 13' על הטרגדיה הכפולה של בני ברק - פטירת מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל והפיגוע הרצחני.

‏"היידה ביבי" • ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה כיום בנימין נתניהו, התקבל באהדה רבה וקריאות רמות בניחום אבלים אצל בני משפחתו של הרב אבישי יחזקאל ז"ל שנרצח בפיגוע בבני ברק. 'זופניק' תוהה אם לכן יש מי שכל-כך נלחץ מהביקור הזה?

את ‏שגריר ארה"ב בישראל תומאס ריצ'רד ניידס ראינו בניחום אבלים אצל משפחת אחד הנרצחים בבני ברק, תחת אבטחתו של הפקח המפורסם אדיר מעטו.

בצל המצב הביטחוני המתוח יועץ התקשורת ירח טוקר (הנושא רישיון לנשק) התחמש השבוע באקדח מקצועי במיוחד. אגב אם תהיתם, גם האח השדרן מנחם טוקר התחמש בנשק. 'זופניק' מרגיש בטוח מתמיד.

את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן תפסנו מקבל את ברכתו ועצתו של נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן.

יממה לאחר מכן ביקר ישי כהן במעונו של ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מאזוז.

נשיא קונגרס יהודי בוכרה הטייקון לב לבייב, נצפה השבוע בלב המדבר בדובאי באירוע של הקונגרס אצל איש התיירות והמאסטר של דובאי אפרים קמיסר.

(צילום: חיים טויטו)

באירוסין לנכדת יו"ר 'יהדות התורה' חבר הכנסת משה גפני ראינו את הרב חזקיהו אברהם ברוידא, רבה של 'אחסימך', נושא דברים.

בהמשך השבוע ראינו את חבר הכנסת משה גפני בסוד שיח עם ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מאזוז, בבר מצווה לנכד הרב.

ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה בנימין נתניהו נצפה עם רעייתו שרה בפגישה במלון 'וולדורף אסטוריה' בירושלים.

(צילום: אברהם ישעיהו טולדינו)

את חבר הכנסת דוד ביטן מבכירי 'הליכוד' תפסנו 'טועם' אוכל יהודי בליל שישי במסעדת 'מוטיס' בבני ברק.

חבר הכנסת ניר ברקת מבכירי 'הליכוד' בריקוד חסידי בבר מצווה לבנו של המקובל הרב נתנאל שריקי. בהשתתפות: אח"מים, אישי ציבור, בכירי המשק ומאות חסידים.

(צילום והפקה: אדם סרור @adamsror)

ואילו חברת הכנסת מירב בן ארי מ'יש עתיד' נצפתה קונה ממתקים בחנות 'חלומות מתוקים' של חבר הכנסת לשעבר יגאל גואטה בבני ברק.

חבר הכנסת איתמר בן גביר ישב יחד עם רעייתו איילה לטעימות של אוכל יהודי במסעדת 'בורדו' בירושלים.

חבר הכנסת מאיר פרוש מ'אגודת ישראל' וראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין סעדו יחד בחתונת בתו של חבר מועצת העיר ביתר משה כהנא מחב"ד.

(צילום: משה שטרן)

חבר הכנסת אוריאל בוסו מש"ס וראש עיריית מודיעין עילית יעקב גורטמן, השתתפו בקביעת מזוזה במשרדים החדשים של סוכן הנסיעות שלומי ג'רמון.

(צילום: יחזקאל איטקין)

את הפרשן הבכיר ישראל כהן תפסנו כשנכנס עם בנו ארי לבית ברחוב ראב"ד לקבל את ברכת ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין.

מיד עם שובו לארץ ישראל ממסע החיזוק של ישיבת 'אורייתא' נצפה איש היח"צ הגוראי פנחס פלינקר במעונו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין.

איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה נצפה בסוד שיח עם אמן הרגש הזמר החסידי מוטי שטיינמץ בשולי חתונת בנו של ‏האדמו"ר המקובל רבי ישראל יעקב איפרגן (הרנטגן), שנערכה השבוע באולמי 'אווניו'.

(צילום: אברומי לינשה)

על הבמה באירוע, זמן קצר לאחר שנודע על הפיגוע הרצחני בעיר בני ברק בו נרצחו חמישה בני אדם, עלה אח החתן הזמר שלומי איפרגן לדואט עם הזמר יוסי ברגר. השניים הקדישו שיר לעילוי נשמת הנרצחים.

(צילום: יוסי פרנקל)

בעוד שעם ישראל כולו נערך לשרוף את החמץ, הסופר יצחק פלדמן החליט לשרוף את הספר שלו: 'נתב"ג בן גוריון', בסרטון מיוחד שהגיע לידי 'זופניק' האירוע תועד במלואו, כאשר פלדמן מספר מה עומד מאחורי ההחלטה הקיצונית והחריגה.

אחדות ב'דגל': חיים פרידלנדר מעוזריו של חבר הכנסת יצחק פינדרוס, ודוד וורצמן מעוזריו של חבר הכנסת אורי מקלב שקעו להם בשיחת מסדרון בכנסת, כשפרידלנדר נושא גמרא בידו בעוד וורצמן משמש כבייביסיטר על בנו.

יו"ר 'דגל התורה' בביתר עילית וסגן ראש העיר דודי זלץ נצפה בשיחה עם דובר העירייה שלומי גיל, בכניסה לאירוסין לבנו של ראש העיר ביתר עילית מאיר רובינשטיין.

(צילום: איתמר קירשבוים)

במהלך האירוסין ראינו את מאיר רובינשטיין ובני משפחתו בריקוד הבקבוקים המפורסם.

(צילום: איתמר קירשבוים)

שבועות אחרי שהוכרז על-ידי יו"ר 'ש"ס' אריה דרעי כמועמד לראשות העיר אלעד, ראינו את יהודה בוטבול יחד עם עוזרו מרדכי ברמוחא בתמונה מחויכת במיוחד עם יו"ר 'דגל התורה' וסגן ראש העיר באלעד אבי שטרן, בחתונת בתו של מנהל החטיבה הדתית בהסתדרות ויו"ר ועד משגיחי הכשרות הארצי יניב שפירא. בדרך לדיל?

את הנגיד שמוליק הלפרין ראינו שקוע בתפילה מחוץ לציונו של רבי אלימלך מליז'נסק בפולין.

(צילום: חיים נמירובסקי)

הרב יעקב גרוסברד, יד ימינו של הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי ראש ישיבת 'עטרת ישראל' וחבר המועצת של 'דגל' ומקורבם של גדולי ישראל נוספים - נצפה בסוד שיח תורני עם האח הגאון רבי יצחק אזרחי מראשי ישיבת 'מיר' בירושלים.

(צילום: איתמר קירשבוים)

הצלם החרדי שלומי כהן נצפה מפנק בברכה על המעטפה בחתונת חברו הטוב הצלם דוד מנדלסון. צא"פ הוטל על גובה הסכום שהכילה המעטפה הכבדה.

(צילום: Mb.b)

צוות צילום מ'ערוץ 13' חדר השבוע אל לב שכונת מאה שערים בירושלים, כשהוא מלווה את מלך הרדיו החרדי מנחם טוקר לצילומים עם יעקב ביבלה מנכ"ל ספרי 'אור החיים'.

(צילום: דסי לב)

לאחר מסע תפילה בקברי צדיקים בליז'ענסק, האדמו"ר רבי משה אבוחצירא ישב וקשר את ציציותיו של הפרקליט הצעיר רועי אוסדיטשר.

את אביו עורך הדין משה אוסדיטשר ראינו עסוק באמירת פרקי תהילים בטנדר בדרך לשדה התעופה.

בעל המנגן ר' הלל פלאי וחבר מועצת העיר ירושלים מ'דגל התורה' אלחנן גרוסבוים, נצפו בסוד שיח מעניין בחתונה חרדית במודיעין עילית.

(צילום: איתמר קירשבוים)

בדרך לשיר חדש? אמן החושים מני הולנדר נצפה באולפן הקלטות עם איצי ברי ואלי קליין.

משעשע: הצלם שרוליק וולס תיעד בשטיבלך של הנגיד אליעזר שנייר בעיירה מונסי שבניו יורק, אדם שהתחפש לבובה מתנפחת ואסף כסף.

מה קרה כשהכוכב העולה וועלווא קירשנבוים פגש את מרדכי בן דוד ומפיק העל שלום וגשל? 'זופניק' ממליץ לכם לא לפספס את החיוכים...

המפיק שלום וגשל נתפס סועד באישון לילה במסעדת 'גרונר' ברמת גן.

גם הזמר קובי ברומר נצפה באישון לילה קונה שווארמה במפגש 'גרונר' ברמת גן.

מבקר ועורך מדור המוזיקה של 'כיכר השבת', נתנאל לייפר, השתתף השבוע בשתי הופעות השקה של "הרושים". הראשונה של 'תגלית השנה' של גולשי 'כיכר השבת', אסף הרוש והשניה של הזמר והיוצר הייחודי אוריה הרוש. אל 'המבקר' הצטרף בשני הימים, הזמר והיוצר המבטיח דוד בן ארזה, כשבמופע של אסף הרוש השניים פגשו גם את המנהל האישי והמפיק יהודה קלמן. 'זופניק' גם רצה להגיע לאחד המופעים, אבל בחר בסוף בהרוש אחר, שיעור של הרב שלום הרוש, רבו של אסף.

הזמר יעקב שוואקי לא נח ונצפה על הסט לצילומים לקליפ רמיקס חדש "לחיים" לרגל חג הפסח בטכנולוגיית Unreal שטרם נראתה במחוזותינו.

את הזמר עקיבא תורג'מן מצאנו השבוע כשהוא משמח חולים בבית החולים 'תל השומר' יחד עם איש החסד שוקי בריף.

הזמר יונתן רזאל פצח בריקוד סוער עם הפלאפון הכשר שלו, כשהוא משוויץ בפני קהל האורחים שהחיים שלו מאושרים בלי רשתות חברתיות ומצלמה, כל זאת אירע במהלך שמחת השבע ברכות לבחור יצחק מנחם הר כסף, בנו של איש החסד חיים הר כסף ז"ל, שנהרג בתאונה הקטלנית בכביש 6 במהלך חול המועד פסח בשנה שעברה.

(צילום: רויטל הר כסף)

מה לימד הזמר והיוצר ליפא שמלצר את הזמר המזרחי חיים ישראל במהלך אירוע יוקרתי בו הם הופיעו? צפו בווידאו וגלו...

לאחר סבב הופעות ראינו את הזמר חיים ישראל בשופניג ברחובות ברוקלין.

בהמשך השבוע תפסנו את הזמר חיים ישראל והמוזיקאי עדי לאון בהקלטות לשיר חדש. עיבוד: דודו קומה. צפו בהצצה ללהיט שבדרך.

בניו יורק התקיים מופע הצדעה וחגיגות 40 שנה למוזיקה של גדול הזמר החסידי אברהם פריד, עם כל האחיינים שלו: בני פרידמן, שמחה פרידמן, והאחים אלי, בנצי ושמולי מרקוס.

(צילום: Shmuel)

הזמר יניב בן משיח נסע השבוע לנחם את משפחתה של לורה בת גוטה הי"ד, שנרצחה בפיגוע האכזרי בבאר שבע.

הקור הירושלמי כמעט הכניע את הקלידן אהרל'ה נחשוני, אבל אז הגיע הסאונדמן וחימם לאהרל'ה את הידיים כדי שיוכל להמשיך לנגן בחופה. על המקרופון: הזמר קובי ברומר.

(צילום: פיני גולדברג)

הזמר מנדי ווייס הופיע השבוע בחתונת בחור מישיבת 'קול תורה', כשידו מגובסת לאחר שנפל.

(צילום: איציק אלדד)

הזמרים שולם למר, שמילי שפירא ומקהלת 'ידידים' בשירה מרגשת בערב הוקרה למתנדבי 'הצלה' בניו ג'רזי.

(צילום: צביקה ליפשיץ; הפקה: יענקי כץ)

מאחורי הקלעים: הזמר ליאור אלמליח בצילומים לכתבה ב'ערוץ 12' עם אנשי התקשורת מנחם הורביץ ורפי גינת לקראת חגיגות העשור לפסטיבל הפיוט העולמי שיתקיים בים המלח בסוף השבוע.

(צילום: ליאור מיכאל - יח"צ)

הפייטנים והחזנים ליאור אלמליח, משה לוק, אוריאל שי, 'גוסטו' ועוד... התקבצו השבוע באולפן הקלטות לחזרות לקראת חגיגות העשור לפסטיבל. בווידאו הם נראים שרים את הפיוט: “על אהבתך אשתה גביעי” - או במרוקאית: "יא חביב אלקלב" - של רבי יהודה הלוי זצ"ל מגדולי משוררי ספרד. כידוע, פיוט זה מושר במסורת יהודי מרוקו, ומביע את אהבתו של המשורר לשבת המלכה.

(צילום: ליאור מיכאל יח"צ)

במלון 'וולדורף אסטוריה' בירושלים, ראינו את המוזיקאים שוקי סלומון, אריק דביר וישי לפידות מקפיצים באנרגיות שיא בחתונת בתו של איש העסקים יוסי לרר מבעלי חברת 'סטיל סגדור'.

(צילום: לוי נוישטט)

חברים ובני משפחה נטלו חלק בחגיגות יום הולדת לזמר והראפר החסידי יאיר אליצור.

(צילום: 'אביה הפקות')

את הזמר והשדרן אלעד כהן ראינו באישון לילה בסמוך לביתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל, בצילומי הקליפ לשירו החדש על מרן.

(צילום: משה וינמן)

הזמר הישראלי נתן גושן הגיע באישון לילה לקנות אוכל בחנות 'מנפיס' בירושלים, לפתע הבחין ביהודי חסידי שנגמר לו הכסף ואין לו איך לשלם על מה שהוא הזמין. גושן לא היסס לרגע הוציא את ארנקו האישי ושילם על הבחור. 'זופניק' התרגש.

(צילום: מאיר ויזנפלד; באדיבות: איתמר קירשבוים)

במהלך ביקור בעיר לוד תיעד 'זופניק' את הזמר נתן גושן והקמפיינר של צ'רידי דודי גולדברג לקראת ערב רתימה בעיר. גושן התלונן על מחסור בשעות שינה בזכות בתו הטרייה וגולדברג ניחם אותו שבסוף מתרגלים להכל.

(צילום: ברק שרמן)

כוכב הסטטוסים שימי זלוטניק מבעלי מסעדת פנינו בארצות הברית, ובעל הסלוגן המשעשע בסטטוסים: "וואי, וואי" - התחתן השבוע בשעה טובה ומוצלחת. הזמר אהרל'ה סמט ומקהלת 'לב' הקפיצו בשירי רגש בחתונה.

(צילום: יוסי ברלין)

בחורי ישיבת 'יסודות התורה' חגגו השבוע את שמחת ה'סנטוחה' לחברם הבחור ישראל צרף שהתארס עם יעל כהן, בתו של מזכה הרבים הגאון הרב יגאל כהן.

(צילום: מאיר גרסון)

בזמן שמשטרת ישראל עומדת מול אתגר ביטחוני מורכב בעיצומו של גל טרור חדש - מפכ"ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך מצא זמן רגוע לקפה שכונתי בקפה 'לנדוור' בגבעת שמואל.

‏הרב ברוך דרעי, חתנא דבי נשיאה של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, בתפילה בציון הרבי מליובאוויטש בניו יורק.

במאור פנים: רב הסלבס מרדכי חסידים מתברך במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה הגאון חכם שלום כהן.

ללי שרלין, חרדית בת 29, בוגרת סמינר וולף בבני ברק, שעבדה לשעבר בעיתוני 'קו עיתונות' ו'בקהילה', החלה לעבוד לאחרונה במשרד ראש הממשלה באגף עתודות לישראל, שאחת ממטרותיו היא העלאת אחוז החרדים המכהנים בתפקידי מפתח במגזר הציבורי.

ברכת מזל טוב לזמר חיים חדד שהתחתן השבוע בשעה טובה עם מעיין בוסתן, בתו של הרב המזמר רונן בוסתן מרדיו 'קול ברמה', מי שעמד מאחורי השידוך הוא יחצן המוזיקה אסף משיח.

(צילום: מיקי כהן)

במהלך האירוע ראינו 'לחיים' של אחדות ובלי תחרות בין אנשי התקשורת דוד חכם ('קול חי') יקי אדמקר ('קול ברמה').

ברכת מזל טוב לזמר אבי מן שחבק השבוע בת בכורה.

ברכת מזל טוב לזמר אבי מילר שהתארס בשעה טובה ומוצלחת עם התכשיטנית הילה רוזן.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

צילמתם תמונה מעניינת? הסרטתם מישהו מוכר בפוזה 'וואו'ית?
יש לכם סיפור טוב? שמעתם רכילות לוהטת אבל בלי לשון הרע?
'זופניק' מחכה לכם - לחצו כאן בכל עת ושלחו אלינו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר