"מקווה שהממשלה תשרוד"

עבאס: "מקווה לרגיעה; חייבים לכבד פולחן"

יו"ר רע"מ עבאס, אמר הערב בריאיון, כי הוא עדכן את בנט ולפיד על הקפאת החברות בממשלה והסביר כי הוא מקווה שהממשלה תאריך ימים; על העימותים בהר הבית: "צריך לכבד את חופש הפולחן" | צפו (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
מנסור עבאס, הערב (צילום: חדשות הערב כאן 11)

לאחר שמועצת השורא הכריעה כי על רע"מ להקפיא באופן זמני את חברותה בקואליציה, יושב ראש המפלגה מנסור עבאס, התראיין הערב (שני) לכאן חדשות והסביר את עמדתו.

לדברי עבאס, הוא עדכן את ראשי הממשלה בט ולפיד על ההחלטה להקפיא באופן זמני את החברות בקואליציה והסביר, "אני מקווה שהממשלה הזו תאריך את ימיה. זו ממשלה שיכולה לתת תקווה לכל אזרחי המדינה, אבל אנחנו חייבים קודם כל לעבור את האירוע שאנחנו נמצאים בו בצורה טובה. מקווה שנמצא את הדרך הנכונה לטפל בכל הסוגיות שעולות".

עבאס אף הבהיר כי מפלגתו מעוניינת ברגיעת המצב:. "אנחנו רוצים לראות שבהמשך הרמדאן יובטח למתפללים המוסלמים לעלות למסגד ולקיים את הפולחן הדתי וכמובן שאנחנו קוראים לכל הצדדים לשמור על קדושת המקום ועל רגיעה. מגנים כל תופעה של אלימות".

לגבי האבטחה שהוצמדה לו בשל האיומים שהוא חווה אמר עבאס: "אפעל כמה שאני יכול לשמור על המקום הקדוש הזה, על כל המקומות הקדושים, לכבד את זכותם של אנשים לקיים את הפולחן שלהם, אבל גם לשמור על מרקם היחסים העדין בין החברה היהודית לערבית".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר