שחזר את הפיגוע | "נס"

בשורות טובות: הדקור שנפצע קשה בפיגוע - שוחרר מבית החולים

מרגש: החרדי שנסע ביום חמישי באוטובוס ונדקר על ידי מחבל בצומת אלעזר בגוש עציון, הובהל לבית החולים - כשהוא במצב קשה והיום בחסדי שמיים הוא שוחרר; הפצוע שחזר את האירוע ואמר: "זה נס של ממש" (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הפצוע משוחרר היום מבית החולים (צילום: שערי צדק)

בשורות טובות: מבית החולים שערי צדק מגיעה בשעה זו (ראשון) הבשורה המשמחת, כי הפצוע הקשה מפיגוע הדקירה שאירע ביום חמישי בצומת גוש עציון. שוחרר מבית החולים.

הדקור, התאושש ושוחרר היום לביתו לאחר החלמה מהירה. "זהו נס של ממש, רק ביום שישי יצאתי מטיפול נמרץ לאחר ניתוח חרום והנה אני כבר בדרכי הביתה הולך על 2 רגלים", הוא אמר.

בדרכו החוצה ממחלקת כירורגיית לב חזה מלווה באשתו, פגש הפצוע את הרופאים שנלחמו על חייו והריצו אותו לניתוח לב חירום להצלת חייו: ד"ר אלון שורץ, מנהל יחידת הטראומה בשערי צדק שקיבל את הפצוע במצב קשה בחדר הטראומה; ד"ר דניאל פינק, מנהל יחידת ניתוחי חזה וד"ר סליס תג'ר מנהל מחלקת כירורגית לב חזה.

מנהל יחידת הטראומה, ד״ר אלון שורץ הסביר על ההחלמה של הפצוע "לאחר הערכה מהירה בחדר הטראומה נדרשנו להכניס את הפצוע לניתוח חרום מציל חיים שממנו התאושש בצורה יפה. ביום שישי כבר הועבר מהיחידה לטיפול נמרץ לב למחלקה רגילה. אנו שמחים על התוצאה הטובה ועל החלמתו המהירה של המטופל ששב לעמוד על רגליו, ימים בודדים לאחר האירוע הפציעה הקשה".

הפצוע עצמו שיחזר: "עליתי לאוטובוס עם המחבל, הוא עטה אוזניות והתנהג באופן מחשיד. הוא התיישב שני ספסלים מאחורי ואני הסתובבתי והסתכלתי עליו בחשש. בתוך זמן קצר אני מוצא את עצמי במאבק עם המחבל. תושיה של נוסע אחר עם נשק שחיסל את המחבל הצילה את חיי, לא לפני שנדקרתי 9 פעמים במקומות שונים בגוף מהראש ועד לרגל כולל דקירה אחת בלב. בשלב מסוים ראיתי שחור בעיניים ונכנסתי לערפול הכרה ואז הגיעו כוחות ההצלה והחלו לטפל בי ופינו אותי לשערי צדק".

"אנחנו רוצים לומר תודה רבה לכולם – להשם שנתן לי את חיי במתנה כי הייתי עלול להיות במקום אחר לגמרי, על כך אני רוצה לומר את הפסוק 'לא אמות כי אחיה ואספר מעשי י-ה'. אנחנו רוצים להודות לצוות הרופאים והאחיות המסורים של שערי צדק שהצילו את חיי ולכל עם ישראל שהתאחד בתפילות לרפואתי. ההחלמה המהירה שלי היא נס, בשבת עוד לא הייתי מסוגל לרדת מהמיטה והנה עכשיו אני הולך הביתה על 2 רגליים".

כזכור, ביום חמישי האחרון, מחבל עלה באזור השעה 09:10 על אוטובוס קו 364 - היוצא מהיישוב החרדי מיצד לכיוון ירושלים, בצומת נווה דניאל שבגוש עציון, עם מברג.

המחבל, שכלי הנשק שלו כאמור היה מברג - פתח בדקירה של אחד הנוסעים היהודיים בן 30, והצליח לפצוע אותו באורח קשה, אחד הנוסעים שהיו על האוטובוס, הצליח להתעשת ותוך שניות ספורות הוא שלף את אקדחו, ירה במחבל ונטרל אותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר