טור דעה

מר בנט, טעות בידך! // הרב מנחם ישראלי

אתה יודע מר בנט, כלב לא צריך סיבה לנשוך, הוא פשוט צריך להריח חולשה. וכשהיושבים על כס שר הפנים והחוץ חותרים לתת את ארץ ישראל, הכלבים מריחים חולשה נהדרת (דעות)

הרב מנחם ישראלי | כיכר השבת |
(צילום: מארק ישראל סאלם, פול)

הטור הבא נכתב בכאב גדול ובחריפות נוראה, לאחר מעשה וע"פ התייעצות השתדלתי לשנות את הסגנון ולכתוב בעדינות יותר, בתקווה שהדברים יוכלו לחדור ל"לב מלכים ושרים".

נמצאים אנו בתקופה לא פשוטה, הטרור מרים את ראשו, רציחות וזריקות אבנים הפכו לדבר שבשגרה. אתמול היה לכך ביטוי מובהק נוסף במעמד ברכת כהנים בכותל המערבי, כאשר הרבה אנשים לא הגיעו מחשש המהומות וזריקות האבנים שהיו אתמול. אף אני תכננתי לבוא היום עם ילדי הפעוטים לכותל, אך אימי וחמותי שחששו, הציעו שאוותר על הרעיון, לצערי הרב ומתוך כיבוד הורים החלטתי לדחות את הענין להזדמנות נאותה אחרת.

שני דרכים למגר את הטרור, ואותם נלמד מהיתושים של הקיץ. שני דרכים למגר את היתושים:

הדרך הראשונה לעמוד עם 'מחבט יתושים' וללכוד ולחשמל כל יתוש שיתקרב לגיזרה. היתוש ילמד לקח לנצח נצחים, ניתוש הזה כבר לא יחזור להציק לנו.

אמהמה, הבעיה זה לא היתוש שמת, הבעיה זה החברים שלו שמגיעים להלוויה, והם באים בהמוניהם. ואנו נמשיך לעמוד עם המחבט עד שנתעייף ומפעם לפעם יעקצו היתושים עוד קצת ועוד קצת, ולבינתיים הם יתרבו עוד ועוד ויעקצו עוד ועוד ועוד.

אי לכך הפיתרון הנכון יותר למיגור היתושים היא הדרך השניה, לטפל בשורש הבעיה. נשאל את עצמינו, מהי המוטיבציה של היתושים לבוא עד אלינו? זה יכול להיות בִּיצַה באזור, או אז עלינו לייבש אותה. זה יכול להיות הזיעה שעל הגוף אותה היתושים אוהבים, או אז צריך פשוט להתקלח ולנקות את הזיעה. לעיתים החום הוא גורם היתושים, או אז עלינו פשוט להדליק מזגן, היתושים יתנדפו מאליהם. גם רשת בחלון עשויה להועיל לבל יכנסו היתושים לבית שלנו.

גם אז אין ביטוח מושלם למיגור היתושים, הם ימשיכו לבוא ולהציק, אבל לפחות המסות של היתושים יהיו כאלה שיאפשרו לנו מרווח נשימה. לא נצטרך לבזבז את זמננו כל היום על 'מחבט יתושים'.

הרב מנחם ישראלי (באדיבות המצלם)

בנדון דידן:

מה המוטיבציה של הערבים לפגע ולרצוח יהודים?

יש להם חלום ותקווה להקים 'מדינה פלסטינית', מדינה כזו תקום אך ורק על חורבות ה'מדינה היהודית'. כל אלו המדברים על "שתי מדינות לשני העמים" 'טועים ומטעים'. הערבים אומרים זאת בפה מלא, הם לא רוצים מדינה משלהם לצד מדינת היהודים, הם רוצים מדינה מהים ועד הירדן. אותנו הם רוצים לשים בים, וחסל. זה החזון שלהם והם לא מסתירים אותו.

את פיגועי הטירור אפשר להשוות זאת במובן מסויים ללוחמי המחתרות האצ"ל והלח"י, להם היה חלום להקים מדינה יהודית ולגרש מכאן את השלטון הבריטי, אף הערבים זאת שאיפתם.

כמובן שיש הבדל תהומי בין לוחמי המחתרות, לערבים המרצחים: אלה - הערבים - רוצחים אנשים נשים וטף ללא הבדל, בעוד לוחמי המחתרות התמקדו בתחתנות משטרה ובסיסים צבאיים וכיו"ב. אבל ההבדל המרכזי הוא שלוחמי המחתרות נלחמו על הארץ והבית שלהם, ארץ ישראל ארץ הקודש. בעוד לוחמי אש"ף נלחמים על בית לא שלהם, הם ערבים מ'ערב הסעודית', משם באו ולשם הם שייכים. הם באים הנה להלחם נגד הקב"ה שקבע בתורתו, שארץ ישראל שייכת לעמו, עם ישראל. "נחלת עולם מאלוקי עולם לעם עולם".

וכאן מגיע המוקש הגדול:

יש מעט יהודים, הרואים בארץ ישראל את 'מדינת כל אזרחיה', הערבים שנולדו כאם הם שווי זכויות. יתירה מזו טוענים הם; זכותם בארץ זו עדיפה עלינו היהודים, כי הם נולדו כאן ואנחנו (חלילה וחס, עפר לפיהם) מהגרים.

קומץ אנשים אלו חברו בפועל לערבים, ומכריזים ללא הרף על חזון החלום האוסלואי "שתי מדינות לשתי העמים", וכשהערבים שומעים שיהודים אומרים זאת, וכעת יהודים אלו מנהלים את המדינה, הם מיד מתעוררים ומקבלים תיאבון ומוטיבציה לפגע בתחושת 'לוחמי חירות' פלסטינים.

כאן מגיע הטעות הגדולה של היושב על כס ראשות הממשלה, מר בנט, ושות'.

אדון בנט נעמד מול מצלמות ואומר: אנחנו נותנים יחד חופשית לכוחות המשטרה, אנחנו נותנים גיבוי מלא לזרועות הביטחון.

זה נהדר אדון בנט.

אבל בה בשעה שאתה נותן גיבוי מוחלט לזרועות הביטחון לעצור את המתפרעים - מערכת המשפט משחררת אותם.

בה בשעה שאת נותן גיבוי להריגת מחבלים צמאי דם - שר הביטחון שלך מכניס אותם, את אותם פורעים צמאי דם, לאזורים בהם מתגוררים יהודים.

בה בשעה שאתה מתיישב לועידות שלום, חבריך לממשלה מעודדים את חזון הבלהות של מר פרס "שתי מדינות לשני העמים" זה מגביר את המוטיבציה ללוחמי החירות הפלסטיניים והם הולכים לאנוס את הנשים שלנו, ולשחוט את התינוקות שלנו.

מה אתם עושים???? זה פיקוח נפש!!!

ולמען הכנות וההגינות, האשמה אינה רובצת רק לפתחך. ההאשמה היא לכל לראש ליו"ר האופוזיציה מר נתניהו שנתן את הפתח להקמת ממשלה הנשענת על קולות הערביים. בדיוק בתקופה בה חיזר נתניהו אחרי רע"ם, הערבים (כולל הבדואים, מצביעי רע"ם) הרימו ראש והחלו לפגע.

לזכותו של מר נתניהו ייאמר, שהשותפים שלו הם סמוטריץ' ובן גביר (ששר הדתות שלך, אף אתה בעצמך, בזים להם במלוא פה), והם אלו שמנעו ממנו את החרפה המסוכנת הזו.

ועתה, מר בנט, אם קצת שכל בראשך עליך לעמוד עכשיו מול מצלמות ולומר: טעיתי. חברתי לשמאל הקיצוני מתוך מחשבה כנה שתהיה ממשלה 'פריטטית', לא יעסקו בסוגיות שנויות במחלוקת, ומכיון שלא כך הם פני הדברים, אני מכריז בזאת על פירוק השותפות עם השמאל והערבים. אני חוזר הביתה.

תאמין לי, מר בנט, עם ישראל הוא עם שמאמין ב"תשובה". הם יקבלו אותך בזרועות פתוחות גם בבית הכנסת.

אפרופו בתי הכנסת.

אתה - מר בנט - טענת, שבגלל שנאת חינם כזו של סמוטריץ', היא היא זו שהובילה לחורבן. לא באתי לסנגר על אמירתו של סמוטריץ', יש מה לדון בה. אך זאת רציתי להעירך ולגלות את אוזנך שהחורבן החל דווקא בגלל המעשה שעשית אתה בהקמת ממשלה עם הערבים.

כך מתואר ביוסיפון שלאחר מות שלומציון המלכה, החלו קרבות ירושה על הממלכה. האחים החשמונאים הורקנוס ואריסטובלוס, נלחמו זה בזה, או אז חבר אחד האחים (הורקנוס) לערבים והביא אותם לשערי ירושלים כדי להדיח את אחיו, שהלך אף הוא (אריסטובלוס) אל הרומאים… וכך נלחמו אלו באלו כשהערבים עוזרים לאלה והרומאים לאלה, כך היו הדברים עד שהגיע המצב שהשליט העל בממלכת החשמונאים היו הרומאים, זה היה תחילת תהליך החורבן.

זה די מזכיר את מה שהתרחש כאן בארצנו לפני פחות משנה, כאשר לאחר ארבעה מערכות בחירות שנאבקו אלו באלו מי ישלוט כאן? הלכת אתה ושותפיך, וחברתם לערבים והקמתם ממשלה בהדרת הרוב היהודי. זו תחילתו של החורבן, אם לא תשכיל כעת לעצור את הטירוף הזה, הטרור רק ילך ויגבר.

זה פיקוח נפש!!!

אתה יודע מר בנט, כלב לא צריך סיבה לנשוך, הוא פשוט צריך להריח חולשה. וכשהיושבים על כס שר הפנים והחוץ חותרים לתת להם את ארץ ישראל בעבור חתימת נייר, והיושב על כס ראש הממשלה הוא כזה אחד שלא עובר את אחוז החסימה, הכלבים מריחים חולשה נהדרת, והנה הם באים.

זה פיקוח נפש!!!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר