"הטעות הגדולה בחיי"

ההצהרה של דרעי: "גט כריתות לאיווט ליברמן"

"ליברמן לא יהיה שותף של המפלגות החרדיות ובכלל של הציבור הדתי והחרדי, הוא גדול המסיתים שהיו כאן"; "הטעות הגדולה בחיי" • כך אריה דרעי נשמע רק בשנה האחרונה (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, הצהיר הבוקר (חמישי) כי יהיה מוכן למחול לשר האוצר, אביגדור ליברמן, רק כדי להיקם ממשלה 'נורמלית', אך בשנה האחרונה דרעי הצהיר שוב ושוב כדי לא יסכים למחול לליברמן ולשבת לצידו בממשלה אחת.

לפני חודשיים בדיוק, בישיבת הסיעה השבועית של ש"ס, התייחס דרעי לשאלת 'כיכר השבת' להסתה של אביגדור ליברמן והאפשרות שעוד יסלחו לו בעתיד. דרעי השיב בחריפות: "הוא (ליברמן. י-כ) לא יהיה שותף של המפלגות החרדיות ובכלל של הציבור הדתי והחרדי בישראל. הוא גדול המסיתים שהיו כאן".

דרעי: ליברמן גדול המסיתים

דרעי הוסיף: "אני לא רואה שום אפשרות שנוכל לשתף פעולה, הוא ייצטרך לעשות דברים גדולים כדי לתקן את זה, ואני לא רואה שהוא הולך לכיוון הזה, להיפך - הוא הולך ומסית יותר ויותר, לכן דרכנו נפרדו".

בריאיון באולפן 'כיכר השבת' טען דרעי כי החברות עם ליברמן הייתה הטעות הקשה בחייו: "שאלו אותי מה ההישג הכי כדול בחיים שלי, אמרתי לו המשפחה שלי וש"ס, מה יש לי בחיים יותר מזה. הוא שאל אותי מה הטעות הגדולה ביותר שעשית בחיים. חשבתי קצת, עשיתי טעויות בחיים, אמרתי כנראה איווט ליברמן".

דרעי: הטעות הגדולה בחיי - אביגדור ליברמן

"אני כבר לא מוכן לקבל בשום אופן שבעולם שמישהו ילמד עליו זכות ויגיד שהוא עושה את זה בשביל קמפיין".

כך גם לפני כשנתיים, הצהיר דרעי בהודעה רשמית של המפלגה כי ליברמן לא רלוונטי וכי הוא קיבל גט כריתות: "הוא התנתק לחלוטין מגוש הימין. קיבל גט כריתות לאחר שמנע הקמת ממשלת ימין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר