רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: הח"כ שהשתמש בדובר הישן; העורך החרדי שעבר צנתור; ראש הישיבה שנתפס בטורקיה; הנכד שהוציא ויזה לארה"ב; הפרשן החרדי במטווח הירי; הח"כ שכתב 'חבורה'; הריקוד של שטיינמץ, שלום למר עושה חנן בן ארי, מ.ב.ד. מרגש, הקליפ של שרולי ברונכר, הדרמה באינסטגרם, הבילוי של מלך זילברשלג, וחמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

מעשה בח"כ חרדי שביקש להוציא הודעה לעיתונות על נושא לוהט וחשוב אך לא הצליח לתפוס את הדובר בטלפון ונאלץ להיעזר בשירותיו של הדובר לשעבר.

לבו של 'זופניק' התמלא דאגה כששמע אודות מצבו הרפואי של אחד העורכים הבכירים בעיתונות החרדית ומשגר בזאת ברכת רפואה שלימה לעורך הוותיק שחש בלבו עד שנאלץ לעבור צנתור.

את הגאון רבי יוסף חברוני, ראש ישיבת 'חברון', תפס 'זופניק' בשדה התעופה בטורקיה, בדרך לישראל.

(צילום: צביקה ליפשיץ)

בדרך למסע בארצות הברית? הרב יעקב קנייבסקי, נכדו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל, הגיע השבוע להנפיק ויזה בשגירות ארצות הברית.

מחוץ לאולם בו נערכה חתונת בנו של מנחם שפירא, סגן ראש עיריית בני ברק ומנהל המחלקה המוניציפלית של 'דגל התורה', ראה 'זופניק' את ראש עיריית ירושלים משה ליאון מוקף באנשי 'דגל התורה' – דוד שפירא וזליג אורלנסקי, מנכ"ל 'יתד נאמן', יחד עם הרב נתן זוכובסקי, מרבני 'דגל' ו'יתד' וישראל קלרמן סגן ראש העיר. "אוח אוח", סינן אחד הליטאים באיזור באוזניו של 'זופניק', אמר ולא יסף.

בהמשך ראינו את הרב נתן זוכובסקי תופס לשיחה את יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני.

את הפרשן הבכיר ישראל כהן תפסנו כשעזב את השמחה שמח וטוב לב.

ראש ישיבת 'ארחות תורה' וחבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' הגאון רבי שרגא שטיינמן, הגיע השבוע לביקור חולים בבית החולים 'שניידר', כשהוא מלווה בדוקטור ג'ורג' פרנקל מנהל יחידת ניתוחי לב ורב בית החולים אשר לבי.

'זופניק' שהגיע להתפלל בציון סידנא באבא סאלי זיע"א בנתיבות זיהה את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן בשיחה עם האדמו"ר רבי משה אבוחצירא. 'זופניק' רק יציין שיממה לאחר מכן עידית סילמן הודיעה על פרישה מהקואליציה.

בצל הפרישה מהקואליציה של חברת הכנסת עידית סילמן מ'ימינה' ראינו את איש התקשורת יקי אדמקר מ'וואלה' בודק עם חבר הכנסת אחמד טיבי מ'הרשימה המשותפת' אם ייתן רשת בטחון לממשלה.

על רקע המצב הבטחוני יצא הפרשן ישראל כהן במסגרת יום גיבוש של מחלקת האקטואליה ברדיו למטווח ירי. איציק סודרי שתיעד כינה אותו "זלנסקי החרדי".

הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף והרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו בסוד שיח בחתונת בתו של הרב מרדכי רלב"ג ראש אבות בתי הדין בירושלים.

יו"ר ש"ס אריה דרעי נצפה בביקור אצל האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא, בציון הסידנא בבא סאלי זיע"א.

הפרשן הפוליטי החרדי של 'כאן 11', מיכאל שמש, נצפה ב'מנטה' בגבעת זאב, מתפנק על כוס קפה.

(רשת הנקודה)

ואילו אנשי התקשורת דוד חכם, יעקב ריבלין ואבי בלום נצפו יחד בהרמת כוסית לרגל חג הפסח של רדיו 'קול חי' ב'כרמי אלול' שבמושב כרמי יוסף. מה שנקרא, שליש ספרדים.

לאחר ארוחה דשנה והרמת כוסית עובדי רדיו 'קול חי' התקבצו לתמונה משותפת.

אליעזר מן, מקורבו של יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני, נצפה השבוע מקבל את ברכת ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, עם תום ההתייעצות שערך גפני עם הרב.

אמן החושים מני הולנדר הצליח להדהים גם את מנכ"ל 'שופרסל' היוצא יצחק אברכהן באירוע סגור שנערך לעובדי החברה.

(צילום: נירו לוי)

יענקי דרעי התחדש השבוע בחליפה יוקרתית לכבוד בר המצווה לבנו שתתקיים ביום ראשון הקרוב, אצל מעצב האופנה מאיר אלמליח בחנות 'אוסטין' בבני ברק, כשהוא מלווה במשנה לראש העיר בני ברק יעקב זכריהו מש"ס.

בעקבות המצב הביטחוני ראינו את פקחם של גדולי ישראל אדיר מעטו כשהוא מתאמן במטווח ירי.

לא רק חבר כנסת, גם תלמיד חכם: חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי מש"ס כתב חבורה מיוחדת בחוברת שיצאה לעילוי נשמתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ"ל.

(צילום: יוסי ליבוביץ)

במסעדת 'האבה ג'אבה' במונסי ניו יורק נצפה חבר הכנסת יעקב אשר מ'דגל התורה' בפגישה עם עוזרו לשעבר בעיריית בני ברק העסקן הצעיר מאיר ברנשטיין; על מה שוחחו השניים? ימים יגידו...

חבר הכנסת עמיחי שיקלי מ'ימינה' נצפה ברחובות בני ברק כשהוא חמוש באקדח בדרכו לניחום אבלים אצל נרצחי הפיגוע הי"ד.

(צילום: איתמר קירשבוים)

ואילו חברי הכנסת דוד ביטן ודודי אמסלם מ'הליכוד' בריקוד של שמחה בהכנסת ספר תורה שנתרם לעילוי נשמת אחיו של אמסלם.

חבר הכנסת חיים ביטון מש"ס נצפה בדרך לפגישה בגבעת שאול בירושלים כשהוא משוחח בנייד.

יו"ר ועדת הכלכלה מיכאל ביטון מ'כחול לבן' השתתף באירוע חנוכת רחוב על שמו של מרן הגאון הרב עובדיה יוסף זצ"ל בעיר ירוחם שבדרום, כשלצידו אריה אברהם נציג ש"ס המקומי שפעל להקמת רחוב על שמו של מרן זצ"ל.

(צילום: שלומי אברהם)

איש התקשורת ידידיה מאיר נצפה בשיחה פוליטית עם חבר הכנסת דודי אמסלם מ'הליכוד' באירוע חגיגות 45 שנה לארגון החסד 'יד שרה'.

(צילום: אריה לייב אברמס)

בחתונת בתו של רובי זר, העוזר והנהג הוותיק של הרב הראשי לשעבר הגאון הרב ישראל מאיר לאו - נצפו הרב הראשי הגאון הרב דוד לאו בריקוד של שמחה עם אביו, כשעל המוזיקה היו המוזיקאים קובי ברומר ואהרל'ה נחשוני ותזמורתו.

(ניהול במה וצילום: פיני גולדברג)

בחתונת בנו של הלוביסט ישראל יהושע, ראינו את חבר מועצת הרבנות הראשית ורבה של מגדל העמד הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן מסדר חופה וקידושין, בברכות כובדו ראש עיריית ירושלים משה ליאון והפרשן צבי יחזקאלי מ'ערוץ 13' וממגישי פינת פרשת השבוע ב'כיכר השבת'.

(צילום: יוסי רואש)

הרב יצחק דוד גרוסמן כובד בסידור חופה וקידושין גם בשמחת החתונה לבנו של יד ימינו יוסי רואש המשמש גם כחבר מועצת העיר מגדל העמק מטעם ש"ס.

(צילום: דובי גרוסמן)

שומר על קשרים: האיש החזק ב'אגודת ישראל' מוטי בבצ'יק הגיע עד עפולה כדי להשתתף בבר מצווה לבנו של חבר הכנסת אופיר כץ מ'הליכוד'.

הנגיד יעקב ביבלה ושותפו שאול נוסבוים מבעלי ספרי 'אור החיים' נצפו משמשים בקודש את האדמו"ר מויז'ניץ בדינר היוקרתי של חסידות ויז'ניץ בקרואטיה.

היועץ האסטרטגי יענקי ביכלר נצפה בסוד שיח עם הרב הראשי לשעבר הגאון הרב ישראל מאיר לאו, במהלך חתונה שנערכה השבוע.

יעקב מורגנבסר, דוברו של יו"ר 'יהדות התורה' חבר הכנסת משה גפני, וחבר מועצת העיר ירושלים דוד זוהר מ'דגל התורה', סוגרים דילים באישון לילה ברחובות הבירה.

(צילום: א. ה.)

אבי רפול, יד ימינו של הגאון הרב שלום בער סורוצקין ראש מוסדות 'עטרת שלמה' - נצפה בשדה תעופה איסטנבול בדרך לניו יורק.

(צילום: צביקה ליפשיץ)

בן 13 למצוות: רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב הרב חיים הורביץ בהנחת תפילין לבנו בכותל המערבי.

(צילום: דניאל נפוסי)

בהמשך השבוע ראינו את הרב חיים הורביץ בשיח תורני עם הגאון הרב יצחק שאול קנייבסקי, בנו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ"ל, לאחר שיעורו בירושלמי בבית הכנסת 'לדרמן' בבני ברק.

הרב נחמיה רוטנברג, ראש מערך הכשרות KE, ביקר בבית מלון במרוקו עם אנשי התיירות מיכאל פינטו ויעקב אמסלם לקראת ארגון פסח כשר למהדרין במקום.

עורך הדין משה אוסדיטשר נצפה ממתין לקפה כאחד האדם בתל אביב.

הצלם אריה לייב אברמס והעיתונאי דודי בן חמו התפנקו על בירה בשוק מחנה יהודה בירושלים.

תיעוד מרגש: בין הופעה לחתונה - אמן הרגש מוטי שטיינמץ נצפה רוקד עם חתן מיוחד באולמי 'גן הדסים' במודיעין עילית בחתונה שארגנו בשבילו ארגון החסד 'בלב אחד'.

את ערב ראש חודש ניסן העביר אמן הרגש מוטי שטיינמץ בתפילה בציון השל"ה הקדוש.

הזמר החסידי שלום למר בביצוע מרגש לשיר: "אני מתפלל על הילדים שלי, שלא יירשו את השריטות שלי", של הזמר חנן בן ארי, במהלך חתונה יוקרתית במיאמי.

(צילום: צביקה ליפשיץ)

הזמר משה קליין נצפה מצחצח את רכב המרצדס שלו לקראת חתונת אחיו. 'זופניק' מקווה שהרכב נשאר כשר גם לפסח.

איך אפשר שלא להתרגש אל מול הביצוע המרעיד של גדול הזמר מרדכי בן דוד באירוע התרמה לארגון 'יד אברהם' של משפחת ברוין, שנערך בביתו של איש העסקים יהודה עמר ברמת גן.

(צילום: ראובן אלדרי @reuven_2001)

באישון לילה, לאחר האירוע, ראינו את מרדכי בן דוד ומנהלו המפיק שלום וגשל בשיחה פרטית מסכמים את ההצלחה של האירוע.

אנרגיות שיא: גדול הזמר אברהם פריד בריקוד סוער באירוע לכבוד יום הולדתו של הרבי מליובאוויטש שהתקיים בעיר ליון שבצרפת. על ההפקה: יהודה גבאי.

מאחורי הקלעים באירוע התוועדות לרגל יום הולדתו של הרבי מליובאוויטש שהתקיים באצטדיון טדי בירושלים בהשתתפות עשרות אלפים, ראינו את המוזיקאים אברהם פריד, מרדכי בן דוד ואלי הרצליך מתפללים בכוונה תפילת ערבית.

(צילום: יהודה אריה)

מאחורי הקלעים בטדי ראינו גם את ישראל לובין ופיני רוטשטיין יחד עם הזמרים אלי הרצליך ונמואל הרוש, ברגע של הכנה למופע.

(רשת הנקודה)

במהלך המופע, החשמל באצטדיון קרס ואלפי חסידי חב"ד האירו באמצעות הפלאפונים שברשותם ופצחו בשירי רגש.

(צילום: מנדיס)

בקהל ראינו את הסאטיריקן קובי אריאלי בסלפי עם העיתונאים קובי בורשטיין, מנחם כהן ומנחם קולדצקי שישבו באותה שורה.

את הזמר ישי ריבו תפסנו כשהגיע לשמח חולים בבית החולים 'תל השומר' יחד עם איש החסד שוקי בריף. צפו ב-2 דקות ויותר של שירה מרגשת ומעודדת...

בהמשך השבוע הזמר ישי ריבו נצפה בשירה מרגשת באירוע בר מצווה יוקרתי שנערך השבוע בצרפת. על הפקה המוזיקלית: יונתן בן טוב.

גדול החלילנים היהודי אבי פיאמנטה נצפה באולפנים של המעבד והמנצח יואלי דיקמן בהקלטות לאלבומו החדש של הזמר יעקב שוואקי כשהוא מפנק בניגון מיוחד לפסח.

באחת החתונות בהן הופיע השבוע הזמר רולי דיקמן, הופתעו האורחים כשהזמר האנרגטי חבש שטריימל על הראש.

(צילום: Mb.b)

הזמר אריק דביר התחדש השבוע בנרתיק טלית ותפילין חדש אצל 'טלית סנטר' כששמו מתנוסס באדום.

מאחורי הקלעים: הזמר והמעבד שרולי ברונכר, הראפר 'גריימן' והזמר 'אלעזר' בצילומים לקליפ חדש בשוק מחנה יהודה בירושלים.

(צילום: שרה עמיר)

הזמר והיוצר ישי לפידות נצפה במדידות של פאות נשים על ראשו, לרגל צילומים לסרט החדש על רבי שמעון בר יוחאי - שיוצר איש הקולנוע החרדי יהודה גרובייס.

הזמרים ישי לפידות וחיים ישראל מלווים בישראל סוסנה ערכו "סדר ליל סדר מוקדם" לבעלי ובכירי אל -על. לפידות אף כתב והלחין שיר במיוחד לאירוע.

(צילום: קובי כרמי)

הקלידן אהרל'ה נחשוני נצפה בשופינג ברחוב רבי עקיבא בבני ברק עם השוויגער.

(צילום: משה שעיבי)

בהמשך השבוע, אנשי התעשייה - קובי ברומרת, מני הולנדר, משה פלד, פיני גולדברג, אברומי וינברג, יוני ברגר, יוסי שוורץ, קובי מירסקי בחגיגות יום הולדת לחברם המעבד והמנצח אהרל'ה נחשוני שארגנה לו אשתו בהפתעה.

הזמר והיוצר יונתן רזאל המריא לסוף שבוע בקהילה היהודית בשטרסבורג שצרפת, שם קיים הופעה מיוחדת בבית הכנסת הגדול בעיר.

בשעה 1:00 בלילה, לאחר שסיים סוף שבוע גדוש עם הקהילה היהודית בשטרסבורג, עצרו קבוצת בחורים מקומיים את הזמר והיוצר יונתן רזאל לשירה ספונטנית ברחובות העיר.

ואילו הזמר אוהד מושקוביץ השתתף בדינר יוקרתי במקסיקו לטובת מוסדות התורה של הקהילה היהודית. הפקה: אהרל'ה וסרמן.

הזמר אבי אילסון נצפה בנתב"ג בדרכו לסבב מופעים בדרום אמריקה, בין היתר במופע המרכזי של 'דרשו' שיתקיים בארגנטינה.

(צילום: נתי בדש יח"צ)

מיזוגים בתעשיית המוזיקה: המוזיקאי יוני אליאב ותזמורתו המופיעים ערב ערב באירועים ומלווים את גדולי הזמר מהארץ והעולם בהופעות, חוברים למשרד ההפקות פרנקל-בינדר. ואילו הזמר הצעיר והאנרגטי יוסי רוטנר הצטרף למשרדו של המפיק אביגדור מאיר.

רוטנר ומאיר

מזכה הרבים הגאון הרב יגאל כהן הרעיף מברכותיו על הפייטן והזמר משה דוויק ומנהלו אבי סבג, במהלך בר מצווה בה הופיע הפייטן.

דרמה של ממש התחוללה השבוע בעולם האינסטגרם החרדי לאחר שכוכב הרשת שוקי סלומון נחסם במפתיע - למרות שהוא מחזיק בחשבון מאומת עם וי כחול, ולו עשרות אלפי עוקבים שממש דאגו לשלומו. סלומון הפעיל את איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה ו'נתי (תורג'מן) מעבדה ניידת' שפעלו מול מומחים בחברת אינסטגרם העולמית וכעבור שלושה ימים החשבון חזר לפעילות. ולה' הישועה.

בתמונה: שוקי סלומון הצטלם לצורך אימות עם הקוד הנדרש

דרמה אחרת עם כוכב הרשת מלך זילברשלג לא השפיעה עליו והוא נצפה מבלה עם חבריו הטובים והרווקים: ישכר זלמנוביץ', מוישי ריינר ואברומי קליין כשהם מחויכים ומאושרים.

ברכת מזל טוב לזמר שלמה אשר לרגל שמחת החלאק'ה לבנו.

מתחברים למגזר: בכירי משטרת ישראל מחוז תל אביב ביקרו במאפיית מצות בבני ברק.

נס בעיר החרדית אלעד: במהלך פעילות מבצעית בעיר אחר שוהים בלתי חוקיים בעקבות המצב הביטחוני המתוח, איציק אדרי מנהל השיטור העירוני נפצע קשה בידו במהלך מרדף, מי שנחלץ לעזרתו וחילץ אותו לטיפול רפואי בבית חולים היו יו"ר 'דגל התורה' אבי שטרן וראש לשכתו רפאל אלבז.

הרב אריה לוין מרבני צפון תל אביב מעניק מצה שמורה לראש עיריית תל אביב רון חולדאי.

את האדמו"ר ממעז'יבוז' תפסנו נותן מצות שמורות לשחקן אסי ישראלוף במהלך נסיעה לאילת.

הצלם חיים טויטו לקח פסק זמן מרצף אירועי הצילום, ויצא לנופש חלומי בדובאי.

ואילו הצלם יעקב כהן, נצפה השבוע במהלך צילום במעונו של האדמו"ר מאלכסנדר מנצל רגע של הפוגה מהמצלמה וניגש יחד עם בנו לקבל את ברכתו של האדמו"ר לקראת חג הפסח.

את השבוע פתח ג'ונתן פולארד בארוחת צהריים ב'פינתי' בירושלים.

(צילום: יוסי א.)

את רב הסלבס מרדכי חסידים והאוליגרך מיכאל צ'רנוי ראינו בסיור ותפילה בכותל המערבי לאחר אירוע בפרטי במנהרות הכותל.

אשת העסקים רחלי יפרח נצפתה בניחום אבלים אצל בני משפחות נרצחי הפיגוע שאירע בשבוע שעבר בבני ברק. ל'זופניק' נודע שיפרח אף תרמה לבני המשפחות סכום כסף נכבד.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

צילמתם תמונה מעניינת? הסרטתם מישהו מוכר בפוזה 'וואו'ית?
יש לכם סיפור טוב? שמעתם רכילות לוהטת אבל בלי לשון הרע?
'זופניק' מחכה לכם - לחצו כאן בכל עת ושלחו אלינו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר